abonnement Unibet Coolblue
pi_190690380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

klopt en is metabo in de US
Echt waar? Dus metabo is ook hikoki?
pi_190690592
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:08 schreef Barry1986 het volgende:

[..]

Echt waar? Dus metabo is ook hikoki?
Tegenwoordig wel :Y al geloof ik wel dat de merknaam in europa blijft bestaan als ik zo google..
  Moderator vrijdag 27 december 2019 @ 21:44:52 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190691516
Dat is ook nieuw voor mij :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 27 december 2019 @ 23:19:46 #30
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_190694493
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Dat is ook nieuw voor mij :D
Nou, je bent niet de enige die hier van staat te kijken !
pi_190699571
Idd.
De link geeft wel aan dat het nog steeds onder eigen vlag onderneemd. Dus verschillen zullen er blijven. Alhoewel ik over beide merken tot nu toe altijd te vreden ben.
pi_190765614
Iemand interesse in een nieuwe pelletkachel (7,5kW) voor in de werkplaats/huis?

Nog nooit gebruikt, 2 jaar geleden aangeschaft als backup voor de warmtepomp maar niet nodig blijkt na 2 winters.

Vandaag en morgen kun je er nog 500 euro subsidie voor vragen, wat ook meteen de prijs is voor Fokkers :). Oftewel, een gratis warmtebron voor de handige doe-het-zelver.
pi_190773001
Random vraag, weet iemand of het klopt dat bouwmaterialen (verf/behang/vloeren) ect vaak goedkoper zijn in januari?

Wij gaan over n paar maanden verhuizen en de makelaar zei dat het materiaal komende maand waarschijnlijk goedkoper zou zijn dan de rest van het jaar :P maar ik vind het zo random dus ik ben benieuwd of het klopt :+ . Iemand die dit toevallig weet? We moeten binnenkort n heel nieuwbouwhuis inrichten dus wellicht is het de moeite waard ;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190773230
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Random vraag, weet iemand of het klopt dat bouwmaterialen (verf/behang/vloeren) ect vaak goedkoper zijn in januari?
Niet mijn ervaring iig :7

quote:
Wij gaan over n paar maanden verhuizen en de makelaar zei dat het materiaal komende maand waarschijnlijk goedkoper zou zijn dan de rest van het jaar :P maar ik vind het zo random dus ik ben benieuwd of het klopt :+ . Iemand die dit toevallig weet? We moeten binnenkort n heel nieuwbouwhuis inrichten dus wellicht is het de moeite waard ;)
Shop ook eens online ;) Scheelt heel veel. Ja je betaald dan wat bezorgkosten, er moet vaak een grote vrachtwagen komen, maar als je veel in 1x laat komen dan bespaar je daar ook weer op :)
pi_190773688
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Niet mijn ervaring iig :7
[..]

Shop ook eens online ;) Scheelt heel veel. Ja je betaald dan wat bezorgkosten, er moet vaak een grote vrachtwagen komen, maar als je veel in 1x laat komen dan bespaar je daar ook weer op :)
En dan gewoon bij een grote keten bouwmarkt (gamma ect) of elders ?

T zou n hoop gesjouw schelen als ze het gewoon in t nieuwe huis komen afgooien idd :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190773784
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

En dan gewoon bij een grote keten bouwmarkt (gamma ect) of elders ?

T zou n hoop gesjouw schelen als ze het gewoon in t nieuwe huis komen afgooien idd :Y
Neuh, er zijn ook online bouwmarkten.. Zoals bouwonline.com bouwbestel.com houthandelonline.nl ga zo maar door.
pi_190773844
Ik voel me echt een ontzettende noob :+ heb altijd alleen maar appartementjes gehuurd en moet nou ineens n gloednieuw huis met tuin zien te fixen _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190773910
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 11:09 schreef Erik het volgende:
Iemand interesse in een nieuwe pelletkachel (7,5kW) voor in de werkplaats/huis?

Nog nooit gebruikt, 2 jaar geleden aangeschaft als backup voor de warmtepomp maar niet nodig blijkt na 2 winters.

Vandaag en morgen kun je er nog 500 euro subsidie voor vragen, wat ook meteen de prijs is voor Fokkers :). Oftewel, een gratis warmtebron voor de handige doe-het-zelver.
Super en ik zou hem zo overnemen voor de garage, echter sinds deze regel is ingegaan is het voor handige Harries niet meer interessant:

De pelletkachel wordt geïnstalleerd door een deskundige installateur
Laat die handjes wapperen!
  Moderator maandag 30 december 2019 @ 17:08:08 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190773929
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

En dan gewoon bij een grote keten bouwmarkt (gamma ect) of elders ?
Nee, doe jezelf een lol en ga daar alleen naartoe in uiterste noodgevallen ;)

Een bouwhandel (Raab Karcher, Bouwmaat, Bouwcenter, BMN om maar een paar te noemen) bieden kwalitatief veel beter spul en vaak voor dezelfde prijs.

En dat zit in veel dingen. Probeer maar eens een kalkzandsteen van de Karwei in de lengte doormidden te slaan. Of probeer eens een rechte houten balk te vinden.

Cement en Rotband hebben een veel lagere doorloopsnelheid bij de Praxis waardoor de kwaliteit minder wordt. Rotband van de bouwmarkt heeft zelfs een heel andere samenstelling.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190773942
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik voel me echt een ontzettende noob :+ heb altijd alleen maar appartementjes gehuurd en moet nou ineens n gloednieuw huis met tuin zien te fixen _O-
Fok! Is your friend :) zit hier genoeg kennis op klusgebied hoor :)
pi_190773976
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:01 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Neuh, er zijn ook online bouwmarkten.. Zoals bouwonline.com bouwbestel.com houthandelonline.nl ga zo maar door.
Ligt eraan wat je nodig hebt, maar onze ervaring is dat incl bezorgkosten Hornbach vaak tot een van de goedkoopste opties behoord.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_190774026
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:09 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je nodig hebt, maar onze ervaring is dat incl bezorgkosten Hornbach vaak tot een van de goedkoopste opties behoord.
Moet er wel een bij je in de buurt zitten :7

Moraal van het verhaal: ga lekker shoppen :7
  Moderator maandag 30 december 2019 @ 17:13:45 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190774086
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:09 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je nodig hebt, maar onze ervaring is dat incl bezorgkosten Hornbach vaak tot een van de goedkoopste opties behoord.
Ligt er misschien ook aan hoeveel je bestelt. Maar zoals ik zei, kwalitatief zijn de groothandels vaak ook wel water beter en dat werkt veel fijner.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190774263
Ja echt bouwmateriaal hebben we verder niet nodig :D ik hoef dus niet te googlen wat kalkzandsteen is :+

Tis puur alles voor de afwerking zeg maar (gelukkig :') ) we zijn beiden totaal geen klussers, we zijn kletsers van beroep :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190775044
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja echt bouwmateriaal hebben we verder niet nodig :D ik hoef dus niet te googlen wat kalkzandsteen is :+

Tis puur alles voor de afwerking zeg maar (gelukkig :') ) we zijn beiden totaal geen klussers, we zijn kletsers van beroep :Y
Ah!

Nja verf online halen loont ook :Y (en kwalitatief goede verf gebruiken zoals Sigma).

ik heb hele goede ervaringen met onlineverf.nl
pi_190776856
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ah!

Nja verf online halen loont ook :Y (en kwalitatief goede verf gebruiken zoals Sigma).

ik heb hele goede ervaringen met onlineverf.nl
Ik met verfwinkel.nl
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_190780360
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:07 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Super en ik zou hem zo overnemen voor de garage, echter sinds deze regel is ingegaan is het voor handige Harries niet meer interessant:

De pelletkachel wordt geïnstalleerd door een deskundige installateur
Bij de buren op Tweakers zijn er velen die 'm zelf hebben aangesloten en met het toevoegen van foto's van de aansluitingen aan het subsidieaanvraagproces de subsidie hebben gekregen.

Dus als je 'm op een goeie manier aansluit, wat niet heel moeilijk is, gaat het je lukken :).
  maandag 30 december 2019 @ 22:05:07 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_190784374
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ik met verfwinkel.nl
Second that. En geloof me, ldg, sigma / sikkens is het geld waard!
disclaimer
  Moderator maandag 30 december 2019 @ 22:07:54 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190784506
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef SQ het volgende:

[..]

Second that. En geloof me, ldg, sigma / sikkens is het geld waard!
En Caparol is ook goed.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 30 december 2019 @ 22:10:50 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_190784651
Vandaag weer 10 liter sigmatin op de muren en het plafond gesmotst. Bijna geen spatje.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')