terug roepenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Nou, de kerstverplichtingen roepen, er schijnt gegourmet te moeten worden met de familie, dus ik ben er vandoor.
Later
gourmetze!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Nou, de kerstverplichtingen roepen, er schijnt gegourmet te moeten worden met de familie, dus ik ben er vandoor.
Later
klopt maar wel wat minder mooi weerquote:
Lijkt elk jaar ook weer langer te worden.quote:
Nog een paar uur en het is weer voorbij.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Later
Net zoiets als de meubelboulevard, Ikea of winkelcentrum. Dan haat je je leven toch. dan ben je toch blij als je weer mag werken.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je überhaupt naar een outlet wil, dan toch niet op tweede kerstdag.
wrom denk je dat ze om 8u moesten beginnen ineens?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lijkt elk jaar ook weer langer te worden.
Flappie?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zet hem wel even in de schuur tot het avondeten.
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom denk je dat ze om 8u moesten beginnen ineens?
mwah, het is droog. En winter efteling met glühwein enzo.... Prima te doenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar wel wat minder mooi weer
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Later
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoiets als de meubelboulevard, Ikea of winkelcentrum. Dan haat je je leven toch. dan ben je toch blij als je weer mag werken.
Dat zijn ook van die mensen die dan geïnterviewd worden en dan boos en verbaasd zijn dat het zo druk is en hun zielige leventje niet kunnen opvullen met het zoveelste nietszeggende xenos plankje met kansloze motiverende quotes terwijl je eigenlijk je polsen wil doorsnijden in je vinex huis
ow hier ist niet droog....quote:Op donderdag 26 december 2019 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
mwah, het is droog. En winter efteling met glühwein enzo.... Prima te doen
Komt echt door die docu. Dan kijk je toch iets anders naar hem. Voor mij moet dat niet ten kosten van zijn muziek gaan, maar dat vind ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is niet helemaal t jaar van MJ he? Zou dat nou echt t docu-effect zijn dat zijn platen in totaal meer dan 2000 plekken zijn gedaald samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |