Doden uurtje nu dus.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
George Michael en Michael Jackson zijn ook dood
Ja die had zijn dodenbonus niet erg verstandig gepland.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Doden uurtje nu dus.
RIP Sjors trouwens, vandaag z’n sterfdag. Dit jaar op Cowboys & Angels gestemd, prachtig nummer
Ja dat kwam wel even binnen, die overlijdensmelding van Georgequote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Doden uurtje nu dus.
RIP Sjors trouwens, vandaag z’n sterfdag. Dit jaar op Cowboys & Angels gestemd, prachtig nummer
Mee eens. Michaels Meesterwerk.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
Dit jaar op Cowboys & Angels gestemd, prachtig nummer
quote:
Heb niet zoveel met Sjors maar hij had zanger van Queen moeten worden, dan was t allemaal anders afgelopenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Doden uurtje nu dus.
Ik geef nog steeds de schuld aan Scorpion_17 hiervoor, hij bracht hier het nieuws.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Doden uurtje nu dus.
Het was ronduit amateuristisch voor een artiest van zijn statuur. Die had beter moeten wetenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die had zijn dodenbonus niet erg verstandig gepland.
quote:
Vrij naar Karremans: I'm just the piano playerquote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geef nog steeds de schuld aan Scorpion_17 hiervoor, hij bracht hier het nieuws.
Die versie van Somebody to lovequote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met Sjors maar hij had zanger van Queen moeten worden, dan was t allemaal anders afgelopen
Pff dat was wel genot geweest hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met Sjors maar hij had zanger van Queen moeten worden, dan was t allemaal anders afgelopen
Ik doe niks andersquote:
Voor 7 gulden 50 naar Simple Minds. Wat eeng enotquote:Op woensdag 25 december 2019 10:11 schreef cafca het volgende:
Stond ooit in het voorprogramma van the Simple Minds
[ afbeelding ]
Die vind ik persoonlijk als Queen-fan behoorlijk mwahquote:
7,50. Guldens.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:11 schreef cafca het volgende:
Stond ooit in het voorprogramma van the Simple Minds
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |