Amenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:13 schreef Cassa95 het volgende:
Sandstorm van Darude is elk nummer ineen. Vraag maar aan iemand hoe de titel van een willekeurig nummer ook alweer heet en hij zal Darude - Sandstorm antwoorden. Daarom zou hij eigenlijk op 1 moeten staan aangezien elk nummer Sandstorm is en hij daarom elke stem krijgt.
Jij ookquote:Op donderdag 26 december 2019 12:07 schreef peaceman het volgende:
Aangezien ik niet denk dat ik er de komende uren vandaag veel zal zijn zeg ik: veel plezier vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
Gestopt met stemmen?quote:
Geniet van je kinderloze dinerquote:Op donderdag 26 december 2019 12:07 schreef peaceman het volgende:
Aangezien ik niet denk dat ik er de komende uren vandaag veel zal zijn zeg ik: veel plezier vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
Wel gek, Love Her Madly is nog niet eens geweest en die stond vorig jaar op 1850.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:07 schreef Homdeck het volgende:
Break on through is wel ernstig gezakt trouwens. op lijstje noteert.
Reden: teveel hart.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:08 schreef laxus13 het volgende:
Demasiado Corazon helaas niet in de lijst
Misschien wel weer als er een nieuw seizoen van Atletico Ananas op tv komtquote:Op donderdag 26 december 2019 12:08 schreef laxus13 het volgende:
Zoek eens een optreden van hem op youtube ofzo, wat een performer. Gewoon halfdood zijn, infuus erin, rechtop zetten en hij ging weerquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:07 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ie helemaal dood is.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zoek eens een optreden van hem op youtube ofzo, wat een performer. Gewoon halfdood zijn, infuus erin, rechtop zetten en hij ging weer
Wel minder lelijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:10 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is niet beter dan een Feargal Sharkey nee
Fiascolijst.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:08 schreef laxus13 het volgende:
Gijs zou nog door de herdenking van 9-11 lullenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:10 schreef Kopiko het volgende:
Gijs is een paar keer in New York geweest![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |