Zoiets?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:58 schreef Odaiba het volgende:
Ik ben op zoek naar Lako artiesten en leuke nummers. Iemand die mij kan helpen hiermee?
ANTIQUE heeft wel veel van dat soort muziek .... smartlappen dusquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:58 schreef Odaiba het volgende:
Ik ben op zoek naar Lako artiesten en leuke nummers. Iemand die mij kan helpen hiermee?
dit is wel de koning van de Lako muziek in Griekenland....quote:
en deze...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:58 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 17:13 schreef StarmanFR het volgende:
Roemeens-Griekse collaboratie met Eleftheria;
en
Mooi zo! dan zit je hier op de goede plek!quote:Op donderdag 26 december 2019 08:50 schreef TornadoDK het volgende:
4 topic over Griekse muziek 😱
Mijn vrouw is Grieks dus ik hoor het nog al veel😂 zeker als we in Griekenland zelf zijn.
Mijn favoriete nummer:
Oh ja.... alles mag hoor... als je vrouw nog leuke Griekse comedians weet.... graag!quote:Op donderdag 26 december 2019 08:50 schreef TornadoDK het volgende:
4 topic over Griekse muziek 😱
Mijn vrouw is Grieks dus ik hoor het nog al veel😂 zeker als we in Griekenland zelf zijn.
Mijn favoriete nummer:
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:10 schreef StarmanFR het volgende:
Dit is toch wel een beetje een klassieker voor Griekse pop.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef TornadoDK het volgende:
Iedere zaterdagavond zenden ze een programma uit waar alleen maar gezongen en gedanst wordt wat ik er van begrijp voornamelijk met beroemde mensen.
Voor de mensen die het leuk vinden;
στην υγεια μας ρε παιδια live
Staat een en ander YouTube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek straks even het origineel op.quote:Op zondag 2 augustus 2020 06:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had Yvonne al gedmt want ik weet niet hoe :@
Daar kan ik een liedje over trouwens :D
KRIJG NOU WAT!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |