Spamquote:Op woensdag 25 december 2019 09:06 schreef Pino112 het volgende:
Voor de nieuwkomers: hier een goede website met allerlei statistieken.
https://www.pino112.nl/top2000/

Hadden we deze wel 'gevonden'? Kan me niet herinneren dat dit in het lijstje stond, maar misschien is mijn geheugen een zeef.quote:

Nog moderner playlist van jou, playlist van mij.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of de moderne versie: LP van jou, LP van mij

Top site!quote:Op woensdag 25 december 2019 09:06 schreef Pino112 het volgende:
Voor de nieuwkomers: hier een goede website met allerlei statistieken.
https://www.pino112.nl/top2000/

Deze wel ja, Sting - Desert Rose was de enige die we nog niet hadden gevondenquote:Op woensdag 25 december 2019 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden we deze wel 'gevonden'? Kan me niet herinneren dat dit in het lijstje stond, maar misschien is mijn geheugen een zeef.

ja stond er wel bijquote:Op woensdag 25 december 2019 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hadden we deze wel 'gevonden'? Kan me niet herinneren dat dit in het lijstje stond, maar misschien is mijn geheugen een zeef.

Henk Poort staat in de top 2000
  Henk Poort staat in de top 2000   

Godsakke.quote:

je bent een uur te laatquote:

quote:Op woensdag 25 december 2019 09:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Thanks, ja af en toe heb je van die uren dat je denkt Nou van Goes naar Groningen lopen is een peulenschil.

Ik hoop het...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:11 schreef molloot200 het volgende:
Alleen JW en Jeroen doen die kul interviews in de ochtend toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |