ik ga wel serieus erop reageren hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alleen maar 'OK Boomer' antwoorden terug krijg
Of is er iemand dood?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef asco het volgende:
Van welke reclame heeft dit een notering te danken?
Jawel staat erinquote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jacob's Song van Douwe Bob
En dat staat er dan gelukkig ook in blijkbaar
Ja, maar er is zeker ook een hoop rommel uit gegaan. Manuela worden we ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar ondertussen zijn er wel veel parels uit de jaren 60 verdwenen en vervangen door nummers zoals dit
Dan weet je meteen wie je niet meer serieus hoeft te nemenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alleen maar 'OK Boomer' antwoorden terug krijg
God behoud ons voor de revival van Kanequote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De revival van krezip, denk ik
Zat vorig jaar ook al op hetzelfde kantelpunt. En nu is Buffalo Springfield eruit, nog net geen laatste druppel.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat terwijl er dit jaar maar 90 nieuwe liedjes zijn en er grotendeels bagger van de laatste jaren uit is. Het zit in je hoofd, niet in je hart.
Matig ook.. Van Kelly Family is natuurlijk David's Songquote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Jongens... het is nog vroeg hé.
In het geheel niet zelfs.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alweer Norah.... ze kwam niet.....
Arm kind
quote:
Dat staat je vrij.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat vorig jaar ook al op hetzelfde kantelpunt. En nu is Buffalo Springfield eruit, nog net geen laatste druppel.
Als ik hier niet zou posten zou ik sowieso al niet meer luisteren.
Tja matige lover. Maar ja niet elke man kan en FOK!er zijn met 35cm in z’n broek natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alweer Norah.... ze kwam niet.....
Arm kind
Dan ga ik losquote:
Dit is heerlijk man.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef peaceman het volgende:
Mensen die dit mooi vinden hebben weinig levenslust
Het zijn mensen die kennelijk zelf ook weinig komen.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef peaceman het volgende:
Mensen die dit mooi vinden hebben weinig levenslust
qua nieuwe binnenkomers en uitvallers was 2019 niet eens zo'n slecht jaar inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat staat je vrij.
Ik merk ook dat de lijst een paar jaar geleden een stukje sterker was (2012-2014 waren sterke jaren)
Maar vind hem wel vrij stabiel sinds.. 2017.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |