Them Crooked Vultures?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sticky Honey van Juliette Lewis kan er ook nog wel bij.
(Wie is de vierde?)
nee, een drolquote:
Eens, misschien nog de Bond song The World is not Enoughquote:Op donderdag 26 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Only Happy when it Rains heeft wel de boot gemist betreffende 90s classics ja.
Verder zie ik niet echt een nummer wat erin hoort, ja op persoonlijke noot vind ik Vow echt een fantastisch nummer, maar ja zelfs No Reply staat er al niet meer in..
Dan kunnen we Conchita met haar Wurst ook gelijk toevoegen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, misschien nog de Bond song The World is not Enough
FF, Nirvana, QotSA, Tenacious D.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sticky Honey van Juliette Lewis kan er ook nog wel bij.
(Wie is de vierde?)
Die staan er niet in, toch? Maar hij bedoelt denk ik Tenacious D, als die erin staan..quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen we Conchita met haar Wurst ook gelijk toevoegen.
Was vergeten dat die er niet in staan. Maar als die er een keertje inkomen zou hij er met zes bands instaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staan er niet in, toch? Maar hij bedoelt denk ik Tenacious D, als die erin staan..
Shake Your Blood van Probot en Only van Nine Inch Nails er nog inquote:Op donderdag 26 december 2019 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
David Bowie - I've Been Waiting For You.
Cover van Neil Young met Grohl op gitaar.
Prodigy - Run With The Wolves en Killing Joke - Asteroid kunnen er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was vergeten dat die er niet in staan. Maar als die er een keertje inkomen zou hij er met zes bands instaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |