Net op tijd voor Dua & Calvinquote:
quote:
Minste nummer dit uurquote:
Die kon ik niet vindenquote:Op woensdag 25 december 2019 19:12 schreef BillDauterive het volgende:
Geniet ervan, Kyran!Toch een minpuntje dat je geen Humbug van dezelfde brouwerij drinkt. Dat is hun kerstbier.
Vind het juist te weinigquote:Op woensdag 25 december 2019 19:14 schreef Gretzl het volgende:
Helft van het aantal platen van De Kevers had ook volstaan. Ik vind 36 echt ridicuul in een lijst van 2000 nummers..
Het waren er ooit dik vijftigquote:Op woensdag 25 december 2019 19:14 schreef Gretzl het volgende:
Helft van het aantal platen van De Kevers had ook volstaan. Ik vind 36 echt ridicuul in een lijst van 2000 nummers..
Dat zijn biertjes waarvan je weet dat de muziek beter is dan het bierquote:Op woensdag 25 december 2019 19:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die kon ik niet vindenHeb wel Black Wych van hun nog
en Trooper van Iron Maiden en Road Crew van Motorhead
Ik heb hem ooit ontdekt bij het platenbonnaza van Rob Stendersquote:Op woensdag 25 december 2019 19:30 schreef Kyran het volgende:
Deze kende ik niet, maar prima plaat hoor.
Aardig, maar niet Top 2000-waardig.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:32 schreef jrwl het volgende:
deze mag van mij ook in de Top2000. Is dit een guilty pleasure van mij of vinden jullie hem ook goed?
The Wild Placematsquote:Op woensdag 25 december 2019 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook mooi dat onze gourmet met wildschotel net klaar was tijdens The Wild Places.
Van klaver kan ik me voorstellen, die heeft nooit iets anders gekend dan 3fm, 538, tmf etc. Maar van een DJ zou je idd meer mogen verwachtenquote:Op woensdag 25 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
Doet me bijna denken aan het episch kinderachtige stemlijstje van Jesse Klaver met I gotta feelings van Black Eyed Peas en ander TMF Hitzone spul.
Ze heeft zich al voldoende jaren bewezen. Complete plaatje klopt. Zou niet weten waarom ze er niet in thuishoortquote:
Aha thanks! Ik twijfel soms aan mijn eigen smaak. Ik vind More than words van Extreme ook een erg goed nummer, maar schijnen sommigen weer een vreselijke nummer te vinden. Hoe dan ook, het is wat het is, ik vind Hold on en More than words toffe tracks.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Aardig, maar niet Top 2000-waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |