Die smaakt zeker extra lekker aan het eind van dit uur. *ziet jouw Signature*quote:Op woensdag 25 december 2019 22:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Maar mijn rode wijntje smaakt ook best goed
Red Label is echt meh. Doe dan maar Black Label.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben een beetje de drankkast hier aan het opschonen/leegdrinken. Chivas Regal puur ging nog wel maar Red Label is echt matig puur. Toen maar opgedronken met Chocomel.
Mama is inderdaad met Phil als zangerquote:Op woensdag 25 december 2019 22:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Home by the sea en nummers als Firth of Fifth <3. Al is Mamma wel uit de Collins time volgens mij toch?
Dat was dit toch ook al?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Junkie XL doet filmmuziek toch tegenwoordig?
En...?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die smaakt zeker extra lekker aan het eind van dit uur. *ziet jouw Signature*
Dit is ook filmmuziek, toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Junkie XL doet filmmuziek toch tegenwoordig?
Dat wordt dansen op Santa Esmeralda?quote:
Home by the sea ookquote:Op woensdag 25 december 2019 22:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Home by the sea en nummers als Firth of Fifth <3. Al is Mamma wel uit de Collins time volgens mij toch?
Het is verschrikkelijk zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer had van mij niet gehoeven
Is de XL uitvoering denk ikquote:Op woensdag 25 december 2019 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
Wel had dit nummer van mij minder lan ger mogen duren. Voor de rest prima te pruimen.
Prima keuze!quote:Op woensdag 25 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf net (mn voorlopig laatste glaasje want de fles is leeg) van deze ingeschonken:
https://www.thewhiskyexchange.com/p/30155/glen-scotia-double-cask
Zeker, maar de versie van The Animals vind ik stiekem toch lekkerderquote:Op woensdag 25 december 2019 22:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt dansen op Santa Esmeralda?
Heldquote:Op woensdag 25 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf net (mn voorlopig laatste glaasje want de fles is leeg) van deze ingeschonken:
https://www.thewhiskyexchange.com/p/30155/glen-scotia-double-cask
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |