DeLuna vindt dit niet leuk.quote:
Dillinger - Cokane in my brainquote:Op donderdag 26 december 2019 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celine Dion - My Heart Will Go On;
Wat, gaat Cielke weg?quote:Op donderdag 26 december 2019 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Vaste last ook deze dagen, straks als Cielke terug is ook (gaat reportages maken).
Sidekicks zijn ietwat overbodig vind ik, deze dagen. Maar snap dat ze het ook wel willen meemaken.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat is toch z’n nieuwe tijdelijke sidekick nu Cielke met verlof is
Sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 00:22 schreef jrwl het volgende:
Vroeger vond ik Coldplay maar saai. Ik wilde allee Metallica, Prodigy en ander ragwerk horen. Maar de laaste jaren ben ik Coldplay steeds meer gaan waarderen. Coldplay is wel lekker relaxte muziek, best tof.
Zwoele stem ookquote:
Was geintje hè. Lunaquote:Op donderdag 26 december 2019 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DeLuna vindt dit niet leuk.
quote:Op donderdag 26 december 2019 00:23 schreef Gretzl het volgende:
Ik hou nu al van Julia, ze is niet bepaald fan van U2
Dingetje met Coldplay is dat er gewoonweg teveel rotzooi op elk album staat. Ik heb er geen hekel aan, ze hebben echt een hoop goede nummers, maar een album afluisteren van ze lukt me niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 00:22 schreef jrwl het volgende:
Vroeger vond ik Coldplay maar saai. Ik wilde allee Metallica, Prodigy en ander ragwerk horen. Maar de laaste jaren ben ik Coldplay steeds meer gaan waarderen. Coldplay is wel lekker relaxte muziek, best tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |