quote:
Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg bijzonder vond. Maar als dat de enige reden is dat je er naartoe gaat kan je teleurgesteld zijn. Mochten we het niet zien niet erg, we gaan in eerste instantie voor andere dingenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Noorderlicht vind ik wel een beetje overschat, op de foto lijkt het altijd mooier dan in het echt. Ik heb in IJsland ook wel het een en ander gezien, was op zich wel geinig. Maar er was een semi-professionele fotograaf bij die echt supermooie foto's ervan wist te maken, en die deden het wel echt mooier lijken dan het was.
nietusquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je wilde gewoon ff bij ons op FOK! kijken, geef maar toe
ow das wel netjes om andere iets te gunnenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klaverjassen meegedaan en gewonnen.
Hartenjagen meegedaan en gewonnen.
Nu dobbelen en ik gun een ander ook een kans en doe dus maar even niet mee.
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen maar gebowld en gewonnen
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah fijn, elk jaar heb je er wel een dubbele Beatles tussen zitten
Hoewel deze 2 dit jaar de enige zijn die na elkaar komenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vaak wel meer dan 1x, maar das niet zo vreemd met ruim 30 noteringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoop niet dat ie doorgaat tot ie een karikatuur van zichzelf wordtquote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef Homdeck het volgende:
In mei weer naar Sir Paul. Hoewel zijn stem echt minder wordt, logisch ook, blijft het toch een fenomeen hoor. Wat mij betreft de grootste artiest ever.
Heb je iets tegen de letter m of zo?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?SOWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
M&M's en Margriet van der Linden schijnen het ook goed te doen op dit nummer.quote:
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg bijzonder vond. Maar als dat de enige reden is dat je er naartoe gaat kan je teleurgesteld zijn. Mochten we het niet zien niet erg, we gaan in eerste instantie voor andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |