Rico staat erom bekend dat hij na 2 rondes sterker wordt/is. Badder was al moe aan het worden. Te oud he, dan moet je niet meer aan zoiets beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Och, ik kan zeggen dat Rico ver achter stond toen Badr geblesseerd raakte. Mijn neutrale inschatting is ook dat hij die derde ronde nooit had overleefd. Puur geluk dus.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rico staat erom bekend dat hij na 2 rondes sterker wordt/is. Badder was al moe aan het worden. Te oud he, dan moet je niet meer aan zoiets beginnen
Tis net Mathieu van der Poel: dan denk je"die komt er nooit meer voorbij "en dan ineens een spurttttt..zo hequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]Rico heeft de conditie, Badr niet
Maar je kan niet ontkennen dat die laatste trap echt slim was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de enige die dat zegt hoor en nee daar kan ie zelf niets aan doen, gewoon geluk.
Badr stond erom bekend dat hij op een gegeven moment altijd wat gas terug nam om dan als een duvel uit een doosje uit het niets toe te slaan. Tsja, het was in zijn prime gewoon een veel betere kickbokser als Rico en nog steeds, maar de jaren gaan tellen, kijkend naar blessuregevoeligheid is dat wel duidelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rico staat erom bekend dat hij na 2 rondes sterker wordt/is. Badder was al moe aan het worden. Te oud he, dan moet je niet meer aan zoiets beginnen
Daarom zeg ik ook: Badr had er niet meer aan moeten beginnen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Badr stond erom bekend dat hij op een gegeven moment altijd wat gas terug nam om dan als een duvel uit een doosje uit het niets toe te slaan. Tsja, het was in zijn prime gewoon een veel betere kickbokser als Rico en nog steeds, maar de jaren gaan tellen, kijkend naar blessuregevoeligheid is dat wel duidelijk.
pff, powerbank voor je lap, da's wel iets anders dan voor je mobiel of tablet hè. Wat wil je uitgeven?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:23 schreef Aggie46 het volgende:
Even iets anders en als het hier niet mag...tell me....wat is een goede powerbank voor mijn laptop.Powerbank incl adapter .
¤ 150 , minstens 30.000 mAhquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
pff, powerbank voor je lap, da's wel iets anders dan voor je mobiel of tablet hè. Wat wil je uitgeven?
Ik heb wel diverse gezien, maar dan zijn ze zonder adapter c.q./ en de goede usb c aansluitingen. Dus die komen bij een powerbank er nog bij en dat maakt de prijs behoorlijk hoger.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
pff, powerbank voor je lap, da's wel iets anders dan voor je mobiel of tablet hè. Wat wil je uitgeven?
Wat denk je van 40.000 mAh voor rond de ¤ 200,--quote:
Zie er niet direct bij staan dat er een adapter bij is. Mobisun is wel goed (volgens de reviews). Dat dan weer wel. Dus weer even op mijn gemak bekijken bij bolletje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat denk je van 40.000 mAh voor rond de ¤ 200,--
https://www.bol.com/nl/p/(...)un/9200000076592923/
Ik moet boodschappen doen, dan sjek ik ff mijn(onze) bankrekening en ik dénk dat ik die toch maar koop. Met al die aansluitingen kan ik ook mijn digicamera opladen en mijn tablet en mijn smartphone.Alles in 1 en wrom niet? Gewoon een verlaat ***** (dat woord heb jij een hekel aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat denk je van 40.000 mAh voor rond de ¤ 200,--
https://www.bol.com/nl/p/(...)un/9200000076592923/
Te veel van het goede ........ tsja, maar Mobisun is wel kwaliteitquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zie er niet direct bij staan dat er een adapter bij is. Mobisun is wel goed (volgens de reviews). Dat dan weer wel. Dus weer even op mijn gemak bekijken bij bolletje.
Edit: toch wel een adapter en al 28 adapters. Yep, die had ik ook gezien.Beetje teveel van het goede![]()
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dank je!
Het wordt ook zeker wel gezellig, we gaan samen met het gezin van mijn zus uit eten (15 personen).
Deze TT gaat dus langzaam ach het was goed bedoeldquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het eten heeft haar lichaam ook al verlaten.
Dank je wel hoor! Het was heel erg gezellig ❤️quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Deze TT gaat dus langzaam ach het was goed bedoeld
Kijk aan TOPquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dank je wel hoor! Het was heel erg gezellig ❤️
Op FOK!?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Hhmm kreeg net een vreemde melding over mijn wachtwoord
Geloof het wel jaquote:
Beetje een kerstkater.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Iedereen beetje bij gekomen van de kerstdagen? Of ligt iedereen voor apegapen op de bank
Teveel gegeten of gedronken?quote:
Nou dat mijn wachtwoord was gelekt, kreeg boven in mijn browser rare popup meldingquote:
ik ben niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na al dat kerstgebeuren ineens zo'n nikserige dag.
Dus je haar is niet geknipt. Ook dat nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:20 schreef Laysa het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest. Daar was niemand.
Nee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je haar is niet geknipt. Ook dat nog
Ben je tevreden of is het wennen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Terug naar donker weer...Low lights.
tevredenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je tevreden of is het wennen?
En nu gaat het geleidelijk aan, dat is ook wel fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
tevreden![]()
Anderhalve maand geleden al een keer gedaan.
Ik vind dat donker me beter staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |