WT is wat toegangkelijker, maar toch ook wel heel anders hoor. Beide prima bandjes, helaas Gathering nooit live gezien.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:00 schreef jrwl het volgende:
withtin Temptation heb ik altijd het mindere broertje van The Gathering gevonden. The Gathering vind ik geniaal.
bis morgenquote:Op donderdag 26 december 2019 01:01 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook afhaken, sorry Tim Hardin, maar ik ga aan mijn eigen dream hangen.
Tot morgen allen
Ik had uit 2015 en 2017 dat is ook wel anders denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 01:02 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Fiesta van 1984. Nu ben ik blij met een Alfa Giulietta.
Ik weet wel dat van de stemmers op In The Dutch Mountains 3% het liefst op wintersport gaat.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel 'Budapest' stemmers het liefst voor een culturele vakantie kiezen.
Enrique is een van m'n grootste guilty pleasures, die zou ik stiekem nog wel eens live willen zienquote:Op donderdag 26 december 2019 00:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik moest mee naar Enrique Iglesias in Ziggo Dome
Truste alopioquote:Op donderdag 26 december 2019 01:01 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook afhaken, sorry Tim Hardin, maar ik ga aan mijn eigen dream hangen.
Tot morgen allen
Die percentages zijn zo nietszeggend, hè...quote:Op donderdag 26 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet wel dat van de stemmers op In The Dutch Mountains 3% het liefst op wintersport gaat.
Ja, ik vind Within Temptation iets teveel TMF Eftelingmetal. The Gathering heeft meer diepgang, meer subtiliteit.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
WT is wat toegangkelijker, maar toch ook wel heel anders hoor. Beide prima bandjes, helaas Gathering nooit live gezien.
Bachman-Turner Overdrive, lekker joh.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:03 schreef houdjemond het volgende:
Peppers en Offspring nog zo, en dan geloof ik het wel
quote:Op donderdag 26 december 2019 01:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
The Invisible Man doet me altijd denken aan Ghostbusters.
Absoluut niet, gok ik zo.quote:Op donderdag 26 december 2019 01:04 schreef Kyran het volgende:
Ben ik enige die hier ook dat deuntje van Ghostbusters in hoort?
Who You Gonna Call????
WT als headliner op Graspop vorig jaar was ook wel een faal. Kun je beter een Nightwish neerzetten. Epica is ook een stuk beter (maar tegelijkertijd een stuk minder toegankelijk).quote:Op donderdag 26 december 2019 01:04 schreef jrwl het volgende:
[..]
Ja, ik vind Within Temptation iets teveel TMF Eftelingmetal. The Gathering heeft meer diepgang, meer subtiliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |