quote:Op woensdag 25 december 2019 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga maar weer even douchen nu...
quote:Op woensdag 25 december 2019 12:47 schreef Zorro het volgende:
Is dit een nette versie van Fuck yourself?
Goedzo! Zeg het ze!quote:Op woensdag 25 december 2019 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
Typisch voorbeeld van een voorgeproduceerde overgepolijste hap eenheidsworst die hedentendage de top40 domineerd
Dat zijn mijn vrouw en ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:47 schreef Tris het volgende:
[..]
Was jij niet een liefhebber van Lime? Staat me iets van bij.
Klopt.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:47 schreef Tris het volgende:
[..]
Et Sjeran du sekkontquote:Op woensdag 25 december 2019 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
Typisch voorbeeld van een voorgeproduceerde overgepolijste hap eenheidsworst die hedentendage de top40 domineert
Vreemd genoeg pruim ik dit iets beter dan de Nederlandse meuk van tegenwoordig, of dan Dance Monkeyquote:Op woensdag 25 december 2019 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
Typisch voorbeeld van een voorgeproduceerde overgepolijste hap eenheidsworst die hedentendage de top40 domineerd
Toch was de blik bij de nationale popquiz er bij Your Love.. #enggeheugenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn mijn vrouw en ik.
We hebben elkaar ontmoet onder de klanken van 'Babe, We're Gonna Love Tonight'...
Ik waag dit te betwijfelen.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:49 schreef Gretzl het volgende:
Stiekem is deze van Justin Bieber beter dan de helft van de T2000-noteringen
Ik downloadde wel mijn eerste muziek via LimeWire.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:47 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik hoor dit liever dan Coldplay, dat moet ik toegevenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:49 schreef Gretzl het volgende:
Stiekem is deze van Justin Bieber beter dan de helft van de T2000-noteringen
Gewoon een fijn beheerst popliedje zonder opsmuk
Het is geschreven door Benny Blanco, Ed Sheeran en Justin Bieberquote:Op woensdag 25 december 2019 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is toch echt net Ed Sheeran zo?
quote:Op woensdag 25 december 2019 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn mijn vrouw en ik.
We hebben elkaar ontmoet onder de klanken van 'Babe, We're Gonna Love Tonight'...
Leuke nummers. Idiote clips maar wat lekker dansbaar!quote:
Nederlandse meuk betekend tegenwoordig Mocrorap dus ja...quote:Op woensdag 25 december 2019 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg pruim ik dit iets beter dan de Nederlandse meuk van tegenwoordig, of dan Dance Monkey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |