Niet nirmaal onderdaadquote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en dit staat dan lager dan Nirmaal, suzanne en Freek, vele bLof, darude
Dan heb je een bescheiden diner gehad, of heel hard gelopen.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen
8 km hardlopen met de Top 2000 op je oren werkt prima, 1e kerstdag er al weer afgelopen
The Long and Winding Road, I should have known betterquote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Love me do
En
the Turtles - happy together
Daarom blijven stemmen op genotsnummers die er in de lagere regionen uit dreigen te vallenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze sijpelen er wel langzaam uit. Het zijn echt nog een paar krenten. Er staat al bijna niks meer uit de 50's in... eerste edities nog wel rond de 100 platen.
Victor Reinier.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef Isorden het volgende:
Hoe heet dit nummer nou ook alweer?
Vlieg met me mee - Paul de Leeuwquote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef Isorden het volgende:
Hoe heet dit nummer nou ook alweer?
Nou ja, mensen stemmen toch meer op platen die eruit dreigen te vallen volgens mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus beter niet meer op stemmen
Tweede dag is wel echt héél veel beter om te zitten dan eerste nacht, omdat bij eerste nacht niemand m opschrijft voor volgend jaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:48 schreef Fred_B het volgende:
Deze stijging van Homburg is wel riskant, want vanaf deze positie kan je er nog steeds makkelijk uitvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |