SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
prima nummertje hoor, hoef ik geen kaart voor uit te delenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, komt ie, trek die gele kaarten maar want ik heb op Yellow Submarine gestemd.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, komt ie, trek die gele kaarten maar want ik heb op Yellow Submarine gestemd.![]()
Het is een eenmalige ode aan het (enige) persoonlijke dieptepuntje van dit jaar.
Ik had al een aantal jaar een toffe knalgele Chevy, fijne wagen, niks mis mee, reed als een zonnetje, zag er ook zo uit. Ging er stad en land mee rond, door weer en wind. Tijdens een hoosbui reed ik een keer stapvoets vanwege file en toen kwam Yellow Submarine op m’n speler voorbij en zette ik de volume nog wat harder, samen met mijn medepassagiers luidkeels zingen, want het leek zowat of we onderwater zaten in mijn gele onderzeëertje. Mooie herinnering.![]()
In de nacht van 11 op 12 mei van dit jaar besloot een of andere gore tyfuslijer dat het wel grappig was om mijn auto in de fik te steken, op de parkeerplaats naast mijn flat. Ik schrok wakker van een knal, een claxon en na een minuut of 10 waren brandweer en politie ter plekke. Van mijn yellow submarine was niks meer over.
Ik vind het lied te melig voor woorden maar voor deze ene keer kreeg het mijn stem als ode aan m’n Chevy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat. Een. Eikels!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Cee het volgende:
Het is een eenmalige ode aan het (enige) persoonlijke dieptepuntje van dit jaar.
Ik had al een aantal jaar een toffe knalgele Chevy, fijne wagen, niks mis mee, reed als een zonnetje, zag er ook zo uit. Ging er stad en land mee rond, door weer en wind. Tijdens een hoosbui reed ik een keer stapvoets vanwege file en toen kwam Yellow Submarine op m’n speler voorbij en zette ik de volume nog wat harder, samen met mijn medepassagiers luidkeels zingen, want het leek zowat of we onderwater zaten in mijn gele onderzeëertje. Mooie herinnering.![]()
In de nacht van 11 op 12 mei van dit jaar besloot een of andere gore tyfuslijer dat het wel grappig was om mijn auto in de fik te steken, op de parkeerplaats naast mijn flat. Ik schrok wakker van een knal, een claxon en na een minuut of 10 waren brandweer en politie ter plekke. Van mijn yellow submarine was niks meer over.
Ik vind het lied te melig voor woorden maar voor deze ene keer kreeg het mijn stem als ode aan m’n Chevy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buoys, Kiss en Hart/Bonamassaquote:
Ik vermoedde al dat t iets geels zou zijn, ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Holy shit! Wat een klote nacht moet dat zijn geweestquote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow. Heftig verhaalquote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi verhaal! En sneu voor je en je autootje natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kweetnietquote:Op donderdag 26 december 2019 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zou Robert het volgende topic kunnen vinden?
@Robert1604 hier zijn wequote:Op donderdag 26 december 2019 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zou Robert het volgende topic kunnen vinden?
Jammer, het kleimoment dus gemist.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 december 2019 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Holy shit! Wat een klote nacht moet dat zijn geweestHad dit niet verwacht toen ik Yellow Submarine gokte
How cutequote:Op donderdag 26 december 2019 21:28 schreef Kyran het volgende:
Robert had net ook een topicreport gemaakt zag ik i.p.v. een reactie
heb de link naar deze ook maar ff geplaatst in vorig topicquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:28 schreef Kyran het volgende:
Haha, ja dit was ook de eerste en laatste keer dat ik er op stem, what was I thinking. Maar ik moest het wel even opbiechten hier.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mooi verhaal! En sneu voor je en je autootje natuurlijk.
Toch vind ik het nummer nog steeds ruk, sorry
had ik hem idd ook al even gemeld dat alleen mods die melding zienquote:Op donderdag 26 december 2019 21:28 schreef Kyran het volgende:
Ontroerend dat er in 2019 nog mensen zijn die het concept van een forum leren kennen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:28 schreef Kyran het volgende:
Top! echt oldschool FOK! om dat te doen ookquote:Op donderdag 26 december 2019 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb de link naar deze ook maar ff geplaatst in vorig topic
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik hem idd ook al even gemeld dat alleen mods die melding zien
je staat er versteld van hoeveel oldies het ook doen hoorquote:
Het was nog in de ESF-week ook hč.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:27 schreef Kyran het volgende:
Naar zeg @:Ceemaar zelfs zonder dat verhaal geen geel waard
Yellow Submarine
Och, ik vind de Beatles geweldig maar dit nummer helemaal niks, en toch zou ik precies om zoiets zelf ook in staat zijn erop te stemmenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, ja dit was ook de eerste en laatste keer dat ik er op stem, what was I thinking. Maar ik moest het wel even opbiechten hier.
Het kon erger. Ik heb op de theme song van Inspector Gadget gestemd bij wijze van proteststem.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, ja dit was ook de eerste en laatste keer dat ik er op stem, what was I thinking. Maar ik moest het wel even opbiechten hier.
ik ben zo aardigquote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Top! echt oldschool FOK! om dat te doen ook
Nou ja, als je dan zoiets kuts moet meemaken is het in een week vol lol misschien ook wel het beste, genoeg afleiding.quote:
Bij de vorige lay-out quote ik mezelf regelmatig in plaats van een post te edittenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je staat er versteld van hoeveel oldies het ook doen hoor
Daar heb ik nu nog regelmatig geregeld last vanquote:Op donderdag 26 december 2019 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de vorige lay-out quote ik mezelf regelmatig in plaats van een post te editten
Ik heb wel eens posts van anderen lopen te editten, denkende dat ik mijzelf zat te editen ....quote:Op donderdag 26 december 2019 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de vorige lay-out quote ik mezelf regelmatig in plaats van een post te editten
Haha, n00bquote:Op donderdag 26 december 2019 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Precies de reden waarom mensen op bepaalde platen stemmen. En dan kunnen wij ons weer afvragen hoe mensen in vredesnaam ergens op kunnen stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, ik vind de Beatles geweldig maar dit nummer helemaal niks, en toch zou ik precies om zoiets zelf ook in staat zijn erop te stemmen
2 woorden 9 lettersquote:Op donderdag 26 december 2019 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een Hertog Jan opengetrokken.
ja zoiets, we hebben de kersthel overleefd vandaag. hoewel was prima in het tapasrestaurant... behalve dat het personeel niet goed kon omgaan met 4 tablets en 2 tafels waardoor er regelmatig bij een verkeerde tablet dingen werden gebracht, maar zo leer je ook wie er inktvis lust enzoquote:
Dit is echt een nummer waarbij je dat niet moet doen nee.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Ja lul lekker door de outro heen teringlul.
Waarom niet beide?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Kyran het volgende:
Ik twijfel nog, wat lekkere biertjes opentrekken of een Mojito bouwen met Havana Club
Protest tegen wat?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het kon erger. Ik heb op de theme song van Inspector Gadget gestemd bij wijze van proteststem.
Dat doe ik ook niet nog een keer
Johnquote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Liever Robert Miles dan broer John
Oh, fijn is dat....quote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zoiets, we hebben de kersthel overleefd vandaag. hoewel was prima in het tapasrestaurant... behalve dat het personeel niet goed kon omgaan met 4 tablets en 2 tafels waardoor er regelmatig bij een verkeerde tablet dingen werden gebracht, maar zo leer je ook wie er inktvis lust enzo
Heb nu opeens zin in een grand prestigequote:
Ga ik nu ook doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een Hertog Jan opengetrokken.
Ja, dat lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Nizno het volgende:
met je ogen dicht wegdromen.. lekkere plaat voor op de snelweg...
euh ja hoor timor met je ogen dicht op de snelweg
Ik twijfel tussen dat en een lekker glaasje Whiskyquote:
Ja, des te gelukkiger was ik met de winst, alle frustratie en stress er uit, Wortelboeriaanse reactie had ik wel hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, als je dan zoiets kuts moet meemaken is het in een week vol lol misschien ook wel het beste, genoeg afleiding.
Timor is een eiland geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Nizno het volgende:
met je ogen dicht wegdromen.. lekkere plaat voor op de snelweg...
euh ja hoor timor met je ogen dicht op de snelweg
Protest tegen de Pokemon theme song uiteraard. Maar het slaat eigenlijk nergens op. Ik wou gewoon dat ze nog wat strenger waren in het weren van ongein.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Protest tegen wat?![]()
Ik heb dit jaar op Limahl gestemd met Neverending story, denkende dat het misschien wel een kans had na Stranger Things, maar nee.
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, des te gelukkiger was ik met de winst, alle frustratie en stress er uit, Wortelboeriaanse reactie had ik wel hoor.
we hadden uiteindelijk 17 van de 23 mee. dus was een leuke score.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh, fijn is dat....
Wij doen kerst altijd lekker rustig thuis, en we hebben ook geen hele grote familie dus het is altijd wel gezellig
Dat zie ik op de een of andere manier wel voor me.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, des te gelukkiger was ik met de winst, alle frustratie en stress er uit, Wortelboeriaanse reactie had ik wel hoor.
Deze herkende ik wel door titel meteenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
dit is weer een oh jatje voor mij, maar wat een oh ja-tje![]()
Ik had een trance-cd vroeger waar een remix van dat nummer opstond, dus ik wist hem ook ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Deze herkende ik wel door titel meteenbest trots op.
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:35 schreef Robert1604 het volgende:
Oke Ninzo dankje! Ik was al geblokkeerd van de site. Moet er even inkomen haha. Had volgens mij op de goede gedrukt (aanhalingsteken). Misschien even me schermgevoeligheid opnieuw instellen. Zit op een mobieltje.
We zijn lekker intens ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zie ik op de een of andere manier wel voor me.
ESF zit sowieso wel vol met Emma Wortelboertjes volgens mij. Wel toffe sfeer altijd.
Laten we proosten.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:37 schreef Isorden het volgende:
Het is een glaasje whisky geworden, en wel deze:
https://www.masterofmalt.(...)cask-finish-whiskey/
Ik kijk ook echt superveel uit naar het ESF volgend jaar. Wordt mijn eerste Fok meeting na 11 jaar lidmaatschapquote:
Dat weet ik niet zeker, heb het nummer zojuist niet gehoord.quote:
Ierse whiskyquote:Op donderdag 26 december 2019 21:37 schreef Isorden het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Haha idd zal mijn laptop even aanslingeren subiet
op een mobieltje is het sowieso beter om niet te gaan zitten, daar kan je scherm stuk van gaan
Guus al geweest hopelijk?quote:
Sterkte alvast.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt superveel uit naar het ESF volgend jaar. Wordt mijn eerste Fok meeting na 11 jaar lidmaatschap
Lekker, ik net Jack Daniels, nu famous grouse, cheers manquote:Op donderdag 26 december 2019 21:37 schreef Isorden het volgende:
Ben meer van Schotse, maar Ierse is ook altijd een prima keusquote:
Ik schenk nog maar een Glenfiddich in dan. Heb geen Ierse staanquote:Op donderdag 26 december 2019 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker, ik net Jack Daniels, nu famous grouse, cheers man
Ja, kennis van me heeft zn eigen slijterijtje, en die organiseerd 2-3x per jaar een proeverij, en dan neem je nog wel eens een flesje mee. Staat inmiddels een kleine collectie in de kastquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:37 schreef Kyran het volgende:
Deze ken ik echt niet![]()
Ook niet mijn ding.
ja of onderquote:
Niet? Spreek voor jezelf jaquote:Op donderdag 26 december 2019 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja of onder
zijn hier niet zo autistisch, we kunnen beiden wel handelen
Onderquote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 26 december 2019 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja of onder
zijn hier niet zo autistisch, we kunnen beiden wel handelen
geef het goede voorbeeld aan een newbe en doe lief!quote:
Zeg!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Wie stemt hier in godsnaam op?
Een hit was het nauwelijks en een echte KISS fan vindt dit pulp...
Aah dank je. Zit nogsteeds te lummelen met quotes los van me bericht krijgen hahahaquote:Op donderdag 26 december 2019 21:40 schreef Nizno het volgende:
@:Robert1604
er kunnen 300 reacties op een topic worden gegeven, dan is het topic vol en hopt iedereen naar het volgende topic.
diegene die de laatste reactie plaatst opent dan (over het algemeen) het nieuwe topic.
dat is als je het vaker ziet wel te zien, maar in het begin nog lastig
quote:
DRC?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef Isorden het volgende:
Boooooo, Guitar Hero 3 Genot Kiss staat er niet eens in
Zal hem op mijn volgende stemlijst als guitar hero thema erbij zettenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef Isorden het volgende:
Boooooo, Guitar Hero 3 Genot Kiss staat er niet eens in
Just kidding, het blijft een FOK!meetquote:
Ben super liefquote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef het goede voorbeeld aan een newbe en doe lief!
Je bent de eerste die dat tegen mij zegt.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg!
Ik als echte fan van het eerste uur (een een paar uur daarna, maar de laatste 20 jaar hadden voor mij niet gehoeven) vind dit een topnummer.
dit is in elk geval gelukt. en anders tik je gewoon nieuwe berichten in plaats van quotes zolang je nog moet wennenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Aah dank je. Zit nogsteeds te lummelen met quotes los van me bericht krijgen hahaha
Hehe ben er achter. Ik gaf enter in de typeschermpjes.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Onder
Je kan ook bij preview kijken of het goed lijkt.
Och natuurlijk. Het meest uitgemolken nummer . Maar toch leukquote:
Nee hoor ik weet hetquote:Op donderdag 26 december 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is in elk geval gelukt. en anders tik je gewoon nieuwe berichten in plaats van quotes zolang je nog moet wennen
Vroeger dacht ik er ook zo over eerlijk gezegd maar ben het veel meer gaan waarderen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat tegen mij zegt.
En ik ben sinds 76 fan geweest...
Ja, GH3 was de eerste die we hier in huis hadden, die kwam uit vlak na de Wii zelf geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och natuurlijk. Het meest uitgemolken nummer . Maar toch leuk
Dynasty was een heel slecht album, incl. I Was Made...quote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik er ook zo over eerlijk gezegd maar ben het veel meer gaan waarderen.
Met Tommy "The nightmare" Smith!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
GTA K-DST genot Kiss met Strutter zie ik veel liever in de lijst
Zat naar de toekomst te kijken, komt nog zoveel GTA aan komende uren.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
GTA K-DST genot Kiss met Strutter zie ik veel liever in de lijst
Daar kan je nog een heel mooi lijstje mee maken anders hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk oprecht dat ik volgend jaar van mijn stemlijst alleen guitar hero nummers erin ga zetten.
ik gaf enter omdat het typescherm dan beter oogde. Daarom werd de hele opmaak verpest. Geen enter geven da's de remedie.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is in elk geval gelukt. en anders tik je gewoon nieuwe berichten in plaats van quotes zolang je nog moet wennen
Those memoriesquote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met Tommy "The nightmare" Smith!
Oftewel Axl Rose
Ik vind dat tegenwoordig prima. uitgezonderd inderdaad..... Hoewel ik dat op de uitvoering op Alive III weer goed te pruimen vondquote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dynasty was een heel slecht album, incl. I Was Made...
Ik heb een paar jaar op Pull Me Under gestemd maar helaas haalt die het nooit.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk oprecht dat ik volgend jaar van mijn stemlijst alleen guitar hero nummers erin ga zetten.
Through The Fire And Flames van Dragonforce moet eigenlijk wel in de Top 2000 vind ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar kan je nog een heel mooi lijstje mee maken anders hoor
Knights of Cydonia en One ga ik er sowieso in zettenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar kan je nog een heel mooi lijstje mee maken anders hoor
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Robert1604 het volgende:
I
[..]
ik gaf enter omdat het typescherm dan beter oogde. Daarom werd de hele opmaak verpest. Geen enter geven da's de remedie.
Rustig een spelletje zitten te spelen, en dan een parel als Freebird leren kennenquote:
Geen DT is sowieso triestquote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar op Pull Me Under gestemd maar helaas haalt die het nooit.
Young Turks van Rod Stewart staat er helaas niet in denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 21:44 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Zat naar de toekomst te kijken, komt nog zoveel GTA aan komende uren.
Die van U2, Johnny Cash of U2 en Mary J Blige?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Knights of Cydonia en One ga ik er sowieso in zetten
Freebird live gezien dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rustig een spelletje zitten te spelen, en dan een parel als Freebird leren kennen
Écht? Vond hem positief bijdehand overkomenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kind en z'n vader ken ik persoonlijk (familie ergens ver weg) en dat kind spoort niet...
Metallica natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die van U2, Johnny Cash of U2 en Mary J Blige?
Metallica natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
enig idee op welk nummer Freebird staat dit jaar?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rustig een spelletje zitten te spelen, en dan een parel als Freebird leren kennen
One van Metallica natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
376quote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
enig idee op welk nummer Freebird staat dit jaar?
Mwah zat nederrap nog beroerderquote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef Zorro het volgende:
Ik baal nu verschrikkelijk dat ik de eerste 2 seconden van dit nummer gehoord heb.
Ben je er al overheen of volg je nog therapie?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
Heb Diggy Dex ook nog live gezien dit jaar. Bij Victorie Alkmaar was ik in de kleine zaal, en daar kun je gewoon naar de grote zaal lopen. Dus even een nummertje meegepakt tussen wat bands door.
Hij was op z'n 4e overtuigd veganist en wilde niets van dieren eten/aan hebben etc.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Écht? Vond hem positief bijdehand overkomen
Ik ben niet zo fragiel als de de meesten hier hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben je er al overheen of volg je nog therapie?
Helaas...quote:Op donderdag 26 december 2019 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar is het publiek van de top 2000 niet klaar voor.
Denk dat dit wel een van de zwakste uurtjes is.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mag hopen dat volgend uurtje beter wordt
ehhh...quote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat dit wel een van de zwakste uurtjes is.
Kan me herinneren dat 2 platen uit jouw flop 10 in 1 uur kwamen. Was dat Living Doll uur?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat dit wel een van de zwakste uurtjes is.
Gescharrebakt zouden we hier zeggen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
Hier heb ik vroeger nog op geschuifeld
Volgend jaar maar even een actie starten dan.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helaas...
Another Day is toegankelijk genoeg dacht ik. Maar ja.
Crash Test Dummiesquote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mag hopen dat volgend uurtje beter wordt
Ik vind het eigenlijk een hele vreemde verzameling songs.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is deze zeikmeuk na vorig jaar ineens terug te zijn gekeerd nog gestegen ook?
komt door al die millennials die Notthing Hill een goede film vonden toen ze opgroeidequote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is deze zeikmeuk na vorig jaar ineens terug te zijn gekeerd nog gestegen ook?
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij was op z'n 4e overtuigd veganist en wilde niets van dieren eten/aan hebben etc.
Inmiddels is die manie wel weer voorbij, maar bij alles vroeg hij of er geen dieren in verwerkt waren.
Heel apart, aangezien z'n ouders die overtuiging totaal niet hebben...
Live Forever maakt dit hele uur sowieso goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ehhh...
1509 After Midnight J.J. Cale
1508 As Tears Go By The Rolling Stones
1507 She's Leaving Home The Beatles
1506 A Hard Day's Night The Beatles
1505 MMm MMm MMm MMm Crash Test Dummies
1504 Sorry Seems To Be The Hardest...Elton John
1503 Home By The Sea Genesis
1502 What A Fool Believes The Doobie Brothers
1501 Story Of My Life One Direction
1500 Een Meisje Van 16 Boudewijn de Groot
1499 Live Forever Oasis
1498 Nights On Broadway Bee Gees
1497 Slapeloze Nachten The Opposites
1496 San Francisco Scott McKenzie
1495 Kijk Omhoog Nick & Simon
1494 You Have Been Loved George Michael
Hmmmmmquote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ehhh...
1499 Live Forever Oasis
BRILJANT uur wat er aankomt he?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ehhh...
1499 Live Forever Oasis
edit: Nee toch niet. Was Marco & Ali B in 1 uur met Run The World.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat 2 platen uit jouw flop 10 in 1 uur kwamen. Was dat Living Doll uur?
Als we de boeren meekrijgen moet dat lukken.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgend jaar maar even een actie starten dan.
Valt wel mee, de meesten lopen hier al een tijdje rond.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:50 schreef Robert1604 het volgende:
Zijn er niet dagdagelijks mensen nieuw hier, die ook overstrengeld zijn in mijn beginnersproblemen?
Geen idee, maar ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]da's wel een aparte move voor iemand van 4 ja, wellicht hoogbegaafd?
Of iets in een of ander spectrum...
Daar mogen er wel een stuk of 26 uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:53 schreef dokter.knakworst het volgende:
Stones zitten er ook wel 30x in ofzo
Dat mag ook wel voor een band van dat formaat.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:53 schreef dokter.knakworst het volgende:
Stones zitten er ook wel 30x in ofzo
Josephine en Major Tomquote:Op donderdag 26 december 2019 21:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En dan morgenochtend tussen 6.00 en 7.00 weer zo'n bazenuur met 2 stemplaten
Ga ik komende zomer nog zien in Grolloo.quote:
Geen idee, maar het origineel zat in de nacht vd popmuziek.quote:
Ik hoop dat je Johan Derksen nog de hand kan schudden.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga ik komende zomer nog zien in Grolloo.
Mijn vader is er echt helemaal gek van. Zit ie op een willekeurige zondagochtend om 8 uur weer Nothing Hill te kijkenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:52 schreef Robert1604 het volgende:
En Nothing Hill... beste film van 1999 naast American Beauty als je het mij vraagt
Is een jazzstandard.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, wel deze gouden combi natuurlijk
Kwam hem ook een keer tegen op de grote platenbeurs in Utrecht.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Johan Derksen nog de hand kan schudden.
Pak je een goed uurtje voor dan. Ook nog eens The The, Mia, Cecilia en Foster The People. Parel van een uurquote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Josephine en Major TomKroegen zijn tot 6u open, als ik het allemaal goed plan pak ik die mooi nog even mee.
Heb op engelstalige internationale fora gezeten. Maar praat liever mijn moedertaal.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Valt wel mee, de meesten lopen hier al een tijdje rond.
Ken het wel, maar verrassend dat het nu binnenkomtquote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef Kyran het volgende:
Dit ken ik niet, maar kan het zeker wel waarderen
Wekkertje zetten. Ik moet er de 31e ook om 3 uur uit om Helene Fischer en Volbeat te horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En dan morgenochtend tussen 6.00 en 7.00 weer zo'n bazenuur met 2 stemplaten
Tja ik heb er weinig mee maar idd ze hebben wel statusquote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor een band van dat formaat.
Oh wow, onze smaken kunnen niet meer uiteen lopen vermoed ikquote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wekkertje zetten. Ik moet er de 31e ook om 3 uur uit om Helene Fischer en Volbeat te horen.
Ken je Grammophonedzie?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een zaaddodend saaie plaat dit.
Haha hoe oud is je vaderquote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader is er echt helemaal gek van. Zit ie op een willekeurige zondagochtend om 8 uur weer Nothing Hill te kijken
Ik "moet" vanacht blijven zitten voor Forever Autumn en Down on the Corner tussen 3 en 4quote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wekkertje zetten. Ik moet er de 31e ook om 3 uur uit om Helene Fischer en Volbeat te horen.
63quote:
Ga 31e gwn onredelijk vroeg werken om plaatjes als Fear of The Dark mee te pakkenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb zijn kerstliedjes ook al minstens 10x gehoord vandaagquote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het gevoel dat Michael Buble al 10 keer is langsgekomen vandaag. En ze zijn allemaal doodsaai.
En waar moet je het dan naartoe brengen?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:57 schreef alopio het volgende:
Godver, komend uur stemlijst genot! Met slapeloze nachten, maar om 4 uur gaat de wekker hier omdat ik het vliegtuig naar Finland moet halen
dat komt mooi uit, dat kunnen we hier welquote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Heb op engelstalige internationale fora gezeten. Maar praat liever mijn moedertaal.
Helaas heeft niet iedereen zo'n goede smaak als ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh wow, onze smaken kunnen niet meer uiteen lopen vermoed ik
Vakantie?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:57 schreef alopio het volgende:
Godver, komend uur stemlijst genot! Met slapeloze nachten, maar om 4 uur gaat de wekker hier omdat ik het vliegtuig naar Finland moet halen
Wel gaafquote:Op donderdag 26 december 2019 21:57 schreef alopio het volgende:
Tijdens de Top 2000, ben je niet goedquote:Op donderdag 26 december 2019 21:57 schreef alopio het volgende:
Toch wel de grootste band die er, mijn inziens, ooit heeft bestaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:56 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Tja ik heb er weinig mee maar idd ze hebben wel status
Ik ben Xenofoob.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:59 schreef Nizno het volgende:
Home.... waar de letters van de Xenos in de vensterbank staan.
Jaja excuus, maar mevrouw Alopio wil ook weleens wat. Maar ik zal proberen mee te luisteren en misschien in de avonden hier nog te postenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens de Top 2000, ben je niet goed
Nog altijd beter dan die aids muziek van tegenwoordig, dat dan weer welquote:Op donderdag 26 december 2019 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Toch wel de grootste band die er, mijn inziens, ooit heeft bestaan.
Nee, gepland.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben Xenofoob.
Als iemand teveel zooi van de Xenos in huis heeft ren ik gillend weg.
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:00 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die aids muziek van tegenwoordig, dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |