sowwwquote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
Hmm, kon de Liberian Girl niet vinden, maar deze stond er wel tussen
[ afbeelding ]
.
Euforie!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen.. het is precies andersom.
Ik ben 12 kilo afgevallen dit jaar.
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
.
Naicequote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
.
Shay Laren, non? #showtimervibesquote:
Gewoon een boppiequote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Serious? zoveel mensen hier die dit leuk vinden?
Integendeel...quote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wie van jullie mist net als ik nog elk jaar Bert Haandrikgod bij de Top?
Ik ook sinds dat gifjequote:
Best een prima liedje.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb er ook niet zoveel meequote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Had eigenlijk verwacht dat ie dit jaar juist weer wat zou stijgen.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een prima liedje.
Had wel verwacht dat ie er een keer uit zou liggen, staat al wel een paar jaar zo laag.
We hebben niet allemaal zo'n goede smaak als jouquote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ehm..quote:
Netjesquote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen.. het is precies andersom.
Ik ben 12 kilo afgevallen dit jaar.
Er is nog hoop in dit topicquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n plaat die het hoogtepunt vormt bij een bedrijfsfeestje, waar Harry en Marriet van de financiele administratie even flink de dansvloer onveilig maken met hun dronken harses.
Dit jaar niet meer denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef houdjemond het volgende:
Gaan hier nog mensen naar het café trouwens?
Dat blijktquote:Op woensdag 25 december 2019 10:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal zo'n goede smaak als jou
Door de algemene ESF-hype? Denk niet dat dat zo werkt.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat ie dit jaar juist weer wat zou stijgen.
Waren zeker euforische momentenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wij waren 2012 in Zweden. Het werd toen vaahaaak gedraaid op de radio.
Goede herinneringen! Een maand of negen later werd de oudste Pippie geboren.
Het is altijd de financiële administratie die het meest los gaat op bedrijfsfeestjes. Dat is een universeel feit.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n plaat die het hoogtepunt vormt bij een bedrijfsfeestje, waar Harry en Marriet van de financiele administratie even flink de dansvloer onveilig maken met hun dronken harses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |