En na Angus en Julia Stone zo ongeveer de saaiste live-act die ik zagquote:Op woensdag 25 december 2019 13:08 schreef Gretzl het volgende:
KOL, een van de meest overgewaardeerde bands van de eeuw
concertorganisator moet veel geld binnenharkenquote:Op woensdag 25 december 2019 13:07 schreef Gretzl het volgende:
Lol, maakt Radio 2 altijd zoveel reclame voor de show van de Britse National in de Ziggo Dome?Waar is dat voor nodig?
![]()
(kan zo'n Elbow niet gewoon op eigen kracht die zaal uitverkopen)a
Rond de top 2000 is er altijd bizar veel reclame voor een bepaald concert te horen. Paar jaar geleden was dat bijvoorbeeld Joe Bonamassa.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:07 schreef Gretzl het volgende:
Lol, maakt Radio 2 altijd zoveel reclame voor de show van de Britse National in de Ziggo Dome?Waar is dat voor nodig?
![]()
(kan zo'n Elbow niet gewoon op eigen kracht die zaal uitverkopen)a
Oh HO, dat was een verkeerde smiley. Ik vind het best een tof nummer hoor, niks mis meequote:Op woensdag 25 december 2019 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is er niet door een stemactie ingekomen? En t feit dat ie er zoveel jaren later nog steeds in staat bewijst wel zn bestaansrecht. Dat dit niet zn beste nummer is, ben ik met je eens
Alleen sex on fire (sex met die kale) is leukquote:Op woensdag 25 december 2019 13:08 schreef Gretzl het volgende:
Nah, ik vond A&J twee keer grandioos op BKS in het middagzonnetjequote:Op woensdag 25 december 2019 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En na Angus en Julia Stone zo ongeveer de saaiste live-act die ik zag
En dan de polonaise doen...quote:Op woensdag 25 december 2019 13:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Alleen sex on fire (sex met die kale) is leuk
Ik snap echt niet dat dit niet eens in de top 500 staat, kennen veel mensen het nog niet of zo?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:03 schreef laxus13 het volgende:
[..]
1 geluk, hij is wel wat gestegen
Juist wel...quote:Op woensdag 25 december 2019 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat dit niet eens in de top 500 staat, kennen veel mensen het nog niet of zo?
Echt? Meningen verschillen natuurlijk maar ik vind hun muziek tof om te luisteren maar live viel het voor mij volledig dood op eerst Rock Werchter in een tent en later op t grote veld op BKS waar ze een beetje verzopen naar mijn mening. Misschien te weinig festivalmuziekquote:Op woensdag 25 december 2019 13:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nah, ik vond A&J twee keer grandioos op BKS in het middagzonnetje
KOL - Knocked Up is wel een onzettend prachtig lied.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:08 schreef Gretzl het volgende:
Tja, dan begrijp ik nu wel waarom het (toch vrij alternatieve) Elbow met 4 nummers in de Top 2000 staat; ze worden er al grijsgedraaid en dan krijgen ze nog extra support tijdens de reclameblokken.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Rond de top 2000 is er altijd bizar veel reclame voor een bepaald concert te horen. Paar jaar geleden was dat bijvoorbeeld Joe Bonamassa.
Ach, het is alweer voorbij.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar desondanks staat het zo laag, het maakt me verdrietig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |