Cold case: Waar is vermiste Sidney Lute (22)quote:
Het Vreemdelingenlegioen komt ook voorbij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerder bij de bushmeister.
https://martijnmastenbroe(...)-een-groot-mysterie/
Ja, eind oktober vertrokken thuis bij zijn vader.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Het Vreemdelingenlegioen komt ook voorbij.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-vreemdelingenlegion
Dat is natuurlijk nergens te vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:33 schreef IriYe het volgende:
Waarom ging het niet goed met hem? Was hij depressief? Ziek? Ruzie met ouders? Drugsgebruik? Zat hij in het verkeerde lichaam? Had hij geen vrienden/vriendinnen? Vragen vragen.
Mijn eerste gedachte is ook het vreemdelingenlegioen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Waarom? Ken je hem of iets van de omstandigheden?quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is ook het vreemdelingenlegioen inderdaad.
Wat ontzettend verdrietig voor iedereen die van Sidney houdt.
Nieuw identiteit, nieuw leven, lekker in de bossenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en een iemand die van de natuur houdt," vertelt zijn moeder. "Het liefst zou hij in een oerbos willen wonen, back to basic." Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden."quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom? Ken je hem of iets van de omstandigheden?
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:31 schreef Lonaa het volgende:
FOK! werd door het coldcase-team van de politie Noord-Holland benaderd met de vraag of wij aandacht willen besteden aan de vermissing van de inmiddels 22-jarige Sidney Lute uit Assendelft. Zo'n verzoek kunnen wij moeilijk weigeren, dus bij deze.
Ben ook wel benieuwd ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?
Sorry voor de beetje offtopic vraag, maar ik vroeg het me ineens af.
Dit vind ik persoonlijk niet echt vreemdelingenlegioen-tekst. Dat zou zoals ik die club ken als volgt uit zienquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Als kind was Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en een iemand die van de natuur houdt," vertelt zijn moeder. "Het liefst zou hij in een oerbos willen wonen, back to basic." Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden."
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?
Sorry voor de beetje offtopic vraag, maar ik vroeg het me ineens af.
Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat FOK! actief benaderd is door de politie. Voor mij was het in ieder geval de eerste keer. Ik stond er zelf ook verbaasd over, maar wellicht komt het omdat ik persoonlijk actief met de verschillende korpsleidingen contact zoek als ik vragen heb over vermissingen of andere actuele berichten.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk niet echt vreemdelingenlegioen-tekst. Dat zou zoals ik die club ken als volgt uit zien
Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en iemand die als kind al graag spinnen een pootje uittrok." vertelt zijn moeder. "Ook vonden we een keer een kat gevild en had hij vaak ruzie in de kroeg" Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden, wel was hij agressief en gewelddadig."
Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik danquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat FOK! actief benaderd is door de politie. Voor mij was het in ieder geval de eerste keer. Ik stond er zelf ook verbaasd over, maar wellicht komt het omdat ik persoonlijk actief met de verschillende korpsleidingen contact zoek als ik vragen heb over vermissingen of andere actuele berichten.
Wat is het vreemdelingenlegioen volgens jou? Een padvindersclubjequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:38 schreef Messina het volgende:
[..]![]()
Vriend, onzin is een paar deuren verder.
Klopt, dat hij veel in de digitale wereld verbleef werd nog eens specifiek benoemd door de woordvoering bij het verzoek om hier aandacht aan te besteden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik dan
Is het een FOK!ker?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, dat hij veel in de digitale wereld verbleef werd nog eens specifiek benoemd door de woordvoering bij het verzoek om hier aandacht aan te besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het een FOK!ker?Dat weet ik oprecht niet. Ik heb geen toegang tot die gegevens, iets met de privacywet enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het een FOK!ker?Even vooropgesteld, ik weet net zoveel als jij. Maar ik denk inderdaad dat de politie zoiets denkt. Anders ga je geen site actief benaderen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Hier zitten de beste leunstoeldetectives van het land.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Even vooropgesteld, ik weet net zoveel als jij. Maar ik denk inderdaad dat de politie zoiets denkt. Anders ga je geen site actief benaderen lijkt me.
Ik heb hier op FOK toch een heleboel onzin-theorieën voorbij zien komen bij vermissingszaken. En als de lichamen dan gevonden werden bleek er achteraf weinig waar van te zijn. Kan ook een tactiek van de politie zijn. Dat alles wat hier aan ideeën op komt is het in ieder geval NIET.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hier zitten de beste leunstoeldetectives van het land.![]()
Denken ze.
Neuh. Denk eerder aan wat hierboven al is gepost: dat hij hier wel eens kwam.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik heb hier op FOK toch een heleboel onzin-theorieën voorbij zien komen bij vermissingszaken. En als de lichamen dan gevonden werden bleek er achteraf weinig waar van te zijn. Kan ook een tactiek van de politie zijn. Dat alles wat hier aan ideeën op komt is het in ieder geval NIET.
Zijn laptop heeft hij meegenomen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:30 schreef SeLang het volgende:
Misschien hebben ze in zijn browser cache gezien dat hij af en toe op FOK! kwam. Dan is het inderdaad niet zo gek om hier eens te gaan vragen. Alleen is die jongen dus al 3 jaar kwijt dus dat hadden ze dan al wat eerder kunnen doen.
Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb hier op FOK toch een heleboel onzin-theorieën voorbij zien komen bij vermissingszaken. En als de lichamen dan gevonden werden bleek er achteraf weinig waar van te zijn. Kan ook een tactiek van de politie zijn. Dat alles wat hier aan ideeën op komt is het in ieder geval NIET.
@Danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avgquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik dan
Dit dusquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.
Dus, mocht Sidney Lutte of zijn foto's geen enkel belletje doen rinkelen dan gewoon niet gaan speculeren en wilde verhalen verzinnen. Lijkt mij.
Als de politie dat had gewild, hadden ze wel bij Danny aan de bel getrokken. Het is ze nu gewoon om landelijke media aandacht te doen gok ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avg
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.
Dus, mocht Sidney Lutte of zijn foto's geen enkel belletje doen rinkelen dan gewoon niet gaan speculeren en wilde verhalen verzinnen. Lijkt mij.
Geen idee, wellicht. Of misschien @yvonne ?quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avg
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht. Of misschien @:yvonne ?
Een nick zegt niks natuurlijk, maar een mailadres erbij misschien wel
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als de politie dat had gewild, hadden ze wel bij Danny aan de bel getrokken. Het is ze nu gewoon om landelijke media aandacht te doen gok ik.
Zoals eerder gezegd, dat valt onder de AVGquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:28 schreef Fer het volgende:
Misschien hebben we meer aan een usernaam Nick alias...
Naah tis een cold case toch... Dat betekend dat ze geen aanknopingspunten hebben en dan de informatie een beetje in de uitverkoop doen in de hoop dat het toch wordt opgelost. Via Reddit zijn soms daadwerkelijke zaken opgelost.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:30 schreef SeLang het volgende:
Misschien hebben ze in zijn browser cache gezien dat hij af en toe op FOK! kwam. Dan is het inderdaad niet zo gek om hier eens te gaan vragen. Alleen is die jongen dus al 3 jaar kwijt dus dat hadden ze dan al wat eerder kunnen doen.
Europa heeft nog maar 1 oerbos, en die ligt gedeeltelijk in Wit Rusland en in Polen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, eind oktober vertrokken thuis bij zijn vader.
Vervolgens in Groesbeek en Den oever gezeten op vakantieparken.
Familie had contact tot 7 december.
Hij kocht een treinkaartje op 10 december...
Het ging niet zo goed met hem, hield van de natuur en heeft tegen zijn moeder gezegd dat hij wel in een oerbos wilde wonen.
Dit kan echt alle kanten op.
Hij had zijn id bij, dus als die dood zou zijn aangetroffen ergens dan is het toch eenvoudig hem te identificeren. Daarnaast neem je toch aan dat hij internationaal geregistreerd staat op een of andere manier.
Of gewoon verongelukt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:19 schreef Ixnay het volgende:
Als hij onaangekondigd is vertrokken naar een wat verder gelegen plek als de Vogezen verwacht ik niet dat hij contact wil. Als hij dat gewild had, dan zou hij wel wat hebben gezegd waar hij uithangt.
De enige twijfel is dat hij niet helemaal vrijwillig vertrokken is en dat ze hem wat aangedaan hebben daar. Daarom begrijp ik de familie.
@Luttequote:Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je kind uit je leven verdwijnt en niet te weten waar, hoe of wat???quote:
Stel hij zou in de database staan en hij is hier nog actief geweest, en ze zouden een IP-adres vinden waar ze verder op kunnen rechercheren, ik noem maar wat.quote:
Dit vind ik erg interessant.quote:Op woensdag 25 december 2019 00:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of gewoon verongelukt.
Ik begrijp dit soort mensen wel want ik ben zelf ook regelmatig maandenlang volledig van de radar waarbij dan niemand weet waar ik ben. Als je dan een ongeluk krijgt (van een rots valt oid) dan word je niet gemist en als je na lange tijd uiteindelijk wel word gemist dan weet niemand waar ze moeten zoeken of er valt überhaupt weinig meer terug te vinden.
Nooit meer rustquote:Op woensdag 25 december 2019 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je kind uit je leven verdwijnt en niet te weten waar, hoe of wat???
Alleen maar onzekerheid,
Maar dan zullen ze wel met veel meer gegevens over de brug moeten komen.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Puk1234 het volgende:
Ik vind dat ze vaker fora zoals FOK! moeten benaderen om aandacht te besteden aan dit soort zaken. Vaak word dit niet gedaan ivm een lopend onderzoek en privacy, maar toch vergroot je aandacht en de omgeving van het onderzoek. Tegenwoordig is iedereen wel actief op internet en kent iedereen wel iemand die actief is op fora ergens in zn kringen. Maar goed snap ook goed waarom dit niet gebeurd.
Buiten dat, tien ogen zien meer dan twee.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:29 schreef Puk1234 het volgende:
Ik vind dat ze vaker fora zoals FOK! moeten benaderen om aandacht te besteden aan dit soort zaken. Vaak word dit niet gedaan ivm een lopend onderzoek en privacy, maar toch vergroot je aandacht en de omgeving van het onderzoek. Tegenwoordig is iedereen wel actief op internet en kent iedereen wel iemand die actief is op fora ergens in zn kringen. Maar goed snap ook goed waarom dit niet gebeurd.
De wetgeving is best ingewikkeld, ook een struikelblok voor de politie lijkt me. Maar idd kunnen er zo wel dingen boven water komen op zon manier.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Buiten dat, tien ogen zien meer dan twee.
Zo zag iemand pas na 5 jaar dat Lisanne met een zwarte tas de Pianista opliep, in plaats van met de tas die gevonden is in de rivier...
Die zwarte tas lag later op de kamer van de meiden. Tja.
quote:Op woensdag 25 december 2019 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo zag iemand pas na 5 jaar dat Lisanne met een zwarte tas de Pianista opliep, in plaats van met de tas die gevonden is in de rivier...
Die zwarte tas lag later op de kamer van de meiden. Tja.
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:21 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dit vind ik erg interessant.
Wil je vertellen waarom je off the grid gaat?
Volkomen begrijpelijk als je dat niet wilt vertellen hoor.
Ik snap dat mensen af en toe eens willen ontsnappen aan de maatschappij zoals deze momenteel is.
Zelf zou ik dat graag ook kunnen maar mijn leven is daar niet op ingericht.
Noord-Amerika. Alaska . Into the wild.quote:Op woensdag 25 december 2019 22:37 schreef RamboDirk het volgende:
Doet mij een beetje denken aan die dude in Zuid-Amerika die uiteindelijk verhongerd is bij zo'n verlaten bus.
Dit, al is het bij mij behoorlijk met elkaar verweven, google je op DJMO kom je binnen notime m'n echte naam tegen en omgekeerd ook. Nou heb ik daar zelf geen problemen mee, maar als ik voor een zelfgekozen verdwijning zou gaan, zou ik er wel voor zorgen geen websites meer te bezoeken waar ik voorheen altijd kwam zeg maar.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ben overigens ook wel benieuwd of Sidney op Fok! zat /zit, maar goed, ik snap dat ivm privacy dat niet gedeeld wordt. Zou ik ook niet tof vinden als ik kwijtraakte en mensen zouden mijn echte naam gelinkt krijgen aan mijn Fok!naam.
Volgens mij heb ik jou idd wel eens gevondenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit, al is het bij mij behoorlijk met elkaar verweven, google je op DJMO kom je binnen notime m'n echte naam tegen en omgekeerd ook. Nou heb ik daar zelf geen problemen mee, maar als ik voor een zelfgekozen verdwijning zou gaan, zou ik er wel voor zorgen geen websites meer te bezoeken waar ik voorheen altijd kwam zeg maar.
Insta lijkt me dan weer heel sterk want daar doe ik echt niets meequote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou idd wel eens gevondenvia een Instagramfoto oid die je gepost had. Maar ik weet het al niet meer, hoor
YouTube dan ofzo. Of een blog. Geen idee. Maar terug on topic maar weerquote:Op donderdag 26 december 2019 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Insta lijkt me dan weer heel sterk want daar doe ik echt niets mee
Dit ja. Hoe moeilijk dit ook is voor familie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:55 schreef Za het volgende:
Sidney is vrijwillig vertrokken en is meerderjarig.
Het was zijn keuze weg te gaan, en het is ook zijn keuze niets te laten horen.
Ik denk dat men dat moet respecteren, het is zijn recht.
Ow daar moet je niet aan denkenquote:
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:55 schreef Za het volgende:
En dat denk ik ook. Ik denk dat deze beste jongen helemaal niet gevonden wil worden, mits hij nog leeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 07:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit ja. Hoe moeilijk dit ook is voor familie.
Wie weet wíl hij niet gevonden worden..
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant kan je niet zomaar je familie en vrienden in onzekerheid laten. En ik vraag me af of hij de rest van zijn zaakjes netjes heeft geregeld of dat zijn ouders (hij woonde toch thuis?) nog maandenlang aanmaningen in de bus of deurwaarders aan de deur kregen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:55 schreef Za het volgende:
Ethisch of moreel misschien niet, juridisch kan dat gewoon, me dunkt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant kan je niet zomaar je familie en vrienden in onzekerheid laten. En ik vraag me af of hij de rest van zijn zaakjes netjes heeft geregeld of dat zijn ouders (hij woonde toch thuis?) nog maandenlang aanmaningen in de bus of deurwaarders aan de deur kregen.
Het minste wat hij had kunnen doen is zijn ouders persoonlijk kunnen vertellen dat hij zou vertrekken en waarom en dat het geen zin heeft hem te zoeken omdat hij niet gevonden wil worden. Of zelfs een brief waarin hij dat uitlegt en ze op de een of andere manier een soort van geruststelling geeft. Die mensen hebben je grootgebracht, dan moet je het respect hebben om iets te laten weten.
Spreken ziet hij als overbodige luxe, dus "iets laten weten" hoort niet bij hem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant kan je niet zomaar je familie en vrienden in onzekerheid laten. En ik vraag me af of hij de rest van zijn zaakjes netjes heeft geregeld of dat zijn ouders (hij woonde toch thuis?) nog maandenlang aanmaningen in de bus of deurwaarders aan de deur kregen.
Het minste wat hij had kunnen doen is zijn ouders persoonlijk kunnen vertellen dat hij zou vertrekken en waarom en dat het geen zin heeft hem te zoeken omdat hij niet gevonden wil worden. Of zelfs een brief waarin hij dat uitlegt en ze op de een of andere manier een soort van geruststelling geeft. Die mensen hebben je grootgebracht, dan moet je het respect hebben om iets te laten weten.
Op zich is dat gerammel voor aandacht wel begrijpelijk, denk alleen aan Toos van der Valk. Die lag in een anoniem graf in België.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:27 schreef Za het volgende:
[..]
Spreken ziet hij als overbodige luxe, dus "iets laten weten" hoort niet bij hem.
Over de omstandigheden waarin hij vertrokken is, is ook niets bekend, of er onmin was bv.
Wanneer iemand plotseling vertrekt en in een campinghuisje gaat zitten, geen contact opneemt met zijn ouders en niet wil laten weten waar hij is, heeft hij daar waarschijnlijk een reden voor, ook wanneer die reden alleen in zijn belevenis bestaat.
Het gewroet in zijn leven is ongepast, alleen wanneer er een redelijk vermoeden is van een misdrijf kan dit zover ik weet.
Wellicht staat hij over een paar jaar opeens weer bij zijn ouders voor de deur.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Op zich is dat gerammel voor aandacht wel begrijpelijk, denk alleen aan Toos van der Valk. Die lag in een anoniem graf in België.
Ik denk dat de ouders niet eens op zoek zijn naar een teken van leven, wel op zoek naar iemand die hun zoon nog gezien heeft de afgelopen jaren.
Niet Toos, maar Corrie:quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Op zich is dat gerammel voor aandacht wel begrijpelijk, denk alleen aan Toos van der Valk. Die lag in een anoniem graf in België.
O ja, Toos was ontvoerd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Niet Toos, maar Corrie:
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-gevonden~aaaa7914/
De ouders zijn al vrij snel begonnen met het nagaan van zijn gangen op het moment dat hij weigerde hen te vertellen waar hij was (6 weken lang), dat kan averechts werken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk dat de ouders niet eens op zoek zijn naar een teken van leven, wel op zoek naar iemand die hun zoon nog gezien heeft de afgelopen jaren.
Klopt, en logisch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:13 schreef Za het volgende:
[..]
De ouders zijn al vrij snel begonnen met het nagaan van zijn gangen op het moment dat hij weigerde hen te vertellen waar hij was (6 weken lang), dat kan averechts werken.
Dit inderdaad. Walgelijk dat FOK hiervoor benaderd wordt door de politie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:55 schreef Za het volgende:
Ik vind het niet "walgelijk". Als de politie hem vindt brengen ze hem echt niet terug naar zijn ouders tegen zijn wil. Maar dan weten ze in ieder geval dat hij nog leeft en niet in een of andere psychose zit o.i.d.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Walgelijk dat FOK hiervoor benaderd wordt door de politie.
Zeker weten. Als ouders moet je als je kind volwassen is, zijn keuze respecteren en hopen op het beste. Als je er 'boven op' gaat zitten en een zoekactie gaat starten via politie en in kranten, social media e.d. jaag je hem alleen maar verder van je vandaan als hij niet gevonden wil worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 02:13 schreef Za het volgende:
[..]
De ouders zijn al vrij snel begonnen met het nagaan van zijn gangen op het moment dat hij weigerde hen te vertellen waar hij was (6 weken lang), dat kan averechts werken.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)fkbNQFkTNnEBFArYB_Kwquote:Familie geeft niet op: wat is er met zoon Sidney gebeurd?
De moeder van Sidney Lute uit Assendelft zoekt al acht jaar naar haar zoon, maar geeft tot de dag van vandaag niet op. Ze doet daarom opnieuw een oproep. Ditmaal bij de Peter R. de Vries Foundation: "Iedereen in de omgeving van Duitsland, Frankrijk of Zwitserland die iets heeft gezien van Sidney, laat het alsjeblieft weten."
Sidney Lute verdwijnt op 19-jarige leeftijd op reis. Er is eerst contact, maar summier. "Na zes weken kwamen onze berichten niet meer aan en begonnen wij ons echt zorgen te maken", vertelt Natasja, de moeder van Sidney. Ook neemt Sidney vanaf dat moment volgens de politie geen geld meer op.
"We moeten gewoon blijven zoeken tot hij gevonden wordt", zegt zij een paar jaar geleden in de documentaire 'Vermist, maar niet verloren' tegen studenten van de Hogeschool van Amsterdam. In de documentaire gaat ze naar het gebied waar Sidney voor het laatst zou zijn geweest.
Het is een groot raadsel waar Sidney is. De tips die tot nu binnen zijn gekomen heeft tot nu toe niet geleid tot de locatie van Sidney. Natasja heeft de hoop dat hij nog leeft niet opgegeven. "Het kan zijn dat hij ervoor heeft gekozen een zwervers bestaan te leiden", zegt Natasja eerder in de documentaire.
Met de oproep hoopt Natasja dat iemand die hem heeft gezien van zich laat horen. "Laat het alsjeblieft weten", zegt zij net met tranen in haar ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |