quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Robert1604 het volgende:
I
[..]
ik gaf enter omdat het typescherm dan beter oogde. Daarom werd de hele opmaak verpest. Geen enter geven da's de remedie.
Rustig een spelletje zitten te spelen, en dan een parel als Freebird leren kennenquote:
Geen DT is sowieso triestquote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar op Pull Me Under gestemd maar helaas haalt die het nooit.
Young Turks van Rod Stewart staat er helaas niet in denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Zat naar de toekomst te kijken, komt nog zoveel GTA aan komende uren.
Die van U2, Johnny Cash of U2 en Mary J Blige?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Knights of Cydonia en One ga ik er sowieso in zetten
Freebird live gezien dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rustig een spelletje zitten te spelen, en dan een parel als Freebird leren kennen
Écht? Vond hem positief bijdehand overkomenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kind en z'n vader ken ik persoonlijk (familie ergens ver weg) en dat kind spoort niet...
Metallica natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die van U2, Johnny Cash of U2 en Mary J Blige?
Metallica natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
enig idee op welk nummer Freebird staat dit jaar?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rustig een spelletje zitten te spelen, en dan een parel als Freebird leren kennen
One van Metallica natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
376quote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
enig idee op welk nummer Freebird staat dit jaar?
Mwah zat nederrap nog beroerderquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef Zorro het volgende:
Ik baal nu verschrikkelijk dat ik de eerste 2 seconden van dit nummer gehoord heb.
Ben je er al overheen of volg je nog therapie?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Heb Diggy Dex ook nog live gezien dit jaar. Bij Victorie Alkmaar was ik in de kleine zaal, en daar kun je gewoon naar de grote zaal lopen. Dus even een nummertje meegepakt tussen wat bands door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |