Is gelukt, ik loop nog wat achterquote:Op woensdag 25 december 2019 22:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik wou je naar het juiste topic lokken
Ben zelf meer van de whiskeyquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stond hier net een gozer van 18 voor de deur te beweren dat ie mijn zoon was.
Dit nummer maar even opgezet
Home by the sea en nummers als Firth of Fifth <3. Al is Mamma wel uit de Collins time volgens mij toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Dit is wel gewoon goed hoorMaar de Genesis met Peter Gabriel als zanger blijft toch gewoon een aantal klassen beter
Dat kan mij ook vaak goed smakenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de whiskey
Ook lekker op zijn tijd hoor. Alleen niet in huis nuquote:Op woensdag 25 december 2019 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die woorden hebben pijngedaan. Zal ie nooit vergetenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
En daar staat maar één nummer van in de lijstquote:Op woensdag 25 december 2019 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Dit is wel gewoon goed hoorMaar de Genesis met Peter Gabriel als zanger blijft toch gewoon een aantal klassen beter
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook lekker op zijn tijd hoor. Alleen niet in huis nu
Ben een beetje de drankkast hier aan het opschonen/leegdrinken. Chivas Regal puur ging nog wel maar Red Label is echt matig puur. Toen maar opgedronken met Chocomel.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die smaakt zeker extra lekker aan het eind van dit uur. *ziet jouw Signature*quote:Op woensdag 25 december 2019 22:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Maar mijn rode wijntje smaakt ook best goed
Red Label is echt meh. Doe dan maar Black Label.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben een beetje de drankkast hier aan het opschonen/leegdrinken. Chivas Regal puur ging nog wel maar Red Label is echt matig puur. Toen maar opgedronken met Chocomel.
Mama is inderdaad met Phil als zangerquote:Op woensdag 25 december 2019 22:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Home by the sea en nummers als Firth of Fifth <3. Al is Mamma wel uit de Collins time volgens mij toch?
Dat was dit toch ook al?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Junkie XL doet filmmuziek toch tegenwoordig?
En...?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die smaakt zeker extra lekker aan het eind van dit uur. *ziet jouw Signature*
Dit is ook filmmuziek, toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Junkie XL doet filmmuziek toch tegenwoordig?
Dat wordt dansen op Santa Esmeralda?quote:
Home by the sea ookquote:Op woensdag 25 december 2019 22:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Home by the sea en nummers als Firth of Fifth <3. Al is Mamma wel uit de Collins time volgens mij toch?
Het is verschrikkelijk zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer had van mij niet gehoeven
Is de XL uitvoering denk ikquote:Op woensdag 25 december 2019 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
Wel had dit nummer van mij minder lan ger mogen duren. Voor de rest prima te pruimen.
Prima keuze!quote:Op woensdag 25 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf net (mn voorlopig laatste glaasje want de fles is leeg) van deze ingeschonken:
https://www.thewhiskyexchange.com/p/30155/glen-scotia-double-cask
Zeker, maar de versie van The Animals vind ik stiekem toch lekkerderquote:Op woensdag 25 december 2019 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt dansen op Santa Esmeralda?
Heldquote:Op woensdag 25 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf net (mn voorlopig laatste glaasje want de fles is leeg) van deze ingeschonken:
https://www.thewhiskyexchange.com/p/30155/glen-scotia-double-cask
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeker, maar de versie van The Animals vind ik stiekem toch lekkerder
quote:
Ik heb geen idee.quote:
.Had al gezocht. Nummer zat in Oceans Elevenquote:
Snap ik. Die staan sws te weinig in de topquote:Op woensdag 25 december 2019 22:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeker, maar de versie van The Animals vind ik stiekem toch lekkerder
En in één of andere tekenfilm, die mijn kinderen heel vaak gezien hebbenquote:Op woensdag 25 december 2019 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Had al gezocht. Nummer zat in Oceans Eleven
Mee eensquote:Op woensdag 25 december 2019 22:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Snap ik. Die staan sws te weinig in de top
Bjoetiful koetbaiquote:Op woensdag 25 december 2019 22:21 schreef jrwl het volgende:
wel opvallend dat velen the beautiful goodbye niet kennen. Geniaal epic piano-rock top 40 nummer uit midden jaren 90.
Eensquote:
prachtig iddquote:Op woensdag 25 december 2019 22:21 schreef jrwl het volgende:
wel opvallend dat velen the beautiful goodbye niet kennen. Geniaal epic piano-rock top 40 nummer uit midden jaren 90.
Dat is niet strafbaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
Haters. Ik stem hier volgend jaar gewoon weer op
helaas nietquote:Op woensdag 25 december 2019 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is niet strafbaar.
Ik hoop ook op een beter jaar, dan dit jaar. Maar zo heel slecht was dit jaar niet, op 1 ding na dan.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
2020 will be better than the last. Kan niet anders sws..
Nee, is heel long.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Zit er ook een eind aan dit nummer?
Nou nou nouquote:
Ik leef met de dag. Doe niet aan slechte en goede jaren.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een beter jaar, dan dit jaar. Maar zo heel slecht was dit jaar niet, op 1 ding na dan.
Mn huis verloren na een break up dit jaar. Maar nu nieuwe woning dus nieuw beginquote:Op woensdag 25 december 2019 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een beter jaar, dan dit jaar. Maar zo heel slecht was dit jaar niet, op 1 ding na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |