abonnement Unibet Coolblue
pi_192668339
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is je maximale reistijd? Gemeentes zijn er genoeg.
Maximaal 45 minuten toch wel. Met die tijd zit ik vanuit mijn woonplaats in Eindhoven of Roermond. Alles wat daar tussenin zit is goed aanreisbaar voor mij.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_192668523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Maximaal 45 minuten toch wel. Met die tijd zit ik vanuit mijn woonplaats in Eindhoven of Roermond. Alles wat daar tussenin zit is goed aanreisbaar voor mij.
Ik ben niet zo bekend met Zuid-Nederland helaas. Maar ook dan zou ik er scherp op blijven. Zijn leuke banen en verdient goed.
pi_192685659
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:08 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Klopt. Heb net even snel gecheckt maar mijn gemeente en de omliggende gemeenten hebben momenteel niks openstaan. Maandag ga ik echt weer aan het zoeken, eerst het weekend gebruiken om nieuwe energie op te doen.
Maar hoe heb je dat gecheckt? Alleen vacatures op internet of probeer je ook te netwerken? Ik heb het balletje recentelijk eens opgeworpen bij mijn adviseur werk, die misschien tevens als referentie/kruiwagen kan dienen. Als je zo lang thuis zit heb je zelf misschien ook een adviseur werk vanuit UWV.

Kans is wel klein dat ik het ook echt ga doen, want ik word door recruiters uit m'n eigen veld ook continu aan m'n jasje getrokken. Daarnaast werk ik al 10 jaar aan het opbouwen en onderhouden van m'n netwerk dus ook aan leads geen tekort. Ik moet ook wel, want met die stoelendans waar ik in zit is geen baan zeker of voor de lange duur.

Toch is netwerken wel de manier waarop zoiets kan groeien. Mijn huidige adviseur werk komt uit de horeca/event branche en zegt dat ze een heel bonte verzameling aan adviseurs werk hebben. Je zou contact kunnen zoeken en kunnen opperen dat je je afvraagt of het misschien iets voor je is. Zoek ook overeenkomsten met je eigen werk, voor mij geldt bijv dat je goed met mensen moet kunnen omgaan, ze moet kunnen bewegen om dingen tegen hun zin in te doen en in een streng gereguleerde omgeving moet kunnen werken. Dat is de werksfeer van UWV, maar ook van m'n eigen branche.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daboman op 18-04-2020 17:49:05 ]
pi_192752271
Iemand op zoek naar een assistent/planner functie? DM me :)
pi_192780739
Nou het is gelukt, ik kan per 1 mei weer aan de slag bij de werkgever van m'n 1e keuze! *O*
pi_192860897
Gewoon bedrijven zelf bellen waar je zou willen werken. Die uitzendbureau's zijn alleen een laatste redmiddel.
Ik ken iemand die gewoon bedrijven belt en zelfs gewoon ongevraagd langsgaat(niet in corona tijd) en die heeft zo al meerdere keren een baan gekregen. Gaat wel om laaggeschoold werk.

Komt ook veel beter over als je zelf een bedrijf belt. En het scheelt een bedrijf serieus geld als iemand direkt komt ipv via uzb.

Heel veel vacatures komen nooit op sites terecht. En er zijn nog zat bedrijven waar ze wel mensen kunnen gebruiken maar het komt er nooit van om er echt werk van te maken.

Of gewoon als je ergens bent eens informeren. Genoegen nemen met parttime om te beginnen. Soms wordt je ook gewoon gevraagd. Bijv. in een kledingwinkel ben ik ooit gevraagd toe ik daar als klant liep en heb daar een paar maanden gewerkt toen totdat ze inzagen dat het echt een fout was om mij te vragen:p
De shoarmaboer heeft weleens gegrapt dat ik wel kon komen werken toen ik shorama kwam halen.
De baliedame van de woningstichting maakte een grapje 'je kan hier wel komen werken'.
Pas waren ze 3 huizen verder aan het slopen, ik ging een praatje maken en ff kijken. Was gewoon geinteresseerd in hoe dat in z'n werk gaat en of dat werk evt iets voor mij zou zijn. Ze hadden het stervensdruk en ik kon gelijk beginnen :D Niet gedaan want niks voor mij maargoed.

Evt vragen of je als een soort 'stage' een tijdje mag meelopen kan denk ik ook wel deuren openen.

Nu is het natuurlijk super lastig in deze tijd. Zou me nu ook niet al te druk erom maken.

[ Bericht 52% gewijzigd door tstile op 29-04-2020 17:48:51 ]
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 20:28:11 #107
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192864006
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:58 schreef Daboman het volgende:
Nou het is gelukt, ik kan per 1 mei weer aan de slag bij de werkgever van m'n 1e keuze! *O*
Gefeliciteerd en veel succes
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192873729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:42 schreef tstile het volgende:
Gewoon bedrijven zelf bellen waar je zou willen werken.
Dit is wel een goede ja. Maar waar kan je makkelijk een overzichtje vinden van bedrijven in de buurt waar je ook kan filteren?
Moeten zij weten
pi_192877183
Sinds de coronacrisis zit ik zonder werk. Ik ben niet de enige weet ik wel zeker. Ik zou wel graag weer willen werken omdat ik mij doodverveel thuis. Ik solliciteer mij suf, ik wil alles aanpakken. Ik ben tot nu toe werkzaam geweest in laaggeschoold werk, naast mijn studie (parttime dus). Echter krijg ik afwijzing na afwijzing, ik solliciteer vooral online, maar veel is er niet te vinden helaas in mijn omgeving. Wat ik vind schrijf ik meteen heen en ik steek veel energie in mijn motivatiebrief, waarom ik denk dat het soort werk bij mij past. Maar ik krijg afwijzing na afwijzing.

Ik ben bang dat ik echt niet de enige ben die aan het solliciteren ben omdat natuurlijk veel jongeren hun baantje ook kwijt zijn (veel werken in de horeca). En dat ik dus op een stapel kom met 100en sollicitatie mails. Het werkt behoorlijk demotiverend, ik ben nu inmiddels een maand aan het solliciteren.

Tot nu toe ging het allemaal redelijk makkelijk bij mij, ik rolde in het verleden ergens in en werk al jaren bij dezelfde werkgever.
Heeft iemand misschien tips hoe dit het beste aan te pakken? Naar bedrijven bellen misschien?

Er is ook een bepaalde werkgever die altijd standaard vacatures open heeft staan, hier heb ik natuurlijk ook wel heen geschreven maar 2 keer afgewezen. Heeft het zin om te blijven solliciteren? Of even bellen?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_192877218
Kun je niet wel al in je studierichting solliciteren? Daarbij kun je jezelf tenminste nog een beetje onderscheiden.
  donderdag 30 april 2020 @ 18:10:57 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192877285
Als een bedrijf je al paar keer heeft afgewezen voor een specifieke functie, ga je de volgende keer echt niet ineens gebeld worden.
Helaas.

Evt voor andere functies (andere afdeling dan wel).. Zou evt nog kunnen. Want die kunnen natuurlijk los van elkaar werken.
pi_192877325
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:06 schreef Myraela het volgende:
Kun je niet wel al in je studierichting solliciteren? Daarbij kun je jezelf tenminste nog een beetje onderscheiden.
Dit is een heel goed idee, maar ik vrees dat dit hem niet gaat worden. Het is een vrij exacte studie. Ik doe geen bedrijfseconomie bijvoorbeeld dat ik administratief werk op een kantoor zou kunnen doen. Ook ben ik eerste jaars. Ik ben al wel wat ouder.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_192877348
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:10 schreef Cue_ het volgende:
Als een bedrijf je al paar keer heeft afgewezen voor een specifieke functie, ga je de volgende keer echt niet ineens gebeld worden.
Helaas.

Evt voor andere functies (andere afdeling dan wel).. Zou evt nog kunnen. Want die kunnen natuurlijk los van elkaar werken.
Het is magazijnwerk in een distributiecentrum. Misschien was mijn motivatie niet goed genoeg?

Ik denk dat het toch met leeftijd te maken heeft. Ben 21, en dus moeten ze het volwassenen loon betalen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 19:11:04 #114
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192878212
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dit is een heel goed idee, maar ik vrees dat dit hem niet gaat worden. Het is een vrij exacte studie. Ik doe geen bedrijfseconomie bijvoorbeeld dat ik administratief werk op een kantoor zou kunnen doen. Ook ben ik eerste jaars. Ik ben al wel wat ouder.
Huishoudelijke of schoonmaken om een paar opties te geven
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192883629
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Sinds de coronacrisis zit ik zonder werk. Ik ben niet de enige weet ik wel zeker. Ik zou wel graag weer willen werken omdat ik mij doodverveel thuis. Ik solliciteer mij suf, ik wil alles aanpakken. Ik ben tot nu toe werkzaam geweest in laaggeschoold werk, naast mijn studie (parttime dus). Echter krijg ik afwijzing na afwijzing, ik solliciteer vooral online, maar veel is er niet te vinden helaas in mijn omgeving. Wat ik vind schrijf ik meteen heen en ik steek veel energie in mijn motivatiebrief, waarom ik denk dat het soort werk bij mij past. Maar ik krijg afwijzing na afwijzing.

Ik ben bang dat ik echt niet de enige ben die aan het solliciteren ben omdat natuurlijk veel jongeren hun baantje ook kwijt zijn (veel werken in de horeca). En dat ik dus op een stapel kom met 100en sollicitatie mails. Het werkt behoorlijk demotiverend, ik ben nu inmiddels een maand aan het solliciteren.

Tot nu toe ging het allemaal redelijk makkelijk bij mij, ik rolde in het verleden ergens in en werk al jaren bij dezelfde werkgever.
Heeft iemand misschien tips hoe dit het beste aan te pakken? Naar bedrijven bellen misschien?

Er is ook een bepaalde werkgever die altijd standaard vacatures open heeft staan, hier heb ik natuurlijk ook wel heen geschreven maar 2 keer afgewezen. Heeft het zin om te blijven solliciteren? Of even bellen?
Ik zou me in jouw geval inschrijven bij uitzendbureaus. Als ze niet lijken te reageren gewoon bellen dat je werk zoekt en graag een kennismakingsgesprek zou willen. Bedrijven als Startpeople, Manpower, Randstad of Tempo team kunnen je misschien verder helpen. Ik hoor ook wel goede verhalen over Driessen als je bij de overheid aan de slag wil.

Als je profiel niet zo sterk is, is het ook aan te bevelen om een beetje door de vacatures heen proberen te kijken. Wat zoeken ze nou eigenlijk echt? En waarom? Niemand voldoet volledig. Dat is wel lastig als je je markt niet zo goed kent en daarom is het zo belangrijk om echt zelf het gesprek op te zoeken. Ieder gesprek zou het makkelijker moeten maken om je op juiste wijze te profileren. Al bel je maar om te vragen wat ze precies misten.

Overigens is het ook erg belangrijk om je goed te realiseren dat een afwijzing niet per se aan jou ligt. Soms is er gewoon geen klik, of ze hadden een betere kandidaat. De afwijzingen zouden je er ook aan moeten herinneren dat je je best doet om aan werk te komen. Iemand die 5 afwijzingen heeft kan niet zeggen dat ie het daadwerkelijk heeft geprobeerd. Iemand met 50 afwijzingen wel. Probeer in je achterhoofd te houden dat indien een gesprek tot een afwijzing leidt, je misschien wel iets van het gesprek kunt leren en het volgende gesprek misschien wel naar die ene baan leidt.

Besteed ook aandacht aan je gevoelens. Jezelf rot voelen over een afwijzing mag. Het moet zelfs. Het bewijst dat je betrokken bent. Besteed er wel aandacht aan. Ik zie het als een manier om voor jezelf te zorgen. Trakteer jezelf desnoods op iets als je een uitnodiging krijgt. Zoek activiteiten op waar je mentale energie van krijgt, persoonlijk houd ik bijv wel van een wandeling (uiteraard met 1,5m afstand). Door het op deze manier te doen kan ik mezelf razend snel over een afwijzing heen zetten. Het betekent niet dat ik me niet kut voel over afwijzingen, maar wel dat ik snel verder kan naar het volgende gesprek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daboman op 30-04-2020 23:50:52 ]
pi_192887404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:40 schreef Daboman het volgende:

[..]

Ik zou me in jouw geval inschrijven bij uitzendbureaus. Als ze niet lijken te reageren gewoon bellen dat je werk zoekt en graag een kennismakingsgesprek zou willen. Bedrijven als Startpeople, Manpower, Randstad of Tempo team kunnen je misschien verder helpen. Ik hoor ook wel goede verhalen over Driessen als je bij de overheid aan de slag wil.

Als je profiel niet zo sterk is, is het ook aan te bevelen om een beetje door de vacatures heen proberen te kijken. Wat zoeken ze nou eigenlijk echt? En waarom? Niemand voldoet volledig. Dat is wel lastig als je je markt niet zo goed kent en daarom is het zo belangrijk om echt zelf het gesprek op te zoeken. Ieder gesprek zou het makkelijker moeten maken om je op juiste wijze te profileren. Al bel je maar om te vragen wat ze precies misten.

Overigens is het ook erg belangrijk om je goed te realiseren dat een afwijzing niet per se aan jou ligt. Soms is er gewoon geen klik, of ze hadden een betere kandidaat. De afwijzingen zouden je er ook aan moeten herinneren dat je je best doet om aan werk te komen. Iemand die 5 afwijzingen heeft kan niet zeggen dat ie het daadwerkelijk heeft geprobeerd. Iemand met 50 afwijzingen wel. Probeer in je achterhoofd te houden dat indien een gesprek tot een afwijzing leidt, je misschien wel iets van het gesprek kunt leren en het volgende gesprek misschien wel naar die ene baan leidt.

Besteed ook aandacht aan je gevoelens. Jezelf rot voelen over een afwijzing mag. Het moet zelfs. Het bewijst dat je betrokken bent. Besteed er wel aandacht aan. Ik zie het als een manier om voor jezelf te zorgen. Trakteer jezelf desnoods op iets als je een uitnodiging krijgt. Zoek activiteiten op waar je mentale energie van krijgt, persoonlijk houd ik bijv wel van een wandeling (uiteraard met 1,5m afstand). Door het op deze manier te doen kan ik mezelf razend snel over een afwijzing heen zetten. Het betekent niet dat ik me niet kut voel over afwijzingen, maar wel dat ik snel verder kan naar het volgende gesprek.
Thanks voor je post! Uitzendbureaus zijn een goed idee en ik zal me meteen inschrijven bij uitzendbureaus. Ze hebben op dit moment niet zo heel veel vacatures openstaan maar je kunt je ook gewoon inschrijven zie ik.

Natuurlijk horen tegenslagen bij het leven en kan je afgewezen worden voor sollicitaties. Ik voel mij nu een stuk gemotiveerder om verder te solliciteren :)

En ja inderdaad, ik denk dat er veel mensen op dit moment reageren op vacatures dus er zullen altijd mensen tussen zitten die meer aansluiten bij het profiel of aantonende relevante werkervaring hebben. Ik vat het ook niet persoonlijk op, dit deed ik in het begin wel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_192896625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Sinds de coronacrisis zit ik zonder werk. Ik ben niet de enige weet ik wel zeker. Ik zou wel graag weer willen werken omdat ik mij doodverveel thuis. Ik solliciteer mij suf, ik wil alles aanpakken. Ik ben tot nu toe werkzaam geweest in laaggeschoold werk, naast mijn studie (parttime dus). Echter krijg ik afwijzing na afwijzing, ik solliciteer vooral online, maar veel is er niet te vinden helaas in mijn omgeving. Wat ik vind schrijf ik meteen heen en ik steek veel energie in mijn motivatiebrief, waarom ik denk dat het soort werk bij mij past. Maar ik krijg afwijzing na afwijzing.

Ik ben bang dat ik echt niet de enige ben die aan het solliciteren ben omdat natuurlijk veel jongeren hun baantje ook kwijt zijn (veel werken in de horeca). En dat ik dus op een stapel kom met 100en sollicitatie mails. Het werkt behoorlijk demotiverend, ik ben nu inmiddels een maand aan het solliciteren.

Tot nu toe ging het allemaal redelijk makkelijk bij mij, ik rolde in het verleden ergens in en werk al jaren bij dezelfde werkgever.
Heeft iemand misschien tips hoe dit het beste aan te pakken? Naar bedrijven bellen misschien?

Er is ook een bepaalde werkgever die altijd standaard vacatures open heeft staan, hier heb ik natuurlijk ook wel heen geschreven maar 2 keer afgewezen. Heeft het zin om te blijven solliciteren? Of even bellen?
Welke regio zoek je ?
pi_192896971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:48 schreef EendjeTwee het volgende:

[..]

Welke regio zoek je ?
Friesland. Omgeving Heerenveen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:28:34 #119
416020 K44S
The bearded man
pi_192969383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef K44S het volgende:

[..]

Dit klopt, dus mensen zonder of- weinig werk zullen hier het beste kunnen gaan werken denk ik.

Ook ik zit te piekeren om dit te gaan doen, sportscholen zijn dicht. Afgelopen week nog wat uren kunnen maken, door de maatregelen van gisteren is ook het personeel voor nu niet welkom in de sportschool.

Goed, ik ga kijken wat er nog WEL te doen is.
Voor de gene die het interessant vinden:

Sportschool B (waarvan de eigenaar niks meer van zich liet horen), is natuurlijk het contract geëindigd in deze corona-periode.

De andere sportschool heeft me meer uren belooft ná deze corona-periode, ondertussen ben ik aan de slag gegaan bij PostNL om zo toch inkomen te hebben, aan m'n stappen te komen en het werk is redelijk makkelijk.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_193029505
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:28 schreef K44S het volgende:

[..]

Voor de gene die het interessant vinden:

Sportschool B (waarvan de eigenaar niks meer van zich liet horen), is natuurlijk het contract geëindigd in deze corona-periode.

De andere sportschool heeft me meer uren belooft ná deze corona-periode, ondertussen ben ik aan de slag gegaan bij PostNL om zo toch inkomen te hebben, aan m'n stappen te komen en het werk is redelijk makkelijk.
In ieder geval goed dat je wat hebt! Er beginnen versoepelingen te komen dus wie weet kun je sneller weer aan de slag voor de sportschool dan je denkt.
  maandag 11 mei 2020 @ 09:52:19 #121
416020 K44S
The bearded man
pi_193061016
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 11:55 schreef Daboman het volgende:

[..]

In ieder geval goed dat je wat hebt! Er beginnen versoepelingen te komen dus wie weet kun je sneller weer aan de slag voor de sportschool dan je denkt.
Die versoepeling is er al: vanavond weer aan de slag, wel op de voorwaarden van het eerder contract (11 uur) dus, ik houd postnl er voorlopig zijn. Gelukkig is Postnl soepel, zo werk ik voor hen op de di,woe en do.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 11 mei 2020 @ 09:57:13 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193061084
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:52 schreef K44S het volgende:

[..]

Die versoepeling is er al: vanavond weer aan de slag, wel op de voorwaarden van het eerder contract (11 uur) dus, ik houd postnl er voorlopig zijn. Gelukkig is Postnl soepel, zo werk ik voor hen op de di,woe en do.
Gelukkig is het mooi weer, dus geen slechte tijd om voor Postnl te werken.
De winter is het andere koek.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:12:25 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_193228615
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gelukkig is het mooi weer, dus geen slechte tijd om voor Postnl te werken.
De winter is het andere koek.
Dat kan ik me goed voorstellen.

Waarschijnlijk over twee maanden opnieuw iets zoeken. Al twijfel ik wel een beetje.

Ik verwacht over een maand/2 te verhuizen richting Flevoland.

Fitnessbranch ligt tot 1 Sep. Op z'n financiële gat.... dan zit er dus waarschijnlijk één maand speling....

Wat zouden jullie doen?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 26 mei 2020 @ 20:53:43 #124
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193327368
Hier gaat het ook niet helemaal goed met werk vinden. -O-
  woensdag 27 mei 2020 @ 09:12:48 #125
416020 K44S
The bearded man
pi_193333492
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier gaat het ook niet helemaal goed met werk vinden. -O-
Iets meer context?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 mei 2020 @ 10:15:56 #126
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193334128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 09:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Iets meer context?
Ik was in augustus aangenomen bij een bedrijf wat grote oliepompen maakt en 3 grote projecten had aangenomen. Door de dalende olieprijs werden die projecten ingetrokken en ik kon in november weer een nieuwe baan zoeken. Eind van het jaar is lastig om een baan te vinden. Begin dit jaar kwam ik wat leuke vacatures tegen waar ik een goede kans op maakte en die werden allemaal door corona ingetrokken.
Nieuwe vacatures zijn nu nauwelijks te vinden.
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:11:42 #127
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193337858
Stik.
quote:
Hierbij melden wij u dat de vacature AutoCad Tekenaar Engineer on hold is gezet door onze opdrachtgever door de dalende olieprijs.
Gelukkig ben ik met nog 2 vacatures bezig.
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:05:43 #128
416020 K44S
The bearded man
pi_193339208
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik was in augustus aangenomen bij een bedrijf wat grote oliepompen maakt en 3 grote projecten had aangenomen. Door de dalende olieprijs werden die projecten ingetrokken en ik kon in november weer een nieuwe baan zoeken. Eind van het jaar is lastig om een baan te vinden. Begin dit jaar kwam ik wat leuke vacatures tegen waar ik een goede kans op maakte en die werden allemaal door corona ingetrokken.
Nieuwe vacatures zijn nu nauwelijks te vinden.
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik.
[..]

Gelukkig ben ik met nog 2 vacatures bezig.
Dat eerste is natuurlijk zwaar klote, dat andere is dan wel weer mooi meegenomen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 mei 2020 @ 17:18:08 #129
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193339374
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:05 schreef K44S het volgende:

[..]

[..]

Dat eerste is natuurlijk zwaar klote, dat andere is dan wel weer mooi meegenomen.
Ik vind het ook wel belangrijk dat men ondanks tegenslagen wel positief blijft. Lukt het vandaag niet, morgen weer een kans. :Y
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:16:39 #130
416020 K44S
The bearded man
pi_193340117
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel belangrijk dat men ondanks tegenslagen wel positief blijft. Lukt het vandaag niet, morgen weer een kans. :Y
Schouders er onder en GAAN.

--

Zojuist het bericht via NOS dat o.a. de sportscholen onder STRIKTE voorwaarden weer open mogen vanaf 1 Juli *O* .

Mee maken of alles wat m'n werkgever vanuit de fitness heeft toegezegd, ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:31:27 #131
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193340342
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Schouders er onder en GAAN.

--

Zojuist het bericht via NOS dat o.a. de sportscholen onder STRIKTE voorwaarden weer open mogen vanaf 1 Juli *O* .

Mee maken of alles wat m'n werkgever vanuit de fitness heeft toegezegd, ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Ben je sportinstecteur? :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:32:12 #132
416020 K44S
The bearded man
pi_193340347
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ben je sportinstecteur? :D
Nog mooier:
Fitness instructeur EN postboden.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:33:26 #133
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193340367
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:32 schreef K44S het volgende:

[..]

Nog mooier:
Fitness instructeur EN postboden.
Van gleuf tot gleuf gaan tot je zak leeg is. :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 18:33:54 #134
416020 K44S
The bearded man
pi_193340375
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Van gleuf tot gleuf gaan tot je zak leeg is. :D
Niks is minder waar.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 mei 2020 @ 21:25:55 #135
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193343711
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 18:33 schreef K44S het volgende:

[..]

Niks is minder waar.
Postbode Siemen, je moet ons een verhaaltje vertellen want we vervelen ons. :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 21:27:34 #136
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193343743
Sorry, terug naar het werk zoeken.
pi_193345114
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel belangrijk dat men ondanks tegenslagen wel positief blijft. Lukt het vandaag niet, morgen weer een kans. :Y
Dat is zeker belangrijk. Goed om te zien dat je de spirit erin houd! En momenten dat je er even doorheen zit gaan ook gewoon weer over.
  donderdag 28 mei 2020 @ 12:55:29 #138
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193352415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:25 schreef Daboman het volgende:

[..]

Dat is zeker belangrijk. Goed om te zien dat je de spirit erin houd! En momenten dat je er even doorheen zit gaan ook gewoon weer over.
Idd, dat is ook belangrijk. Ik had vorige week gereageerd op een geschikte vacature en kreeg gisteren een afwijzing. Ik heb gevraagd naar de reden en toen kreeg ik te horen dat het onderbuik gevoelens waren van hem. Beetje vreemd aangezien we elkaar niet eens hebben gesproken.
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:10:26 #139
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_193355760
Me ook maar eens melden in dit topic.
Woon in regio Roermond en verlies per 30-6 helaas ook mijn baan.

Ik heb een opleiding in de logistieke richting (planning/logistiek management)
Vanaf 2005 aan het werk geweest, in diversen functies, helaas bijna nooit een vast contract gehad. Door diversen omstandigheden.

In 2005 begonnen bij een logistiek bedrijf (planning/administratieve functie). Redelijk snel een vast contract gekregen . Hier tot begin 2008 gewerkt omdat de vestiging in Nederland sloot.

In 2008 de overstap gemaakt naar groothandel in muziekinstrumenten.
Door de kredietcrisis moest 1/3e van personeelsbestand geschrapt worden en werd het tijdelijke contract welke ik hier had niet verlengd.

Na 3 maanden thuiszitten (want nergens passende vacatures) ben ik begin 2009 uiteindelijk maar bij een energiebedrijf begonnen om meterstanden na te kijken en te corrigeren. Eerst op uitzendbasis en later via jaarcontract via bedrijf. Langzaam binnen bedrijf opgewerkt, maar helaas bood men geen vaste contracten aan (policy op dat moment).
Hier heb ik tot 2011 gewerkt.

Tussendoor 3 weken bij een groot logistiek bedrijf gewerkt, maar beide partijen kwamen al snel tot conclusie dat we niet passen bij elkaar.
Na paar weken thuis zitten per toeval weer op uitzendbasis bij energiebedrijf terecht gekomen (andere afdeling) en ook daar weer begonnen onderaan de ladder.

Van hieruit ben ik gaan solliciteren naar een baan die echt past bij mijn opleiding en ervaring.
Zo ben ik eind 2011 bij een bedrijf begonnen dat reparaties verricht aan witgoed en andere electronica.
Hier maakte ik de afspraken met de klanten en plande ik de monteurs in.
Een functie die ik erg leuk vond. Jammer genoeg kwam het bedrijf midden 2013 in financieel zwaar weer en kon men daarom geen contract aanbieden.

Aansluitend heb ik wel wat functies in logistiek/transport gehad (oa administratieve functie in warehouse) maar gemerkt dat dit mij niet echt ligt (te oppervlakkig werk). Bij de meeste bedrijven wel positieve referenties gehad, alleen de pech dat er geen vast contract aangeboden kon worden.

Bij een werkgever hield de klant waar ik voor werkte er mee op.
Bij ander bedrijf werden de werkzaamheden naar het hoofdkantoor verplaatst (150km verderop).
Bij de derde werkgever had ik na 2 jaar nog steeds geen contract via het bedrijf en heb ik besloten verder te zoeken.
Zodoende eind 2018 bij een bedrijf begonnen dat onderhoud en reparaties verricht aan CV ketels/airco’s en dergelijke. Een functie die ik erg leuk vond en erg leek op de baan die ik van 2011 tot midden 2013 had. Helaas wordt ook hier ivm het coronavirus het contract niet verlengd.

Kan dus weer gaan solliciteren (inmiddels 7 of 8e keer). Zie er dit keer nog meer tegen op dan anders. Zeker omdat ik deze functie erg leuk vond, passend bij mijn opleiding en het bedrijf erg goede secundaire arbeidsvoorwaarden had. vergelijkbare banen zijn er niet heel veel, en puur callcenter achtig zie ik mezelf niet doen (zeker omdat salaris daar stuk lager is)
Net efkes anges
  donderdag 28 mei 2020 @ 18:27:36 #140
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193356902
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Me ook maar eens melden in dit topic.
Woon in regio Roermond en verlies per 30-6 helaas ook mijn baan.

Ik heb een opleiding in de logistieke richting (planning/logistiek management)
Vanaf 2005 aan het werk geweest, in diversen functies, helaas bijna nooit een vast contract gehad. Door diversen omstandigheden.

In 2005 begonnen bij een logistiek bedrijf (planning/administratieve functie). Redelijk snel een vast contract gekregen . Hier tot begin 2008 gewerkt omdat de vestiging in Nederland sloot.

In 2008 de overstap gemaakt naar groothandel in muziekinstrumenten.
Door de kredietcrisis moest 1/3e van personeelsbestand geschrapt worden en werd het tijdelijke contract welke ik hier had niet verlengd.

Na 3 maanden thuiszitten (want nergens passende vacatures) ben ik begin 2009 uiteindelijk maar bij een energiebedrijf begonnen om meterstanden na te kijken en te corrigeren. Eerst op uitzendbasis en later via jaarcontract via bedrijf. Langzaam binnen bedrijf opgewerkt, maar helaas bood men geen vaste contracten aan (policy op dat moment).
Hier heb ik tot 2011 gewerkt.

Tussendoor 3 weken bij een groot logistiek bedrijf gewerkt, maar beide partijen kwamen al snel tot conclusie dat we niet passen bij elkaar.
Na paar weken thuis zitten per toeval weer op uitzendbasis bij energiebedrijf terecht gekomen (andere afdeling) en ook daar weer begonnen onderaan de ladder.

Van hieruit ben ik gaan solliciteren naar een baan die echt past bij mijn opleiding en ervaring.
Zo ben ik eind 2011 bij een bedrijf begonnen dat reparaties verricht aan witgoed en andere electronica.
Hier maakte ik de afspraken met de klanten en plande ik de monteurs in.
Een functie die ik erg leuk vond. Jammer genoeg kwam het bedrijf midden 2013 in financieel zwaar weer en kon men daarom geen contract aanbieden.

Aansluitend heb ik wel wat functies in logistiek/transport gehad (oa administratieve functie in warehouse) maar gemerkt dat dit mij niet echt ligt (te oppervlakkig werk). Bij de meeste bedrijven wel positieve referenties gehad, alleen de pech dat er geen vast contract aangeboden kon worden.

Bij een werkgever hield de klant waar ik voor werkte er mee op.
Bij ander bedrijf werden de werkzaamheden naar het hoofdkantoor verplaatst (150km verderop).
Bij de derde werkgever had ik na 2 jaar nog steeds geen contract via het bedrijf en heb ik besloten verder te zoeken.
Zodoende eind 2018 bij een bedrijf begonnen dat onderhoud en reparaties verricht aan CV ketels/airco’s en dergelijke. Een functie die ik erg leuk vond en erg leek op de baan die ik van 2011 tot midden 2013 had. Helaas wordt ook hier ivm het coronavirus het contract niet verlengd.

Kan dus weer gaan solliciteren (inmiddels 7 of 8e keer). Zie er dit keer nog meer tegen op dan anders. Zeker omdat ik deze functie erg leuk vond, passend bij mijn opleiding en het bedrijf erg goede secundaire arbeidsvoorwaarden had. vergelijkbare banen zijn er niet heel veel, en puur callcenter achtig zie ik mezelf niet doen (zeker omdat salaris daar stuk lager is)
Balen man, ik heb de laatste 10 jaar veel opdrachten aangepakt. Sommige waren tijdelijk en anderen weer kans op vast. Maar tja dan moest er bij het bedrijf weer bezuingt worden en ik was dan als eerste de pineut. Veel succes met het vinden van een nieuwe baan. ^O^
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:48:41 #141
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_193368606
Toen ik begin 2009 werkeloos thuis zat belde regiomanager van een uitzendbureau me op. Hij kon zich niet voorstellen dat ik met mijn CV nog thuis zat. Al helemaal niet toen ik vertelde dat door de economische crisis heel veel vacatures 'on hold' of teruggetrokken werden door bedrijven. Ook hier kon die manager zich geen voorstelling van maken. Hij had een bedrijf in zijn portefeuille dat zeker mensen nodig had. Dag later belde hij me schoorvoetend op. Bedrijf waar hij het over had had ook vacatures 'on hold' gezet :')
Net efkes anges
pi_193368937
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Toen ik begin 2009 werkeloos thuis zat belde regiomanager van een uitzendbureau me op. Hij kon zich niet voorstellen dat ik met mijn CV nog thuis zat. Al helemaal niet toen ik vertelde dat door de economische crisis heel veel vacatures 'on hold' of teruggetrokken werden door bedrijven. Ook hier kon die manager zich geen voorstelling van maken. Hij had een bedrijf in zijn portefeuille dat zeker mensen nodig had. Dag later belde hij me schoorvoetend op. Bedrijf waar hij het over had had ook vacatures 'on hold' gezet :')
Ik ben in 2009 begonnen met werken, mijn eerste contract was er 1 bij Fortis bank. Nog voordat mijn eerste werkdag zou beginnen hoefde ik al niet meer te komen :+. Per direct werd al het flexibele personeel eruit gegooid, paar weken later ook de minder flexibele.

Bizarre tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sport_Life op 29-05-2020 14:20:41 ]
  vrijdag 29 mei 2020 @ 16:18:54 #143
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_193370696
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 14:13 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik ben in 2009 begonnen met werken, mijn eerste contract was er 1 bij Fortis bank. Nog voordat mijn eerste werkdag zou beginnen hoefde ik al niet meer te komen :+. Per direct werd al het flexibele personeel eruit gegooid, paar weken later ook de minder flexibele.

Bizarre tijd.
Dat probleem had ik een jaar later ook. 10 jaar gewerkt bij een engineeringsbureau toen het ineens slecht ging. Ik had veel en brede ervaring opgedaan dus ik maakte mij niet direct zorgen.
Allen alle bedrijven die ik kende hadden het moeilijk en ik had geen ervaring met werk zoeken. :D
pi_193381894
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Me ook maar eens melden in dit topic.
Woon in regio Roermond en verlies per 30-6 helaas ook mijn baan.

Ik heb een opleiding in de logistieke richting (planning/logistiek management)
Vanaf 2005 aan het werk geweest, in diversen functies, helaas bijna nooit een vast contract gehad. Door diversen omstandigheden.

In 2005 begonnen bij een logistiek bedrijf (planning/administratieve functie). Redelijk snel een vast contract gekregen . Hier tot begin 2008 gewerkt omdat de vestiging in Nederland sloot.

In 2008 de overstap gemaakt naar groothandel in muziekinstrumenten.
Door de kredietcrisis moest 1/3e van personeelsbestand geschrapt worden en werd het tijdelijke contract welke ik hier had niet verlengd.

Na 3 maanden thuiszitten (want nergens passende vacatures) ben ik begin 2009 uiteindelijk maar bij een energiebedrijf begonnen om meterstanden na te kijken en te corrigeren. Eerst op uitzendbasis en later via jaarcontract via bedrijf. Langzaam binnen bedrijf opgewerkt, maar helaas bood men geen vaste contracten aan (policy op dat moment).
Hier heb ik tot 2011 gewerkt.

Tussendoor 3 weken bij een groot logistiek bedrijf gewerkt, maar beide partijen kwamen al snel tot conclusie dat we niet passen bij elkaar.
Na paar weken thuis zitten per toeval weer op uitzendbasis bij energiebedrijf terecht gekomen (andere afdeling) en ook daar weer begonnen onderaan de ladder.

Van hieruit ben ik gaan solliciteren naar een baan die echt past bij mijn opleiding en ervaring.
Zo ben ik eind 2011 bij een bedrijf begonnen dat reparaties verricht aan witgoed en andere electronica.
Hier maakte ik de afspraken met de klanten en plande ik de monteurs in.
Een functie die ik erg leuk vond. Jammer genoeg kwam het bedrijf midden 2013 in financieel zwaar weer en kon men daarom geen contract aanbieden.

Aansluitend heb ik wel wat functies in logistiek/transport gehad (oa administratieve functie in warehouse) maar gemerkt dat dit mij niet echt ligt (te oppervlakkig werk). Bij de meeste bedrijven wel positieve referenties gehad, alleen de pech dat er geen vast contract aangeboden kon worden.

Bij een werkgever hield de klant waar ik voor werkte er mee op.
Bij ander bedrijf werden de werkzaamheden naar het hoofdkantoor verplaatst (150km verderop).
Bij de derde werkgever had ik na 2 jaar nog steeds geen contract via het bedrijf en heb ik besloten verder te zoeken.
Zodoende eind 2018 bij een bedrijf begonnen dat onderhoud en reparaties verricht aan CV ketels/airco’s en dergelijke. Een functie die ik erg leuk vond en erg leek op de baan die ik van 2011 tot midden 2013 had. Helaas wordt ook hier ivm het coronavirus het contract niet verlengd.

Kan dus weer gaan solliciteren (inmiddels 7 of 8e keer). Zie er dit keer nog meer tegen op dan anders. Zeker omdat ik deze functie erg leuk vond, passend bij mijn opleiding en het bedrijf erg goede secundaire arbeidsvoorwaarden had. vergelijkbare banen zijn er niet heel veel, en puur callcenter achtig zie ik mezelf niet doen (zeker omdat salaris daar stuk lager is)
Had van mij kunnen komen, al ben ik wel binnen m'n branche gebleven. Ik merk inderdaad ook dat het verliezen van een baan die echt aan je hart ligt veel zwaarder weegt dan een waar je niet op je plek zit. En het liggen aan je hart hoeft niet eens te komen van het werk zelf, het kan ook van de band met je collega's en/of klanten komen.

Heb je ook een netwerk opgebouwd? Ik run eigenlijk min of meer ook mijn eigen carriere, ik probeer veel te netwerken. Daarnaast probeer ik ook open te staan om nieuwe dingen te leren en heb ik ook wel cursussen en opleiding gedaan naast m'n baan. Ik merk idd ook dat brede ervaring goed aanslaat op de arbeidsmarkt, maar de valkuil is natuurlijk dat de "zoekopdracht" zo breed wordt dat deze niet goed van de grond komt. Maar door op deze manier beleid te voeren kom ik altijd relatief snel weer aan een nieuwe baan. Het geeft meer werkzekerheid dan een contract, ik heb de afgelopen 10 jaar slechts 3,5 jaar een vast contract gehad en zelfs toen was de inschatting dat het maximaal voor 2 jaar zou zijn.

Helaas is het geen korte termijn oplossing, ik heb er wel enige tijd over gedaan om een goed netwerk op te bouwen en ook als je consequent nieuwe cursussen blijft doen ga je pas merken dat je word gezien als iemand die bereid is aan zijn eigen ontwikkeling te blijven werken.

Ik heb ook steeds meer helder voor ogen wat ik zou willen. Wat spreekt je bijv aan uit deze lijst:
- Meest ervaren werknemer van de afdeling zijn
- Werken bij een grote multinational
- Werken bij een start up
- Dicht bij huis werken
- Nieuwe facetten van het vak leren kennen
- Met je handen bezig zijn
- Met je hoofd bezig zijn
- Werken in ploegendienst
- Buitendiensten draaien
- Werken in een team met alleen jonge mensen
- Werken in een team met hoger opgeleiden

Je kan de lijst natuurlijk naar eigen inzicht aanvullen. Ik zie dat voor jou "iets met je opleiding" ook belangrijk is.

Ik merkte zelf altijd dat ik veel te breed ging denken als ik bij sollicitatiegesprekken niet van tevoren enkele van dit soort elementen had bedacht. Voor m'n huidige werkgever had ik bijv "werken met duidelijke systemen", "nieuwe facetten van het vak leren kennen" en "niet de meest ervaren persoon van de afdeling zijn". Later bleek ook dat ze behoorlijk ambitieuze groeiplannen hebben, dus wellicht heb ik nu eens een baan voor de wat langere duur. Ik zit er stiekem op te hopen, want zelf wil ik hier geloof ik voorlopig nog niet weg.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 12:55:39 #145
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_193382559
Ik heb een logistieke achtergrond maar heb gemerkt dat ik in de echte logistieke warehouses/transport bedrijven niet op mijn plek zit.
Eigenlijk heeft elk bedrijf wel een logistieke afdeling (denk bv aan het ziekenhuis waar materialen ook centraal opgeslagen liggen).
Leukste werkervaringen waren voor mij tot nog toe bedrijven waar ik klantcontact had en ik voor deze klanten de afspraak voor een reparatie kon inplannen.
Helaas zijn dit soort vacatures schaars. Puur callcenter zoek ik niet, en echte plannerfunctie bij een transportbedrijf al helemaal niet.
Net efkes anges
pi_193415882
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 12:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb een logistieke achtergrond maar heb gemerkt dat ik in de echte logistieke warehouses/transport bedrijven niet op mijn plek zit.
Eigenlijk heeft elk bedrijf wel een logistieke afdeling (denk bv aan het ziekenhuis waar materialen ook centraal opgeslagen liggen).
Leukste werkervaringen waren voor mij tot nog toe bedrijven waar ik klantcontact had en ik voor deze klanten de afspraak voor een reparatie kon inplannen.
Helaas zijn dit soort vacatures schaars. Puur callcenter zoek ik niet, en echte plannerfunctie bij een transportbedrijf al helemaal niet.
Klantcontact, maar het mag niet de hoofdmoot zijn dus. Dan weet je al enigszins wat je wil. .

Ik ging zelf even kijken en kwam op dit: https://www.indeed.nl/Log(...)vjk=7937fbea0b01e53c

Indien je denkt dat deze vacature niet past, bijv omdat Alkmaar te ver weg is, dan is je zoekopdracht alweer verder gespecificeerd. Dan wordt het dus klantcontact, niet de hoofdmoot, in de buurt van XXX.

Uiteraard moet je uitkijken dat je zoekopdracht niet te specifiek wordt, maar dit is een goede methode om beter in kaart te krijgen naar wat voor soort functies je op zoek bent.

Overigens zag ik later pas dat ie bij DHL uit staat, dus valt af vanwege "een echt logistiek bedrijf". Maar ik wilde je meer het denkproces laten zien. En op andere fronten sloot het volgens mij redelijk aan bij wat je zocht.

Verder, in welke vijver vis je precies? Ik dacht voor mezelf ook altijd dat het aantal vacatures dat er was beperkt was. Totdat ik erachter kwam dat ik in veel meer vijvers kan vissen. Werk.nl is bijv een heel andere vijver dan Randstad of een uitzendbureau gespecialiseerd in logistiek, maar het is wel mijn ervaring dat die manier van zoeken tot inzichten kan leiden waarmee je vacatures kan vinden die je normaal niet zou vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daboman op 01-06-2020 11:00:58 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 12:28:47 #147
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_193417304
Mijn (leukste/passende) banen vond ik via limburgvac.nl en banenrijklimburg.nl
Net efkes anges
pi_193418500
Ik krijg niet eens antwoord op mn sollicitatites, iedereen is bang ofzo, ben dit weekend nog getest op Corona en heb 't niet, maarja maak dat de bedrijven maar wijs.
pi_193418746
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 14:09 schreef JDx het volgende:
Ik krijg niet eens antwoord op mn sollicitatites, iedereen is bang ofzo, ben dit weekend nog getest op Corona en heb 't niet, maarja maak dat de bedrijven maar wijs.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 14:09 schreef JDx het volgende:
Ik krijg niet eens antwoord op mn sollicitatites, iedereen is bang ofzo, ben dit weekend nog getest op Corona en heb 't niet, maarja maak dat de bedrijven maar wijs.
Ik denk nier dat het bedrijven gaat om nieuwe mensen met mogelijk corona :'), dan snap je er weinig van
pi_193418748
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 14:09 schreef JDx het volgende:
Ik krijg niet eens antwoord op mn sollicitatites, iedereen is bang ofzo, ben dit weekend nog getest op Corona en heb 't niet, maarja maak dat de bedrijven maar wijs.
Kan zijn dat ze nu niemand aan kunnen nemen omdat het een onzekere tijd is.
Of simpelweg de moeite niet meer nemen om te reageren omdat ze zo'n 100+ sollicitatiebrieven ontvangen.
Op Linkedin kun je zien hoeveel sollicitanten er alleen al vanuit daar solliciteren en die hoeveelheid is al om te janken.. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')