Just kidding, het blijft een FOK!meetquote:
Ben super liefquote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef het goede voorbeeld aan een newbe en doe lief!
Je bent de eerste die dat tegen mij zegt.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg!
Ik als echte fan van het eerste uur (een een paar uur daarna, maar de laatste 20 jaar hadden voor mij niet gehoeven) vind dit een topnummer.
dit is in elk geval gelukt. en anders tik je gewoon nieuwe berichten in plaats van quotes zolang je nog moet wennenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Aah dank je. Zit nogsteeds te lummelen met quotes los van me bericht krijgen hahaha
Hehe ben er achter. Ik gaf enter in de typeschermpjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Onder
Je kan ook bij preview kijken of het goed lijkt.
Och natuurlijk. Het meest uitgemolken nummer . Maar toch leukquote:
Nee hoor ik weet hetquote:Op donderdag 26 december 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is in elk geval gelukt. en anders tik je gewoon nieuwe berichten in plaats van quotes zolang je nog moet wennen
Vroeger dacht ik er ook zo over eerlijk gezegd maar ben het veel meer gaan waarderen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat tegen mij zegt.
En ik ben sinds 76 fan geweest...
Ja, GH3 was de eerste die we hier in huis hadden, die kwam uit vlak na de Wii zelf geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och natuurlijk. Het meest uitgemolken nummer . Maar toch leuk
Dynasty was een heel slecht album, incl. I Was Made...quote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik er ook zo over eerlijk gezegd maar ben het veel meer gaan waarderen.
Met Tommy "The nightmare" Smith!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
GTA K-DST genot Kiss met Strutter zie ik veel liever in de lijst
Zat naar de toekomst te kijken, komt nog zoveel GTA aan komende uren.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
GTA K-DST genot Kiss met Strutter zie ik veel liever in de lijst
Daar kan je nog een heel mooi lijstje mee maken anders hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk oprecht dat ik volgend jaar van mijn stemlijst alleen guitar hero nummers erin ga zetten.
ik gaf enter omdat het typescherm dan beter oogde. Daarom werd de hele opmaak verpest. Geen enter geven da's de remedie.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is in elk geval gelukt. en anders tik je gewoon nieuwe berichten in plaats van quotes zolang je nog moet wennen
Those memoriesquote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met Tommy "The nightmare" Smith!
Oftewel Axl Rose
Ik vind dat tegenwoordig prima. uitgezonderd inderdaad..... Hoewel ik dat op de uitvoering op Alive III weer goed te pruimen vondquote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dynasty was een heel slecht album, incl. I Was Made...
Ik heb een paar jaar op Pull Me Under gestemd maar helaas haalt die het nooit.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk oprecht dat ik volgend jaar van mijn stemlijst alleen guitar hero nummers erin ga zetten.
Through The Fire And Flames van Dragonforce moet eigenlijk wel in de Top 2000 vind ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar kan je nog een heel mooi lijstje mee maken anders hoor
Knights of Cydonia en One ga ik er sowieso in zettenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar kan je nog een heel mooi lijstje mee maken anders hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |