Oh ja, maar is dat niet ongezellig voor de rest van het bezoek, die jou niet meer aan kan spreken dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bestaan ook gewoon koptelefoons om geluid uit te bannen hoor
Ga ik voorstellen.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh man. Sterkte.
Kan die baby niet gewoon even in de kast of zo?
Ik vind Ruud misschien nog wel het minstequote:Op woensdag 25 december 2019 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeleken met Gijs wel. Eigenlijk stoor ik me nog meer aan Rob maar ik ben de enige.
Gerard deed Maggie in een zomeravondprogramma met Hennie Huisman op locatie nog voordat hij meedeed bij de Playbackshow als Don McLeanquote:Op woensdag 25 december 2019 12:36 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me dat dit het nummer was wat Gerard Joling eigenlijk wilde doen bij de Soundmixshow. Dat hebben ze hem uit zijn hoofd gepraat en het is een ander nummer geworden. Wat dat was kan ik me dan weer niet herinneren
Maar wel 12× Bløf en Claudia stemmenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van die mensen die geen muziek luisteren maar het "aan hebben staan"
Gijs is gewoon een lul. Voor Ruud is medelijden ondertussen een beter woord.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Ruud misschien nog wel het minste
1940-45 was niet zo leuk toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:38 schreef Berkery het volgende:
Ik wil terug naar de kust waar iedereen onbewust in het. Duits wordt aangesproken
Die alfabetisch de lijst doorgaan en bij Blof al 35 liedjes hebben gevonden die ze wel geinig vinden.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:38 schreef Piebe het volgende:
[..]
Maar wel 12× Bløf en Claudia stemmen
Die zijn het ergst. Die stemmen dus wel, op allemaal achtergrondmeuk.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van die mensen die geen muziek luisteren maar het "aan hebben staan"
Hoi Gijsquote:Op woensdag 25 december 2019 12:38 schreef Zorro het volgende:
O ze zingt kust. Met een "s"
Dat werpt toch een heel ander licht op het nummer.
Je maakt een zelfde grap als Gijs.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:38 schreef Zorro het volgende:
O ze zingt kust. Met een "s"
Dat werpt toch een heel ander licht op het nummer.
Dat is echt wat ik al vaker gedacht heb bij het aantal nummers van Blof en Coldplay.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die alfabetisch de lijst doorgaan en bij Blof al 35 liedjes hebben gevonden die ze wel geinig vinden.
Intussen of onderwijl is ook een beter woord voor ondertussenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:39 schreef asco het volgende:
[..]
Gijs is gewoon een lul. Voor Ruud is medelijden ondertussen een beter woord.
Zei Gijs dat? Nee he? Dan trek ik het terug. Stop de tijd.quote:
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 25 december 2019 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
Komop jongens (en meisjes), installeer die kerstUserIcons eens!
En Erika?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het Horst Wessel lied stond weer niet in de voorkeuzelijst...
Kun je nagaan hoe goed ik Gijs buitensluit. Als ik dat gehoord had had ik het nooit durven typen hier.quote:
Te laat nu, je bent door de mand gevallen!quote:Op woensdag 25 december 2019 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zei Gijs dat? Nee he? Dan trek ik het terug. Stop de tijd.
Ja, hij zong het vroeger zonder een bepaalde letter zei hij.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zei Gijs dat? Nee he? Dan trek ik het terug. Stop de tijd.
Matig excuus natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen lag ik net een paar uur in mijn nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |