Jij ookquote:Op woensdag 25 december 2019 15:19 schreef JoshCampbell het volgende:
Nee hoor grapje, jij ook een vrolijk Kerstfeest @:scrupuleus.
Perzikjesquote:Op woensdag 25 december 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb liever echt lekker snoep zoals perzikjes of die orka's
Ik nietquote:Op woensdag 25 december 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet die groene banaantjes halenquote:Op woensdag 25 december 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hallo Prince. Jij ook vriendquote:Op woensdag 25 december 2019 15:19 schreef JoshCampbell het volgende:
Nee hoor grapje, jij ook een vrolijk Kerstfeest @:scrupuleus.
Jij ook jonge boks hou em soepel hequote:Op woensdag 25 december 2019 15:32 schreef wollah het volgende:
[..]
Hey broer fijne kerstdagen rustig aan he ouwe aii later
Die zijn nog niet rijpquote:Op woensdag 25 december 2019 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je moet die groene banaantjes halen
Die zijn echt GOAT
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA VOOOO!quote:
Wij niet aan jou.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
Fijne Kerst, zoutgrotten. Ik denk soms nog wel eens aan jullie.
Ik ook aan jouquote:Op woensdag 25 december 2019 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
Fijne Kerst, zoutgrotten. Ik denk soms nog wel eens aan jullie.
Weet je hoe moeilijk dat is voor mijquote:
Je doet het vrij aardig andersquote:Op woensdag 25 december 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is voor mij
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 december 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is voor mij
DANK JE CHEVY LIEF VAN JE XOXOquote:Op woensdag 25 december 2019 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij niet aan jou.
FIJNE KERST NIJN!!!
Ik bedoel om niet achterlijk te doen, sufkut.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je doet het vrij aardig anders
Ja dan kan je sociaal doen, met de kinderen spelen, een biertje drinken met de oom.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben bij een familie die ik helemaal niet ken stuur hulp
Ik vind je vrij normaal.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bedoel om niet achterlijk te doen, sufkut.
Ik ben de kinderenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dan kan je sociaal doen, met de kinderen spelen, een biertje drinken met de oom.
Maar FOK! erbij pakken is dan wel het verstandigst inderdaad
Ga voor de drank!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben bij een familie die ik helemaal niet ken stuur hulp
Dan ben je een van de weinigen vriend.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind je vrij normaal.
Fijn dat je voor mij denkt, gaat je net zo goed af als voor jezelf.
Wat scrup zegt. Zuip je gewoon klem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |