Ja, of in de ONZ-SC, de SC van SHO of elke random SC. En dit is nu toevallig de SC van RLS, waar mensen uit RLS posten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:37 schreef utopia2.0 het volgende: [..] Mag zo zijn, voor mij part bestaat het 2000 jaar voor christus. Dit is toch gewoon gezwets wat in de 40+ ook kan?.
Dat bepaal ik volgens mij zelf nog steeds en weer die grote waffel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zoals een echte RLS-sc-er pleegt te zeggen; Nou rot op dan, pussy!
Of je begrijpt de sfeer nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik volgens mij zelf nog steeds en weer die grote waffel.
Niet hier!quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik volgens mij zelf nog steeds en weer die grote waffel.
Ga jullie gang zou ik zeggen en have fun.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, of in de ONZ-SC, de SC van SHO of elke random SC. En dit is nu toevallig de SC van RLS, waar mensen uit RLS posten.
Dom naïef gewauwel van een noob......quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je geeft een mening zonder enige voorkennis. En je zit er zo verschrikkelijk naast dat het eng is.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga jullie gang zou ik zeggen en have fun.
kloptquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus je bent wel een ouwe hoer, maar geen DSB hoer. Dat is wat ik hier extraheer.
Gast doe niet alsof jij de wereld hebt uitgevonden. Doe je ding en wees er blij mee. Met je noob. Pak het spiegeltje erbij en dan zie je een noob. Maar ga heerlijk verder met jullie onzinnige gesprekken, zal jullie verder niet meer lastig vallen, want er heerst hier een selectief groepje.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dom naïef gewauwel van een noob......
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast doe niet alsof jij de wereld hebt uitgevonden. Doe je ding en wees er blij mee. Met je noob. Pak het spiegeltje erbij en dan zie je een noob. Maar ga heerlijk verder met jullie onzinnige gesprekken, zal jullie verder niet meer lastig vallen, want er heerst hier een selectief groepje.Daag knul
Joh, Braam, laat toch vliegen, jij hebt jouw waarheid een ander weer een andere, relax dan dansen wel met z'n allen de Sirtakiquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:46 schreef Bramenstruik het volgende:
maar daar ging het mij niet om he?? het ging om de journalistieke kwaliteiten van Geen Stijl
inderdaad, ik laat mezelf nog wel eens gaan, dan ben k gewoon boosquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Joh, Braam, laat toch vliegen, jij hebt jouw waarheid een ander weer een andere, relax dan dansen wel met z'n allen de Sirtaki
hoe kom je aan dat Toepje?quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Joh, Braam, laat toch vliegen, jij hebt jouw waarheid een ander weer een andere, relax dan dansen wel met z'n allen de Sirtaki
En ikquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, of in de ONZ-SC, de SC van SHO of elke random SC. En dit is nu toevallig de SC van RLS, waar mensen uit RLS posten.
Goeie ouwe Coosquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kom je aan dat Toepje?die heeft Coos ooit eens voor me gepost
Van Internet denk ik Fannquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe kom je aan dat Toepje?die heeft Coos ooit eens voor me gepost
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Goh Fann, dit is een sterke hoor, die moet je houden
Jij hebt een Griekse flip, ik heb hele lieve dierbare vrienden in Griekenland die een kleine marina daar hebben en ik hou van die heethoofden en hun gebruikenquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ja ik was even verbaasd ... kan toch?
was toevallig... maar goed la maar....
ah.....quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij hebt een Griekse flip, ik heb hele lieve dierbare vrienden in Griekenland die een kleine marina daar hebben en ik hou van die heethoofden en hun gebruiken
Jeutje, dank je wel, ik ga ze allemaal luisteren .........quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.....
ik heb een topic voor ze.... al 4 delen...
MUZ / Grieks muziek topic #1
MUZ / Grieks muziek topic #4![]()
Mr. Panos heet die gekquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jeutje, dank je wel, ik ga ze allemaal luisteren .........
quote:
Dolmadakiaquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga zo even lekker Gyros eten met Dollimos en een salade.
Ik wel, ik ben niet zo van het rellen en aan de TR bellen ik ben eigenlijk heel lief hoorquote:
Proest.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben niet zo van het rellen en aan de TR bellen ik ben eigenlijk heel lief hoor
Dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben niet zo van het rellen en aan de TR bellen ik ben eigenlijk heel lief hoor
TRen is best wel flauw, maar ik heb wel een keer gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dolma’s?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga zo even lekker Gyros eten met Dollimos en een salade.
Rijst in wijnbladeren.quote:
Ik heb er meer gekregen dan uitgedeeld denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
TRen is best wel flauw, maar ik heb wel een keer gedaan
hahahaha, ja dat zekerquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er meer gekregen dan uitgedeeld denk ik.
Ik hou wel van Grieks.quote:
Het is al 4 uur geweest,toch?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
laat Frutsel het maar niet horen
“Dit topic” is gewoon de SC van het subforum RLS dat weer open is. Dat er elders ook SC’s zijn zal best, maar dat is natuurlijk geen reden om deze op te doeken. Je gooit de SC’s van 49 ook niet zomaar bij WLR.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom dit topic in deze hoedanigheid tot stand is gekomen is mij een raadsel. Dit is een verkapte versie van 40+. Doek deze hele zooi toch op en laat de topics over die nog over ex RLS gaan. Mediatopic enzv....
Komt u maar met het commentaar.
Je bent wel een beetje popie Jopie or na?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Nauw bekkie, ik moet die struik even DM’en
Spiegel gevonden?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje popie Jopie or na?
je moet helemaal niksquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Nauw bekkie, ik moet die struik even DM’en
Als in?quote:
Blablabla...Blablabla....Fijne kerst...quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
“Dit topic” is gewoon de SC van het subforum RLS dat weer open is. Dat er elders ook SC’s zijn zal best, maar dat is natuurlijk geen reden om deze op te doeken. Je gooit de SC’s van 49 ook niet zomaar bij WLR.
Voorts vind ik het overigens opvallend dat je een beetje blits zit te vragen om commentaar terwijl je, zodra je geconfronteerd wordt met daadwerkelijke feedback, begint te miepen dat mensen een grote waffel hebben, maar dat terzijde.
Fijne kerst!
Wat?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
heppie
wtf ..kansloos gejammer![]()
![]()
6jr ,... comment op live feed
Johquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
“Dit topic” is gewoon de SC van het subforum RLS dat weer open is. Dat er elders ook SC’s zijn zal best, maar dat is natuurlijk geen reden om deze op te doeken. Je gooit de SC’s van 49 ook niet zomaar bij WLR.
Voorts vind ik het overigens opvallend dat je een beetje blits zit te vragen om commentaar terwijl je, zodra je geconfronteerd wordt met daadwerkelijke feedback, begint te miepen dat mensen een grote waffel hebben, maar dat terzijde.
Fijne kerst!
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijne kerst!
kequote:Op dinsdag 24 december 2019 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijne kerst!
Dus dat...quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
heppie
wtf ..kansloos gejammer![]()
![]()
6jr ,... comment op live feed
Een beetje?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hebt er van genoten, had geen betere afsluiting kunnen wensen.
Ach ja....quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet iedereen heb ik de indruk
En je denkt daar aan omdat...?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:26 schreef Bramenstruik het volgende:
doet me denken aan dat vrouwtje in Amsterdam op de Albert Cuyp die iedereen verrot schold, ze kwam helemaal niet uit Amsterdam, reisde iedere dag met de trein, het dorp waar ze vandaan kwam, zo kenden ze haar helemaal niet, was altijd lief
Ouwe Hoerenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:26 schreef Bramenstruik het volgende:
doet me denken aan dat vrouwtje in Amsterdam op de Albert Cuyp die iedereen verrot schold, ze kwam helemaal niet uit Amsterdam, reisde iedere dag met de trein, het dorp waar ze vandaan kwam, zo kenden ze haar helemaal niet, was altijd lief
Nou leef je uit, het is al een uur bezig, maar je zit er zo in denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:29 schreef Soulraven het volgende:
Hoe raad ik het, zus wil All you need is love kijken.
Schaam jequote:Op dinsdag 24 december 2019 20:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
TRen is best wel flauw, maar ik heb wel een keer gedaan
Lekker van je af kotsen op een slechte dagquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef Bramenstruik het volgende:
wat ik bedoelde was dat het inderdaad makkelijk afgeven is, streams kijken en commentaar leveren
ut was heurlukquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:33 schreef Bramenstruik het volgende:
wat ik bedoelde was dat het inderdaad makkelijk afgeven is, Fijne kerst! ln en coeveren
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:36 schreef Toverheks het volgende:
Heb nog nooit een T.r gezet maar wat niet is kan nog komen
Ik welquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:36 schreef Toverheks het volgende:
En toch wens ik jou ook een fijne feestdagen.quote:
Terugspoelen he, digitale tv.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou leef je uit, het is al een uur bezig, maar je zit er zo in denk ik.
Je bent hier ook nooit.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:36 schreef Toverheks het volgende:
tuurlikquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:36 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlik
tune in 2 mnd veur ur ende
kssst , je Bezem is lek
wat denk je nou?
bietje tikkon laatste weken?
. met je manke Bezum .. Idiot
Best wel slecht toch?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je nou zitten FOK!ken terwijl je op kerstbezoek bent?
Ben hier lang zat hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je nou zitten FOK!ken terwijl je op kerstbezoek bent?
Huh wat een onzin ben langer in de RLS dan me lief isquote:
Mens hou toch eens op. Je zet je zelf zo voor lul.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlik
tune in 2 mnd veur ur ende
kssst , je Bezem is lek
wat denk je nou?
bietje tikkon laatste weken?
. met je manke Bezum .. Idiot
Ja, ik zou balen als mensen dat bij mij deden.quote:
Wat struiss ook zegt,je komt nu baggeren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh wat een onzin ben langer in de RLS dan me lief is
Het is een SC he...quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat struiss ook zegt,je komt nu baggeren.
Als je het hier zo erg vind, dan ga je toch gewoon ergens anders heen..quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mens hou toch eens op. Je zet je zelf zo voor lul.
Heel typisch dit idd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb je nooit meer het laatste jaar in de COS gezien,en dat geldt voor anderen ook.En die zijn nu opeens wakker.
Ik ga even roken ook.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wacht even, ik mot eerst plassen
Ja hehe, omdat de RLS-SC weer draaitquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb je nooit meer het laatste jaar in de COS gezien,en dat geldt voor anderen ook.En die zijn nu opeens wakker.
Verbaas je niet, verwonder je slechtsquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hehe, omdat de RLS-SC weer draait
Ga jij ff lekker wat anders doen afknapper dan weet jij het verschil niet in baggeren e sc gelulquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nahquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En oud Rls-sc-ers moeten wel in de cos gepost hebben want dan zijn ze beter?!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Het wil niet zeggen dat in niet in de COS kwam posten omdat het gekut daar mij niet aan stond en FOK is groot hoor misschien zat ik wel in een ander subforum koek koekquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
jij als vervent cosser moet dat snappenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En oud Rls-sc-ers moeten wel in de cos gepost hebben want dan zijn ze beter?!
Vraag die muis, die zal nog wel enkele kratten voorraad hebben...quote:
Pas op dat je jezelf niet in de hens zet vonkjes kunnen zeer doen we dikke doeiquote:
Wat wil je nou zeggen met die smiley die je zo fervent gebruikt?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij als vervent cosser moet dat snappen
Hij was fan van Merelquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen met die smiley die je zo fervent gebruikt?
Classyquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vraag die muis, die zal nog wel enkele kratten voorraad hebben...
jij zou ondertussen wel weten dat dit mijn lievelings smilie isquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral een oud- RLS-SC er, een topic van Kerels met Baarden en Vrouwen met haar op hun tandenquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij als vervent cosser moet dat snappen
Ja, dat snap ik, maar wat wil je ermee zeggen. Zomaar overal een smiley achterknallen is een beetje bijzonder.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zou ondertussen wel weten dat dit mijn lievelings smilie is
Rustig Heks, niet bijten, af, afquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pas op dat je jezelf niet in de hens zet vinkjes kunnen zeer doen we dikke doei
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben vooral een oud- RLS-SC er, een topic van Kerels met Baarden en Vrouwen met haar op hun tanden
Wijntje voor jou.quote:
ik ben bijzonderquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar wat wil je ermee zeggen. Zomaar overal een smiley achterknallen is een beetje bijzonder.
Ow wacht...Muis is altijd classy....Wat een lul ben ik ook om mij zo op te stellen...quote:
Wel @yvonnequote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef mootie het volgende:
Gelukkig maar dat dit forum geen mods heeft
Oh de kleuterredenering, zij doet het dus dan doe ik het ook.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht...Muis is altijd classy....Wat een lul ben ik ook om mij zo op te stellen...
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef mootie het volgende:
Net zoals jij je UI al jaren fervent gebruikt?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat een lul ben ik ook om mij zo op te stellen...
Verrek je hebt het gevolg ook nog....quote:
Want een UI heeft nogal veel te maken met een smiley?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net zoals jij je UI al jaren fervent gebruikt?
NOOOOquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat!! Zeg dan gvd wat je wil zeggen!
Gezellig tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef mootie het volgende:
we hebben jouw tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef mootie het volgende:
Ik zie al een tijdje aan wat je doet.Dus ga mij niet vertellen wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker wat anders doen afknapper dan weet jij het verschil niet in baggeren e sc gelul
Nee ben jaloersquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
7 en 8 nog, je kan gewoon niet hebben dat ik nog zit te smullen
Ben ook nog een kleuter...Daarom vindt ik je UI ook zo aandoenlijk...quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh de kleuterredenering, zij doet het dus dan doe ik het ook.
Jij stelt dezelfde vraag, maar dan een ander onderwerp...quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Want een UI heeft nogal veel te maken met een smiley?
omgquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie al een tijdje aan wat je doet.Dus ga mij niet vertellen wat ik moet doen.
En dat je een oldbie bent siert je niet eens,je verneukt heel veel dingen.Wees er maar trots op.
Neequote:Op dinsdag 24 december 2019 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij stelt dezelfde vraag, maar dan een ander onderwerp...
Ben je gek joh, dat wisten we allang, hetgeen nog eens dunnetjes bevestigd werd door de manier waarop je hier binnen kwamquote:
Het gaat om de consensus,ik ga hier niet de sfeer laten verpesten zodat COSsers hier niet wil willen posten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:56 schreef mootie het volgende:
Maar eigenlijk zou het dus wel fijner zijn als een stel oude users op zou bokken, zodat de nieuwe users lekker kunnen posten.
Cos all over again
Consensus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om de consensus,ik ga hier niet de sfeer laten verpesten zodat COSsers hier niet wil willen posten.
Nee, een smiley gebruik je omdat je iets van een gevoel aan een post wil toevoegen.quote:
Zegt den wijze heer der Nederlanden...Bloes makker het is wat met jou...quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ben je gek joh, dat wisten we allang, hetgeen nog eens dunnetjes bevestigd werd door de manier waarop je hier binnen kwam
Wil ik best doen,maar dat zijn niet de rotte appels in de mand.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Consensus?
De sfeer ‘laten’ verpesten?
Misschien moet je ook ‘je cossies, gappies, maten, kerels en kanjers’ eens aankijken.
Gevoel op je muil.quote:
Maar vertel, wie zijn de rotte appels. Wie moeten er asap weg.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil ik best doen,maar dat zijn niet de rotte appels in de mand.
Geintje.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Consensus?
De sfeer ‘laten’ verpesten?
Misschien moet je ook ‘je cossies, gappies, maten, kerels en kanjers’ eens aankijken.
Spiegel,met je muts en je lampies.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kijk jij jezelf ook wel eens aan........
Foei Utopia 2.0 wat zeg je nu.
Spreek toch eens voor jezelf en niet voor anderen, ik ken genoeg cossers die hier volgens mij van harte welkom zijn, waarom niet, net als 80+sers of wie dan ook.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om de consensus,ik ga hier niet de sfeer laten verpesten zodat COSsers hier niet wil willen posten.
Niemandquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:03 schreef Bramenstruik het volgende:
ik snap helemaal niet waar het over gaat allemaal![]()
![]()
Ridder op het witte paard-symdroom speelt hem weer parten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Spreek toch eens voor jezelf en niet voor anderen, ik ken genoeg cossers die hier volgens mij van harte welkom zijn, waarom niet, net als 80+sers of wie dan ook.
Ik doe die kerstmeuk maar eens af...FOK kerst....quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spiegel,met je muts en je lampies.
Gast, jij kwam hier binnen en begon meteen te roepen en brullen en mekkeren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kijk jij jezelf ook wel eens aan........
Foei Utopia 2.0 wat zeg je nu.
Ik ha it al sjoen.Hy wy hieledal ofsluten fân de butenwrald.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik doe die kerstmeuk maar eens af...FOK kerst....
fijne avondquote:
Ow wacht, we hebben jullie gezellige onderonsje vergald...Koekkoekquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Gast, jij kwam hier binnen en begon meteen te roepen en brullen en mekkeren.
Maar het ligt allemaal aan de ‘oude’ users
quote:
utopia kampquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ha it al sjoen.Hy wy hieledal ofsluten fân de butenwrald.
Ik zou eigenlijk zeggen, als het hier zo verschrikkelijk is, vol rotte appels, ga dan een andere SC zoeken. Keuze zat.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:05 schreef yvonne het volgende:
Moet ik voor iedereen een eigen topic maken ofwa?
Dat is de nieuwigheid, blijkbaar, ofzeaux.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
Ff kijken in UTOsc hadden we het gewoon gezellig. We zitten hier, hebben een andere naam maarde rest is hetzelfde en nu hebben er een stel moeite mee. Bizar.
Dit zinloze topic gewoon dichtgooien....Mijn mening hoor, niet meteen meppen...quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:05 schreef yvonne het volgende:
Moet ik voor iedereen een eigen topic maken ofwa?
Nee,dit was de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]wat, we spelen fijn en je gaat niet lopen muiten hoor door te zeggen, nou er moet toch een mod komen zie ik.
Ah, daar wringt de schoen dus.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht, we hebben jullie gezellige onderonsje vergald...Koekkoek
Ga dan ergens anders heen ipv hier te zieken en te proberen deze SC dicht te krijgen. Wtf...quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit zinloze topic gewoon dichtgooien....Mijn mening hoor, niet meteen meppen...
Euhm, nee.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
nou moe, ik vond het best gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik nomineer die bolle met die roze username, die drukt altijd onwijs een stempel op die topics.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar vertel, wie zijn de rotte appels. Wie moeten er asap weg.
Je verdraait nu mijn woorden kikker...quote:
Nein.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
jij denkt dat wij niet weten hoe een rotte appel eruit ziet??quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:09 schreef mootie het volgende:
Is Yvonne eik ook een van de rotte appels?
Met van die bruine plekken en wurmpjes?
Kan alleen maar positief uitpakken, dus dat is voordelig.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verdraait nu mijn woorden kikker...
Als ik je woorden zou verdraaien, zou ik ze ook gebruiken. Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verdraait nu mijn woorden kikker...
Zieken? De trouwe volgelingen van Utopia moeten op de blaren zitten, omdat er toevallig wat oud fokkers het hier gezellig willen hebben? Het moet nu niet gekker worden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders heen ipv hier te zieken en te proberen deze SC dicht te krijgen. Wtf...
Heel FOK! is een grote SC, plek zat.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk zeggen, als het hier zo verschrikkelijk is, vol rotte appels, ga dan een andere SC zoeken. Keuze zat.
Omg omg de slachtofferkaart, nu alquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zieken? De trouwe volgelingen van Utopia moeten op de blaren zitten, omdat er toevallig wat oud fokkers het hier gezellig willen hebben? Het moet nu niet gekker worden.
Hoezo?! Jullie hebben je afkicktopic toch.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zieken? De trouwe volgelingen van Utopia moeten op de blaren zitten, omdat er toevallig wat oud fokkers het hier gezellig willen hebben? Het moet nu niet gekker worden.
Echt het is schrijnend hoe weinig je hiervan snapt, hoe kortzichtig en oppervlakkig je bent. Ik zou gewoon m'n mond houden want je zet jezelf zo vreselijk voor joker, triest is er niet eens het goede woord voor.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
UTO tis zwaar, maar ik moet je toch het keiharde nieuws mededelen dat Utopia gestopt isquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oudquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?! Jullie hebben je afkicktopic toch.
En we zijn geen oud-FOK!kers.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan alleen maar positief uitpakken, dus dat is voordelig.
Ja, maar dat spreekt niemand uitquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:09 schreef mootie het volgende:
Zie er weinig van terug, gebruikte woorden...quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik je woorden zou verdraaien, zou ik ze ook gebruiken. Zo werkt dat.
Die is erg, maar die hoort nu eenmaal bij het meubilairquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik nomineer die bolle met die roze username, die drukt altijd onwijs een stempel op die topics.
nou ik ben er gewoon hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
oh Juffie geland
alles Braaf ineens
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Omg omg de slachtofferkaart, nu al
Jullie?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan alleen maar positief uitpakken, dus dat is voordelig.
Dat zeg ik, lampie.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie er weinig van terug, gebruikte woorden...
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt, kap met die kutvogel, tenzij hij iets toevoegt.
Moet ik iets snappen dan? Moet ik mijn mond houden van jou? Omdat meneer wat langer post op Fok, met een groentje zijn of haar bek maar houden?.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Echt het is schrijnend hoe weinig je hiervan snapt, hoe kortzichtig en oppervlakkig je bent. Ik zou gewoon m'n mond houden want je zet jezelf zo vreselijk voor joker, triest is er niet eens het goede woord voor.
Braam mop.....Vang....We drinken samen effe een wijntje...quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
UTO tis zwaar, maar ik moet je toch het keiharde nieuws mededelen dat Utopia gestopt is
Nee, dat is zijn punt helemaal nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ik iets snappen dan? Moet ik mijn mond houden van jou? Omdat meneer wat langer post op Fok, met een groentje zijn of haar bek maar houden?.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
RLS / [SC] Voor de trouwe volgers van Utopia
nou was het maar waar, ik mis er nu wel eentjequote:Op dinsdag 24 december 2019 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Braam mop.....Vang....We drinken samen effe een wijntje...
Ik eet de soep het liefst heet...Beetje lauwe meuk etenquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach de soep wordt niet zo heet gegeten......................
Sorry kikker...De altijd gelijk hebbende juf van het fok universum....quote:
Ach zo, waar jij ook onder valt...Okay...Kikker wat moest ik toch zonder jou...quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:09 schreef mootie het volgende:
Nou hup, je hebt je eigen topic gekregen. Ga er lekker van genieten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach zo, waar jij ook onder valt...Okay...Kikker wat moest ik toch zonder jou...
Nee hoor, je moet zorgen dat je een perspectief hebt op een situatie voordat je begint te discussiëren en niet zomaar als onwetende in het luchtledige gaan zitten zwammen. Dat heeft niets met FOK te maken overigens, gewoon een levensles.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ik iets snappen dan? Moet ik mijn mond houden van jou? Omdat meneer wat langer post op Fok, met een groentje zijn of haar bek maar houden?.
Heb je geen wijn meer thuis dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou was het maar waar, ik mis er nu wel eentje
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:18 schreef mootie het volgende:
Dus het afkicktopic was niet genoeg, de RLS-SC zit vol rotte appels, dus maar een eigen SC.
Helemaal prima
Ik vind het te gezellig bij je...Ik voel de warmte...quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou hup, je hebt je eigen topic gekregen. Ga er lekker van genieten.
nee stond een tijdje droog, zo naar de komende feestdagen, doe ik af en toe, maar kom er net achter dat ik gewoon nog wijn hebquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je geen wijn meer thuis dan?
Ah je blijft hier liever zuigen, goed bezig.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het te gezellig bij je...Ik voel de warmte...
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee stond een tijdje droog, zo naar de komende feestdagen, doe ik af en toe, maar kom er net achter dat ik gewoon nog wijn heb
Dank voor deze zinvolle en tja zal je maar een veer geven, nuttige bijdrage...quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet zorgen dat je een perspectief hebt op een situatie voordat je begint te discussiëren en niet zomaar als onwetende in het luchtledige gaan zitten zwammen. Dat heeft niets met FOK te maken overigens, gewoon een levensles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |