11 weken op nr.1 in de top 40, toen dat nog relevant wasquote:Op donderdag 26 december 2019 13:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter.
Heintje stond ook 10 weken op 1... Jacques Herb stond ook weken op 1...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef cafca het volgende:
[..]
11 weken op nr.1 in de top 40, toen dat nog relevant was
Dat heb ik bij heeeeeeeeeel veel nummersquote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer, ik vind hem wel léuk, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier uiteindelijk op stemt, als puntje bij paaltje komt.
Inderdaad, echt zo'n plaatje dat gewoon lekker klinkt, maar me verder weinig doet.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer, ik vind hem wel léuk, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier uiteindelijk op stemt, als puntje bij paaltje komt.
Met zijn leg je de lat ook wel ultiem laag.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah misschien wel zijn mooiste
quote:
I remember Elvis Presley....quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heintje stond ook 10 weken op 1... Jacques Herb stond ook weken op 1...
Heb ik met veel meer nummers in de lijst. Deze zie ik mezelf nog wel op stemmen, als ik het kende. Deze is mij namelijk niet al te bekend. Maar goed, uiteraard zal ik dan toch wel op Layla stemmen, als iets van Clapton in de lijst mag van mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfde gevoel heb ik ook bij Teardrops van Womack & Womackquote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is helemaal onbegrijpelijk in die jaren inderdaad. Tegenwoordig lukt dat met elk kutnummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef cafca het volgende:
[..]
11 weken op nr.1 in de top 40, toen dat nog relevant was
Moet jij weten.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met zijn leg je de lat ook wel ultiem laag.
[..]
Daar heb ik dan weer gewoon helemaal geen gevoel bij.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zelfde gevoel heb ik ook bij Teardrops van Womack & Womack
Die vind ik wel tof. Heb ik wel eens proberen te redden toen hij weer op de rand van de afgrond stond.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zelfde gevoel heb ik ook bij Teardrops van Womack & Womack
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer gewoon helemaal geen gevoel bij.
Oja, zelfs die draak..quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
I remember Elvis Presley....
Nou je, je snapt het
iets lekkersquote:
Met KlopKlop slagroom...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
iets lekkers
iets luchtigs
Er zijn mensen die hem niet vergeten, getuige deze positie.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:50 schreef MTheBassman het volgende:
Pareltje van Sting dat ik altijd vergeet van hem, puike plaat
Heb zelf op Russians gestemd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |