quote:Op donderdag 26 december 2019 00:39 schreef jrwl het volgende:
ik vind het bizar dat de jaren 80 zoveel haunting nummers heeft:
...
Jaren 80 artiesten hadden een soort alles of niets mentaliteit,
Nightwish en The Gathering vind ik de 2 beste bands in dat genre. Allebei erg goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
WT als headliner op Graspop vorig jaar was ook wel een faal. Kun je beter een Nightwish neerzetten. Epica is ook een stuk beter (maar tegelijkertijd een stuk minder toegankelijk).
Daar doe je Queen echt tekort mee.quote:
Amen brotherquote:Op donderdag 26 december 2019 01:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Queen, de ABBA van de rock muziek. Het is lekker, maar geen inhoud.
Blood Sugar Sex Magik would like to have a word with you.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:11 schreef DireStraits7 het volgende:
RHCP, het is altijd vlees noch vis. Niet genoeg rock, niet genoeg funk.
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:12 schreef Kyran het volgende:
Over red hot chili peppers gesproken.
Carolina Reaper sausje gekocht in Londen paar weken terug ..... verdomme wat is dat spul heet
Mwuah, een Innuendo is muzikaal genot. Maar heel veel nummers zijn écht te veel gericht op simpel scoren op de radio. Helemaal prima hoor overigens, heeft ze geen windeieren gelegd. Maar het is niets voor niets dat juist mensen die minder rock luisteren er toch fan van zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar doe je Queen echt tekort mee.
Nu aangemengd met wat goede olijfolie en het is redelijk bruikbaar in MINIMALE hoeveelhedenquote:
Ze hadden ook ooit chips met die smaak. Er zat maar 1 stukje chips in de zakquote:Op donderdag 26 december 2019 01:12 schreef Kyran het volgende:
Over red hot chili peppers gesproken.
Carolina Reaper sausje gekocht in Londen paar weken terug ..... verdomme wat is dat spul heet
Allll we hear is Radio Ga Ga. Radio Googoo. Radio Blah Blah.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mwuah, een Innuendo is muzikaal genot. Maar heel veel nummers zijn écht te veel gericht op simpel scoren op de radio. Helemaal prima hoor overigens, heeft ze geen windeieren gelegd. Maar het is niets voor niets dat juist mensen die minder rock luisteren er toch fan van zijn.
hahaha nice! lekker man, ik houd ervanquote:Op donderdag 26 december 2019 01:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nu aangemengd met wat goede olijfolie en het is redelijk bruikbaar in MINIMALE hoeveelheden
slaaplekker manquote:Op donderdag 26 december 2019 01:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga slapen, straks Daydream Believer missen
Welterusten nachtbrakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |