Ik zou niet Voor de trouwe volgers van Utopia of zoiets kiezen.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een goed gevoel over de volgende
Prima OP.quote:
Afterparty?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zou je zo vroeg al in dat Top 2000 cafe gaan staan
quote:
GM,ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Toverheks het volgende:
GM allen nou wie moet er verplicht vandaag ergens aanschuiven
Doe je goedquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je het laat gemaakt gisteren
tja dan mag je straks nog wel een 3e bakkie van me hoorquote:
ik niet....quote:Op woensdag 25 december 2019 10:10 schreef Toverheks het volgende:
GM allen nou wie moet er verplicht vandaag ergens aanschuiven
Dat is ook de reden waarom ik kerst alleen vier.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet....
Maar ik had best met mijn schoonmoeder willen etenmaar die leeft niet meer.....
en even langs mijn moeder gaan, even een oliebolletje eten ofzo..
aar die leeft ook niet meer
jij bent toch met soulraven met die slangen? of was dat een ander?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik kerst alleen vier.
Soul is bij haar zus kerst vieren.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent toch met soulraven met die slangen? of was dat een ander?![]()
dan ben je toch niet alleen?
oh.. gezellig....quote:Op woensdag 25 december 2019 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is bij haar zus kerst vieren.
Ja dat is zwaar jeweetwel, ik heb en had geen schoonmoeder, ja in een ver verleden, en mijn mams is er ook al een tijdje niet meer. mijn moeder deed echt aan kerst hele huis versiert hele familie aan 3 tafels etc etc. verplicht dus, en als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb is verplicht ergens aanschuivenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet....
Maar ik had best met mijn schoonmoeder willen etenmaar die leeft niet meer.....
en even langs mijn moeder gaan, even een oliebolletje eten ofzo..
aar die leeft ook niet meer
Dan neem ik wel de restquote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef FANN het volgende:
Dan krijg je een oliebol van mij
[ afbeelding ]
Ik was niet verplichtquote:Op woensdag 25 december 2019 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar jeweetwel, ik heb en had geen schoonmoeder, ja in een ver verleden, en mijn mams is er ook al een tijdje niet meer. mijn moeder deed echt aan kerst hele huis versiert hele familie aan 3 tafels etc etc. verplicht dus, en als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb is verplicht ergens aanschuiven
Kan ik mij best voorstellen FANNquote:Op woensdag 25 december 2019 10:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was niet verplicht![]()
ik mis het wel....
That's live Heks..quote:Op woensdag 25 december 2019 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan ik mij best voorstellen FANN
Dat is lief.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:21 schreef FANN het volgende:
Dan krijg je een oliebol van mij
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2019 10:26 schreef FANN het volgende:
[..]
That's live Heks..
ik ga nog een koffie maken.. hou je taai oudje
Ik deel wel met jequote:Op woensdag 25 december 2019 10:30 schreef shiitake het volgende:
Oeh lekker, oliebollen. Als er nog een overblijft dan wil ik die wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |