SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flashback naar de keer dat ie Lana Del Rey en haar evergreen Video Games volledig door de zeik haalde
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Lekker recalcitrant nummer op een of andere manier.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Break On Through stond vorig jaar hoger dan ooit.
Ik doe niet denigrerend over de 60s, maar wie met droge ogen beweert dat een lijst met 11x Rob de Nijs een leukere lijst oplevert...quote:Op woensdag 25 december 2019 12:10 schreef Piebe het volgende:
[..]
Denigrerend doen over de 60's![]()
Schaam je diep.
Ik noem iets vreselijks tegenwoordig dan ook "afgijselijk"quote:Op woensdag 25 december 2019 12:11 schreef StephanL het volgende:
Goed de intro vol gepraat. Wat een vakman die Gijs
Ik durf toch te wedden dat een groot deel van de luisteraars niet alle bandleden van Metallica kan opnoemenquote:
meer begrafenissen dan bruiloftenquote:Op woensdag 25 december 2019 12:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt zit je nogal vaak in uitvaartcentra. Maar zo leer je ook nieuwe muziek kennen.
Kijk, ik wist niet dat zij Deens was. Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit timmert toch al wel een klein decennium aan de weg![]()
Na Volbeat een van de bekendste Deense artiesten van het moment
Sorryquote:
Ik ben al 10 jaar niet meer op een bruiloft geweest, maar ik zit nu pas op de leeftijd dat maten moeten gaan huwen.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
meer begrafenissen dan bruiloften
13x The Cats, 4x BZN, zelfs Margootje van Wim Sonneveld stond erin.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik doe niet denigrerend over de 60s, maar wie met droge ogen beweert dat een lijst met 11x Rob de Nijs een leukere lijst oplevert...
Niet dus.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar vorig jaar daalde letterlijk ieder nummer van ze.
Wat is er mis met See Emily Play?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:08 schreef Gretzl het volgende:
1952 Younger Days The Fatal Flowers![]()
1951 Georgia On My Mind Ray Charles![]()
1950 Beast Of Burden Bette Midler![]()
1949 I Want You Back The Jackson 5![]()
1948 Southern Man Neil Young
1947 Don't Think Twice It's All Right Bob Dylan
1946 Dakota Stereophonics![]()
![]()
1945 Terug Naar De Kust Maggie Macneal![]()
1944 See Emily Play Pink Floyd![]()
1943 Mr Rock & Roll Amy Macdonald![]()
1942 Love Yourself Justin Bieber![]()
1941 Riverside Agnes Obel
1940 I Surrender Saybia
Ook itsy bitsy teeny weeny yellow polka dot bikini stond erin ;cquote:Op woensdag 25 december 2019 12:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
13x The Cats, 4x BZN, zelfs Margootje van Wim Sonneveld stond erin.
Nou, als je daar van houdt, lekker de Bejaardengreen op Radio 5 luisteren.
Ik denk waar heeft ie het over, me je bedoelt Miffiffipiquote:Op woensdag 25 december 2019 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat Mississippi er nog in ?
Nopequote:Op woensdag 25 december 2019 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat Mississippi er nog in ?
't Is gewoon een saai nummer.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er mis met See Emily Play?
Zero kleine Italiener genotquote:Op woensdag 25 december 2019 12:15 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ook itsy bitsy teeny weeny yellow polka dot bikini stond erin ;c
Sorry, foutje, dubbelgequote. Zat nog op mobiel.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Break On Through stond vorig jaar hoger dan ooit.
Fifty shades of grey?quote:Op woensdag 25 december 2019 12:17 schreef asco het volgende:
Dit zit in een film met een lekker wijf maar ik weet niet meer wie en hoe.
Datquote:Op woensdag 25 december 2019 12:16 schreef Zorro het volgende:
Al is de cover van de Stones stukken beter, deze kan ik best hebben hoor.
When The Music's Over staat er niet eens inquote:Op woensdag 25 december 2019 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, foutje, dubbelgequote. Zat nog op mobiel.
[..]
Je hebt gelijk.
Maar Waiting for the Sun er wel uit dit jaar, en dat gaat gewoon met meer nummers van ze gebeuren de komende jaren.
Te lang voor de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
When The Music's Over staat er niet eens in
Misschien wel beste nummer van ze.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
When The Music's Over staat er niet eens in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |