Ik ook, niet op gestemd, maar Rihanna heeft een paar prima nummertjes op haar naam staan.quote:
Man Downquote:Op woensdag 25 december 2019 23:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik ook, niet op gestemd, maar Rihanna heeft een paar prima nummertjes op haar naam staan.
hij mag er wel uit van me als het aan mij lag.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt het liever hoger in de lijst?
zelfs de haters vinden het nummer nu mooierquote:
Zeker, en Shut Up And Drive is mijn guilty pleasurequote:
ja die is idd kutquote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heeft Umbrella het niet gehaald, die is helemaal verschrikkelijk
Eens.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb verder niks met Rihanna, maar dit nummer is zo gek nog niet.
Schijn op jou gekke diamant stem ik ieder jaar op.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mweh. Geef mij maar Shine on You Crazy Diamond, of Lucy in the Sky.
Het nummer mag er gewoon uit, Dago moet alleen die gifjes blijven postenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs de haters vinden het nummer nu mooier
Weten we ook gelijk waar de zangeres van ‘hou je bek en bef me’ haar inspiratie vandaan heeft gehaald.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zeker, en Shut Up And Drive is mijn guilty pleasure
geschreven door Sia deze songquote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heeft Umbrella het niet gehaald, die is helemaal verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |