Met serrano?quote:
Blijf er om lachen.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
Jaarlijkse anekdote van mij dat ik vroeger altijd dacht dat dit over een meisje uit de bibliotheek ging.
Ik vind Ben eerlijk gezegd maar een zeiknummer, en One Day in Your Life ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:18 schreef cafca het volgende:
Mjah, ik hoor liever het oudere werk van Michael, toen hij nog door zijn vader in elkaar gemept werd
Dat dachten er wel meer denk ikquote:Op woensdag 25 december 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
Jaarlijkse anekdote van mij dat ik vroeger altijd dacht dat dit over een meisje uit de bibliotheek ging.
Off The Wallquote:Op woensdag 25 december 2019 10:18 schreef cafca het volgende:
Mjah, ik hoor liever het oudere werk van Michael, toen hij nog door zijn vader in elkaar gemept werd
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:18 schreef cafca het volgende:
Laatste keer dat je hem mag vertellen wellicht.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:17 schreef Cee het volgende:
Dit ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ben eerlijk gezegd maar een zeiknummer, en One Day in Your Life ook.
Tussen ons gezegd en gezwegen.. het is precies andersom.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Stille hint van mevrouw Pippen dat je te dik bent en moet sporten![]()
Komt Sadeness zo?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
Hmm, kon de Liberian Girl niet vinden, maar deze stond er wel tussen
[ afbeelding ]
.
Ja, OK.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ben eerlijk gezegd maar een zeiknummer, en One Day in Your Life ook.
dat dusquote:
Euphoria!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
Hmm, kon de Liberian Girl niet vinden, maar deze stond er wel tussen
[ afbeelding ]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |