nou die maken betere liedjes tegenwoordigquote:
Ik heb nog nooit eerder gehoord...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een van de minder slechte versies van het liedje van de Script.
Even teruggelezen: Denk ook gewoon omdat ie de sneltrein moet halen.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:56 schreef El-Stinho het volgende:
Leo heeft in het eerste uur iets teveel door intro's heengepraat, gok uit enthousiasme. Doet hij normaal nooit bij zijn eigen toffe shows.
Ik zat vannacht tussen 1 en 2 in de auto te luisteren en ik vond het een aparte manier van presenteren door Leo. Net of hij er niet bij was met z'n hoofd...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even teruggelezen: Denk ook gewoon omdat ie de sneltrein moet halen.
Geen aandacht aan besteden, negeren en doorlopen...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:12 schreef Bugno3 het volgende:
Gratuite aanklacht tegen de maatschappij met een matig accent van Anouk.
2012 volgens mij.quote:
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedjequote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef MadMaster het volgende:
Skip, next, niet echt bijzonder...
yup dat. live ook erg leukquote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedje
leuk rifje hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt een niemendalletje van Bowie. Mag er ook wel uit.
Ik vind dat er best veel van dat soort liedjes in de lijst staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had van mij niet in de Top 2000 gehoeven nee. Wel een fijn liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |