Je maakt een zelfde grap als Gijs.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:38 schreef Zorro het volgende:
O ze zingt kust. Met een "s"
Dat werpt toch een heel ander licht op het nummer.
Dat is echt wat ik al vaker gedacht heb bij het aantal nummers van Blof en Coldplay.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die alfabetisch de lijst doorgaan en bij Blof al 35 liedjes hebben gevonden die ze wel geinig vinden.
Intussen of onderwijl is ook een beter woord voor ondertussenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:39 schreef asco het volgende:
[..]
Gijs is gewoon een lul. Voor Ruud is medelijden ondertussen een beter woord.
Zei Gijs dat? Nee he? Dan trek ik het terug. Stop de tijd.quote:
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 25 december 2019 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
Komop jongens (en meisjes), installeer die kerstUserIcons eens!
En Erika?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het Horst Wessel lied stond weer niet in de voorkeuzelijst...
Kun je nagaan hoe goed ik Gijs buitensluit. Als ik dat gehoord had had ik het nooit durven typen hier.quote:
Te laat nu, je bent door de mand gevallen!quote:Op woensdag 25 december 2019 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zei Gijs dat? Nee he? Dan trek ik het terug. Stop de tijd.
Ja, hij zong het vroeger zonder een bepaalde letter zei hij.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zei Gijs dat? Nee he? Dan trek ik het terug. Stop de tijd.
Matig excuus natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen lag ik net een paar uur in mijn nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |