waarschijnlijk heel veel oh ja-tjesquote:Op donderdag 26 december 2019 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veelsmileys...
Dat moet haast wel...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
waarschijnlijk heel veel oh ja-tjes
Dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, je kent ze wel hoor, of je ze goed vind is een ander verhaalquote:Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pa van Doe Maar is echt heel bekend.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Yup, Caroline weer in da house..
Kam je tanden, poets je haren, en zulksquote:Op donderdag 26 december 2019 14:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Pa van Doe Maar is echt heel bekend.
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u u u.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Kam je tanden, poets je haren, en zulks
Laat je lurven zien, laat je kladden zienquote:Op donderdag 26 december 2019 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Kam je tanden, poets je haren, en zulks
Vreselijk is dat.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Beastie Boys!
Jammer dat de familie ieder moment op de stoep staat en Opa waarschijnlijk gaat vragen of die radio niet een tikje zachter kan.
Beter dan het top2000-caféquote:Op donderdag 26 december 2019 14:03 schreef 4-elements het volgende:
Wat een treurigheid, met z'n allen naar de outlet in Roermond...
Als je überhaupt naar een outlet wil, dan toch niet op tweede kerstdag.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:03 schreef 4-elements het volgende:
Gewoon de batterij uit opa z’n gehoorapparaat halenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Beastie Boys!
Jammer dat de familie ieder moment op de stoep staat en Opa waarschijnlijk gaat vragen of die radio niet een tikje zachter kan.
Ik zag ook al een boel auto's bij de Eftelingquote:Op donderdag 26 december 2019 14:03 schreef 4-elements het volgende:
Lekker in de kou in de rij staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zag ook al een boel auto's bij de Efteling
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Nou, de kerstverplichtingen roepen, er schijnt gegourmet te moeten worden met de familie, dus ik ben er vandoor.
Later
Efteling is gewoon gaaf!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zag ook al een boel auto's bij de Efteling
Veel plezier en smakelijk alvastquote:Op donderdag 26 december 2019 14:06 schreef Zorro het volgende:
Nou, de kerstverplichtingen roepen, er schijnt gegourmet te moeten worden met de familie, dus ik ben er vandoor.
Later
Ik zet hem wel even in de schuur tot het avondeten.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon de batterij uit opa z’n gehoorapparaat halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |