Gewoon die vriendin dumpen nu het nog kan.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zet de schoonfamilie Sterren.nl op?
Je zou verwachten dat de vriend van Carolien haar een beetje wat dingen bijleert enzo. Dat lijkt me geen pannenkoek.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi beschreven inderdaad. Cielke voegt veel toe, bij Jan Willem is het bijna onmisbaar en zijn ze echt beiden veel aan het woord. Carolien bij Stenders hangt er maar een beetje aan en blijft mij verbazen over hoe dom ze is en hoe weinig ze van muziek weet.
Eigenlijk alles voor Joshua Treequote:Op donderdag 26 december 2019 00:31 schreef jrwl het volgende:
Ik vind de jaren 80 U2 nog steeds heel erg tof. Vooral het War album. U2 had toen een heerlijke atmosferische sound.
Die is van wat later, liedjes uit de periode ‘87/‘88 zijn voor mij toch wel het hoogtepunt qua nostalgiegevoel.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Later nog You van Ten Sharp?
Tsssskquote:Op donderdag 26 december 2019 00:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]![]()
Roy Orbison kan ik dan wel weer waarderen. Prachtige stem.![]()
![]()
Die heeft het te druk met plaatjes schietenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de vriend van Carolien haar een beetje wat dingen bijleert enzo. Dat lijkt me geen pannenkoek.
Ik heb ook niks met wintersport, misschien is dat het?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tssssk![]()
Last Christmas brengt gewoon dat ultieme wintersportgevoel mee
Kensingtonquote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef Berkery het volgende:
Samsung Coolblue Laptop Smartphone Apple !!!
Ik denk dat ie blij is dat hij na een dag (en nacht) werken thuiskomt en niet te diepzinnige of interessante conversaties hoeft te houden.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de vriend van Carolien haar een beetje wat dingen bijleert enzo. Dat lijkt me geen pannenkoek.
Adblockquote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef Berkery het volgende:
Samsung Coolblue Laptop Smartphone Apple !!!
DonLeo mag dat, Gijs nietquote:Op donderdag 26 december 2019 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prof. dr. mr. Blokfluit lult ook gewoon een intro vol. Het is werkelijk een plaag.
Iemand hard gedumpt net voor de kerst?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:35 schreef djenneke het volgende:
Eerst dit nummer want dat is prachtig, en het gaat over mij.
Maybe. Mij raakt het altijd wel. Vrienden, kerst, skiën etc.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met wintersport, misschien is dat het?
Ik vind het oprecht mooi dat mensen hier van kunnen genieten.quote:
Nee, in september einde gemaakt aan een relatie die al 23 jaar duurde.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Iemand hard gedumpt net voor de kerst?
Ja bizar, gaat te snel zoquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Cee het volgende:
Dat we al in de 1700s zitten, het lijkt echt heel snel te gaan, straks zijn ze op 28 december al klaar.
Wowquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, in september einde gemaakt aan een relatie die al 23 jaar duurde.
Dan weet jij vast ook wel dat ze nog samengewoond heeft met miss Boer zoekt Vrouwquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Strani het volgende:
Leo is getrouwd met mijn actrice-crush (al jaaaren) Ricky Koole, dus hij en ik hebben issues. Hij weet dat niet, maar het is wel zo.
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maybe. Mij raakt het altijd wel. Vrienden, kerst, skiën etc.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wow, dat is niet niks ...quote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen. Ik vind het mooiquote:Op donderdag 26 december 2019 00:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht mooi dat mensen hier van kunnen genieten.
Dit doet echt NUL met me. Ik vind het zwaar irritant en overrated. Als dit geen "The Beatles" was maar "The Kabbels" dan had niemand er naar om gekeken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |