Dat is toch zonde van die whiskey, dat je er cola zero bij gooitquote:Op woensdag 25 december 2019 22:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb me net een 20 jarig op hout gerijpte whiskey ingeschonken, aangelengd met een lekkere laag cola zero
Nee dit was hun eenmalige opleving in de ‘80s.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nummer nu uit hun discotijd? Ja, toch?
Vond in de drankkast nog een fles pina colada. Is dat wat?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:51 schreef Kyran het volgende:
Zuiplappen hier
Ik ga zo even wat Caipirinhas bouwen
Precies dit ja.....quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van die whiskey, dat je er cola zero bij gooit
Climax van mij ookquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Climax blijft episch van deze
Staat hier nog in de platenkast. 12".quote:
anders is het niet te zuipenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat hier nog in de platenkast. 12".
Oh wow, dat had ik niet verwachtquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
anders is het niet te zuipen
Dan moet je betere whiskey kopenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Whisk(e)y moet je drinken op de manier die je zelf het lekkerst vindt.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Je hebt het over de cola zero nu toch? Dat is niet te zuipen neequote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een tragisch climaxnummer.
Kabbelende opbouw, aan het einde barsten de vliezen open.
Waar is je kerst-UI?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |