Heb het met beide wel.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met The Beatles.De Stones kunnen er wat mij betreft niet vaak genoeg in staan.
Beatles zijn Godenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:09 schreef Isorden het volgende:
Kan het meeste van the Beatles toch echt wel waarderen
Ik vind de Stones niet slecht, maar ik vind het gewoon telkens niks bijzonders en een beetje van hetzelfde, op een paar nummers na. De Beatles hebben altijd wel wat unieks in hun liedjes, maar goed, ik laat de mensen hier maar van de stones genieten, als zij het leuk vinden mag dat van mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met The Beatles.De Stones kunnen er wat mij betreft niet vaak genoeg in staan.
Ik het meeste van The Stones ook welquote:Op donderdag 26 december 2019 22:09 schreef Isorden het volgende:
Kan het meeste van the Beatles toch echt wel waarderen
Dat ze er niet vaak genoeg in kunnen staan bedoel je natuurlijkquote:
Peace!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik het meeste van The Stones ook wel
Misschien even vertellen dat ie ook op het pijltje kan drukken, of via de titel.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef Nizno het volgende:
zien wanneer Robert binnen komt, link naar de nieuwe staat weer in de oude
Sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, ik ga afhaken. Morgen moet er weer gewerkt worden.
Wat?
Ja, geen idee waarom ik geen vrij heb genomen
Peacequote:Op donderdag 26 december 2019 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik het meeste van The Stones ook wel
dat pijltje is niet altijd goed zichtbaar achter de TT.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien even vertellen dat ie ook op het pijltje kan drukken, of via de titel.
Ben nog weg hoor. Maar inmiddels staat de top 2000 hier aan en sla ik even een spel over.quote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben nog weg hoor. Maar inmiddels staat de top 2000 hier aan en sla ik even een spel over.
Weersverwachting voor noorderlicht zijn tot nu toe matig tot slecht, maar ooit in IJsland al eens mogen zien, was geweldig, dus hoop het nu weer te zien, we houden hoop. Maar wordt sowieso genietenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Succes met noorderlicht hunten
Ben in 2012 naar Zweeds Lapland geweestals huwelijksreis, 2014 nog een keer terug gegaan. Zo fucking mooi daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |