HEERLIJK BLOKSKEquote:
Godverquote:Op donderdag 26 december 2019 18:50 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is ondertussen ook al 16 jaar oud volgens mij.
Dit dus. En zou populair werd t vorig jaar ook niet ontvangenquote:Op donderdag 26 december 2019 18:52 schreef Cee het volgende:
Vind het wel vreemd dat Outlaw in em dit jaar is binnengekomen en niet vorig jaar. Kan de Duncan-factor zijn maar dan had ik wel meer ESF verwacht.
Ik vind het nummer nu eigenlijk niet meer zo heel geweldig. Ik zou het in een rijtje met een bescheiden ‘‘ waarderen.
Nee, dat was vorig uur alquote:Op donderdag 26 december 2019 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel het vervelendst blokje in de t2k top op heden
Wie spelen er?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet straks gaan kiezen tussen Top 2000 of Premier League.
Dat laatste is toch ook al de halve dag bezig.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet straks gaan kiezen tussen Top 2000 of Premier League.
Om 21:00 Leicester City v Liverpool, de nr2 tegen nr1.quote:
Vooral de act was kut, nummer vind ik nog wel oké.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit dus. En zou populair werd t vorig jaar ook niet ontvangen
Misschien dat de vieze nasmaak van het hele gedoe eromheen nu een beetje weggeëbd is en mensen er toch op hebben gestemd mede dankzij Waylon’s aanwezigheid in diverse programma’s, dan blijft ie toch op het netvlies.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit dus. En zou populair werd t vorig jaar ook niet ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |