Is een jazzstandard.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, wel deze gouden combi natuurlijk
Kwam hem ook een keer tegen op de grote platenbeurs in Utrecht.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Johan Derksen nog de hand kan schudden.
Pak je een goed uurtje voor dan. Ook nog eens The The, Mia, Cecilia en Foster The People. Parel van een uurquote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Josephine en Major TomKroegen zijn tot 6u open, als ik het allemaal goed plan pak ik die mooi nog even mee.
Heb op engelstalige internationale fora gezeten. Maar praat liever mijn moedertaal.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Valt wel mee, de meesten lopen hier al een tijdje rond.
Ken het wel, maar verrassend dat het nu binnenkomtquote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef Kyran het volgende:
Dit ken ik niet, maar kan het zeker wel waarderen
Wekkertje zetten. Ik moet er de 31e ook om 3 uur uit om Helene Fischer en Volbeat te horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En dan morgenochtend tussen 6.00 en 7.00 weer zo'n bazenuur met 2 stemplaten
Tja ik heb er weinig mee maar idd ze hebben wel statusquote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor een band van dat formaat.
Oh wow, onze smaken kunnen niet meer uiteen lopen vermoed ikquote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wekkertje zetten. Ik moet er de 31e ook om 3 uur uit om Helene Fischer en Volbeat te horen.
Ken je Grammophonedzie?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een zaaddodend saaie plaat dit.
Haha hoe oud is je vaderquote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader is er echt helemaal gek van. Zit ie op een willekeurige zondagochtend om 8 uur weer Nothing Hill te kijken
Ik "moet" vanacht blijven zitten voor Forever Autumn en Down on the Corner tussen 3 en 4quote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wekkertje zetten. Ik moet er de 31e ook om 3 uur uit om Helene Fischer en Volbeat te horen.
63quote:
Ga 31e gwn onredelijk vroeg werken om plaatjes als Fear of The Dark mee te pakkenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb zijn kerstliedjes ook al minstens 10x gehoord vandaagquote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het gevoel dat Michael Buble al 10 keer is langsgekomen vandaag. En ze zijn allemaal doodsaai.
En waar moet je het dan naartoe brengen?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:57 schreef alopio het volgende:
Godver, komend uur stemlijst genot! Met slapeloze nachten, maar om 4 uur gaat de wekker hier omdat ik het vliegtuig naar Finland moet halen
dat komt mooi uit, dat kunnen we hier welquote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Heb op engelstalige internationale fora gezeten. Maar praat liever mijn moedertaal.
Helaas heeft niet iedereen zo'n goede smaak als ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh wow, onze smaken kunnen niet meer uiteen lopen vermoed ik
Vakantie?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:57 schreef alopio het volgende:
Godver, komend uur stemlijst genot! Met slapeloze nachten, maar om 4 uur gaat de wekker hier omdat ik het vliegtuig naar Finland moet halen
Wel gaafquote:Op donderdag 26 december 2019 21:57 schreef alopio het volgende:
Tijdens de Top 2000, ben je niet goedquote:Op donderdag 26 december 2019 21:57 schreef alopio het volgende:
Toch wel de grootste band die er, mijn inziens, ooit heeft bestaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Tja ik heb er weinig mee maar idd ze hebben wel status
Ik ben Xenofoob.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:59 schreef Nizno het volgende:
Home.... waar de letters van de Xenos in de vensterbank staan.
Jaja excuus, maar mevrouw Alopio wil ook weleens wat. Maar ik zal proberen mee te luisteren en misschien in de avonden hier nog te postenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens de Top 2000, ben je niet goed
Nog altijd beter dan die aids muziek van tegenwoordig, dat dan weer welquote:Op donderdag 26 december 2019 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch wel de grootste band die er, mijn inziens, ooit heeft bestaan.
Nee, gepland.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben Xenofoob.
Als iemand teveel zooi van de Xenos in huis heeft ren ik gillend weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |