Ben benieuwd welk nummer dat dan is, ik heb wel een vermoeden waar het om gaat namelijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Cee het volgende:
Het was een goed jaar, met voor mij persoonlijk maar 1 echt dieptepunt(je), ik heb vanwege dat dipje op een van de nummers van het volgende uur gestemd.
Ik ben aan het multitasken nu. Voetbal via ziggosport go op mn pcquote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ben ik ook. Terug van gourmetgenot, programma van komend uur bekeken en besloten dat ik minimaal het eerste half uur wel kan missen
Yellow Submarine?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Cee het volgende:
Het was een goed jaar, met voor mij persoonlijk maar 1 echt dieptepunt(je), ik heb vanwege dat dipje op een van de nummers van het volgende uur gestemd.
Wie?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
En die komt het volgende uur alweer
Ach ja, ongezond leven... je moet ergens aan dood gaanquote:Op donderdag 26 december 2019 21:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb zelf een prima jaar gehad, wel met de enige mentale probleempjes op het eind, maar ik kan niet klagen. Wel een erg ongezond leven, laten we het daar op houden.
liever dik in de kist dat een feestje gemistquote:Op donderdag 26 december 2019 21:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ach ja, ongezond leven... je moet ergens aan dood gaan
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oke genoteerd FOK!. Aha oe ik ben ook een dertiger dus dat treft. Las af en toe wel hier hoor. Oja in me vorige berichtje geen welkomingen (beetje fout NL) maar gedagzeggingen (ook raar maar wel goed NL denk ik).
Belangrijkste:
Het is FOK!
Daar wil best wat over zeggen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd voor de verhalen van mensen hier of ze wel of niet een goed jaar hebben gehad.
quote:Tell me, do you really think you go to hell for having loved?
Tell me, enough of thinking everything that you've done is good
I really need to know, after soaking the body of Jesus Christ in blood
I'm so tired of America
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |