Dat heb ik dan weer gemist maar ik heb het net opgezochtquote:Op donderdag 26 december 2019 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zowel Stenders als Borsato zijn trending op Twitter
Klinkt altijd een beetje als een jaren 20 amateur-zanger.quote:
stikstofcrisis komt ook doordat Suzan en Freek nog ademenquote:Op donderdag 26 december 2019 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gestegen door Suzan en Freek natuurlijk
quote:Op donderdag 26 december 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
Dit zat vorig jaar nog in het tweede uur van de Top. Gelukkig mede door mij weer meer dan 350 plekken hoger.
Met spruitjeslucht omvangen.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klinkt altijd een beetje als een jaren 20 amateur-zanger.
Homofiele broer van Paleis voor een Prikkie zit ook aan tafelquote:
Ik hou de TV-programma's allemaal niet meer bij, hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Homofiele broer van Paleis voor een Prikkie zit ook aan tafel
Dit zal hopelijk zakken als de boomergeneratie loodjes beginnen te leggen.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:33 schreef Kyran het volgende:
Wie stemt hier op. Waarom? Wat is hier mooi aan?
Dat duurt nog wel even en het zijn echt niet alleen de ouwetjes die hier voor kiezen.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit zal hopelijk zakken als de boomergeneratie loodjes beginnen te leggen.
Dat...quote:Op donderdag 26 december 2019 19:35 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij heeft REM toch een hekel aan dit liedje want ze hebben het toch een aantal jaren niet meer live gespeeld?
En terecht.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:35 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij heeft REM toch een hekel aan dit liedje want ze hebben het toch een aantal jaren niet meer live gespeeld?
Dan kijk je niet vaak genoeg VI ;-)quote:Op donderdag 26 december 2019 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hou de TV-programma's allemaal niet meer bij, hoor.
quote:Op donderdag 26 december 2019 19:38 schreef Kyran het volgende:
Origineel van Guano Apes zoveel beter.
die rechter is 77 jaar oudquote:Op donderdag 26 december 2019 19:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet vaak genoeg VI ;-)
[ afbeelding ]
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 26 december 2019 19:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
80's muziek is helemaal niet fout...
Post er even een YT van...quote:Op donderdag 26 december 2019 19:41 schreef Evertjan het volgende:
One night in Bangkok is beter van Alphaville
Elk jaar weer zo'n mega "ooooh ja" voor mijquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 19:42 schreef Isorden het volgende:
Status Quo...
Hele carriere gebouwd op een paar rifjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |