Deze TT gaat dus langzaam ach het was goed bedoeldquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het eten heeft haar lichaam ook al verlaten.
Dank je wel hoor! Het was heel erg gezellig ❤️quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Deze TT gaat dus langzaam ach het was goed bedoeld
Kijk aan TOPquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dank je wel hoor! Het was heel erg gezellig ❤️
Op FOK!?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Hhmm kreeg net een vreemde melding over mijn wachtwoord
Geloof het wel jaquote:
Beetje een kerstkater.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Iedereen beetje bij gekomen van de kerstdagen? Of ligt iedereen voor apegapen op de bank
Teveel gegeten of gedronken?quote:
Nou dat mijn wachtwoord was gelekt, kreeg boven in mijn browser rare popup meldingquote:
ik ben niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na al dat kerstgebeuren ineens zo'n nikserige dag.
Dus je haar is niet geknipt. Ook dat nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Laysa het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest. Daar was niemand.
Nee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je haar is niet geknipt. Ook dat nog
Ben je tevreden of is het wennen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Terug naar donker weer...Low lights.
tevredenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je tevreden of is het wennen?
En nu gaat het geleidelijk aan, dat is ook wel fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
tevreden![]()
Anderhalve maand geleden al een keer gedaan.
Ik vind dat donker me beter staat
Het voordeel is dat je de uitgroei niet heftig hoeft bij te houden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu gaat het geleidelijk aan, dat is ook wel fijn
Precies! Eigenlijk is je haar ook veel levendiger als het een paar tintjes heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je de uitgroei niet heftig hoeft bij te houden.
Ah ok, heb dat ook gehad, wil dat ook weerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Terug naar donker weer...Low lights.
Wat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee wat het is maar begint om 5 aranormal
Pasadena Ritual House - LIVE DEMON Hunt and SEANCE.
Geen idee was het is iets met live kan de link niet kopiëren met de telefoonquote:
een live stream?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee was het is iets met live kan de link niet kopiëren met de telefoon
Wat ik las op fb live stream op you tube. Maar meer dan dit weet ik nietquote:
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na al dat kerstgebeuren ineens zo'n nikserige dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |