Tja, onbekende nummers hebben dat wel vaker, hoe briljant ze ook zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:50 schreef Sabata het volgende:
[..]Probeer al jaren lang het briljante Urgent erin te krijgen, maar tot op heden is alleen Classic 21 (Waalse zender) fan van dat nummer
That was two years agoquote:Op woensdag 25 december 2019 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer gaat over Serious Request.
Het blijft leuk om die rare snuiters in het cafe zien rond te waggelenquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Deze had ik laatst fout bij de quiz.
Ik dacht dat dit I just died in your arms tonight was.
Ik denk nog steeds dat het hetzelfde liedje is.
Ze ruiken aardig naar elkaar!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Cutting Crew komt ook nog wel eens terug bij quizzen hequote:Op woensdag 25 december 2019 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Was dat met die nieuwe zanger.? Kelly Hansen is namelijk in een metalband begonnen voor hij Lou Gramm opvolgde
Dat vraagt ze zichzelf volgens mij ook af.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:54 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg het gewoon vast: Waarom moet het volgende nummer?
Omdat er heel veel op gestemd is.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:54 schreef peaceman het volgende:
omdat Eurythmics te klein was voor annie oid?quote:Op woensdag 25 december 2019 21:54 schreef peaceman het volgende:
zij beantwoordde mijn vraagquote:Op woensdag 25 december 2019 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Omdat er heel veel op gestemd is.
Wel naar Annemiek luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |