abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190628740
FOK! werd door het coldcase-team van de politie Noord-Holland benaderd met de vraag of wij aandacht willen besteden aan de vermissing van de inmiddels 22-jarige Sidney Lute uit Assendelft. Zo'n verzoek kunnen wij moeilijk weigeren, dus bij deze.

Ruim 3 jaar geleden, eind oktober 2016, vertrekt de dan 19-jarige Sidney Anthonie Lute bij zijn vader uit Assendelft. Sidney is een teruggetrokken jongen die vooral vanuit zijn kamer in de digitale wereld leeft. Hij maakte daarin gebruik van het e-mailadres trefadis.jasbad@gmail.com. Hij neemt zijn laptop, telefoon, ID-kaart en kleding mee.

Er is aanvankelijk nog telefonisch contact, maar vanaf 7 december valt het stil. Uit onderzoek is gebleken dat Sidney tot 10 december 2016 achtereenvolgens heeft verbleven op de vakantieparken de Zeven Heuvelen in Groesbeek en De Wierde in Den Oever. Ook had hij voor die 10e december een treinticket geboekt naar Colmar in de Franse Vogezen. Waarom hij hier naar toe wilde en of hij daar is aangekomen is onbekend.

Sidney is een natuurliefhebber
In Den Oever en Colmar zoeken zijn ouders, vrijwilligers en politie naar Sidney. Ze verspreiden flyers en er komen tips binnen. Die leveren helaas niets op. Sidney is een jongeman van inmiddels 22 jaar. Ten tijde van de vermissing was hij 1.79 m lang, had hij een normaal postuur, blauw/grijze ogen en kort donkerblond haar.

Zijn ouders leven elke dag in onzekerheid over het lot van Sidney. Weet u wat er met Sidney is gebeurd? Waar hij was of is? Alle informatie is welkom. De politie vraagt mensen met informatie deze te delen met het coldcaseteam. Dat kan via de gebruikelijke kanalen; 0900-8844, 0800-7000 voor Meld Misdaad Anoniem. Ook is het mogelijk een email te sturen naar het coldcase-team. (coldcase.noord-holland@politie.nl)

191224_147316_Sidney_Lute_800_600.jpg
191224_147316_zwart_wit_Sidney.jpg

quote:
Cold case: Waar is vermiste Sidney Lute (22)

[ Bericht 9% gewijzigd door Lonaa op 24-12-2019 13:46:50 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:41:33 #2
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_190628851
Je grootste angst als ouder.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 december 2019 @ 13:45:47 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190628896
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_190628903
Die moeder is toen nog naar een verlaten fabrieksterrein geweest in de Vogezen, in de hoop dat hij er zat.

Toen Jos B werd opgepakt, werd er nog geopperd dat hij een zelfde bestaan zou kunnen leiden.
pi_190628909
Aangesloten bij IS?
pi_190628964
https://zaanstad.nieuws.n(...)reemdelingenlegioen/

Hier melden ze nog een telefoonsignaal in Straatsburg.
pi_190629055
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:46 schreef IriYe het volgende:
Aangesloten bij IS?
Eerder bij de bushmeister.
https://martijnmastenbroe(...)-een-groot-mysterie/
pi_190629117
quote:
Het Vreemdelingenlegioen komt ook voorbij.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-vreemdelingenlegion
  Moderator dinsdag 24 december 2019 @ 14:21:18 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_190629287

[ Bericht 100% gewijzigd door Lonaa op 24-12-2019 15:47:00 (Niet doen ) ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_190629307
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ja, eind oktober vertrokken thuis bij zijn vader.
Vervolgens in Groesbeek en Den oever gezeten op vakantieparken.
Familie had contact tot 7 december.
Hij kocht een treinkaartje op 10 december...

Het ging niet zo goed met hem, hield van de natuur en heeft tegen zijn moeder gezegd dat hij wel in een oerbos wilde wonen.

Dit kan echt alle kanten op.

Hij had zijn id bij, dus als die dood zou zijn aangetroffen ergens dan is het toch eenvoudig hem te identificeren. Daarnaast neem je toch aan dat hij internationaal geregistreerd staat op een of andere manier.
pi_190629357
Vroeger wilde hij zwerver worden...

https://www.telegraaf.nl/(...)-anderhalf-jaar-zoek
pi_190629467
Waarom ging het niet goed met hem? Was hij depressief? Ziek? Ruzie met ouders? Drugsgebruik? Zat hij in het verkeerde lichaam? Had hij geen vrienden/vriendinnen? Vragen vragen.
pi_190629639
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:33 schreef IriYe het volgende:
Waarom ging het niet goed met hem? Was hij depressief? Ziek? Ruzie met ouders? Drugsgebruik? Zat hij in het verkeerde lichaam? Had hij geen vrienden/vriendinnen? Vragen vragen.
Dat is natuurlijk nergens te vinden.
pi_190629850
quote:

[..]

Mijn eerste gedachte is ook het vreemdelingenlegioen inderdaad.

Wat ontzettend verdrietig voor iedereen die van Sidney houdt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190629945
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:05 schreef Messina het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte is ook het vreemdelingenlegioen inderdaad.

Wat ontzettend verdrietig voor iedereen die van Sidney houdt.
Waarom? Ken je hem of iets van de omstandigheden?
pi_190630521
quote:

[..]

Nieuw identiteit, nieuw leven, lekker in de bossen

Prima keuze dan voor hem
pi_190630696
Hangen er geen camera’s in het station van Colmar?
pi_190630781
Velen gaan dingen stiekem en stilzwijgend doen omdat mensen de keuzes van anderen niet willen accepteren, zelfs wanneer ze daar niemand kwaad mee doen.
pi_190631269
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Waarom? Ken je hem of iets van de omstandigheden?
Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en een iemand die van de natuur houdt," vertelt zijn moeder. "Het liefst zou hij in een oerbos willen wonen, back to basic." Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden."
pi_190631318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:31 schreef Lonaa het volgende:
FOK! werd door het coldcase-team van de politie Noord-Holland benaderd met de vraag of wij aandacht willen besteden aan de vermissing van de inmiddels 22-jarige Sidney Lute uit Assendelft. Zo'n verzoek kunnen wij moeilijk weigeren, dus bij deze.
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd? :@

Sorry voor de beetje offtopic vraag, maar ik vroeg het me ineens af.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Spellchecker dinsdag 24 december 2019 @ 16:35:25 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190631332
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd? :@

Ben ook wel benieuwd ja.
pi_190631346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef Messina het volgende:

[..]

Als kind was Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en een iemand die van de natuur houdt," vertelt zijn moeder. "Het liefst zou hij in een oerbos willen wonen, back to basic." Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden."
Dit vind ik persoonlijk niet echt vreemdelingenlegioen-tekst. Dat zou zoals ik die club ken als volgt uit zien

Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en iemand die als kind al graag spinnen een pootje uittrok." vertelt zijn moeder. "Ook vonden we een keer een kat gevild en had hij vaak ruzie in de kroeg" Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden, wel was hij agressief en gewelddadig."

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2019 16:37:42 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 december 2019 @ 16:38:10 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190631365
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:35 schreef maily het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd ja.
Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat FOK! actief benaderd is door de politie. Voor mij was het in ieder geval de eerste keer. Ik stond er zelf ook verbaasd over, maar wellicht komt het omdat ik persoonlijk actief met de verschillende korpsleidingen contact zoek als ik vragen heb over vermissingen of andere actuele berichten.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_190631369
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit vind ik persoonlijk niet echt vreemdelingenlegioen-tekst. Dat zou zoals ik die club ken als volgt uit zien

Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en iemand die als kind al graag spinnen een pootje uittrok." vertelt zijn moeder. "Ook vonden we een keer een kat gevild en had hij vaak ruzie in de kroeg" Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden, wel was hij agressief en gewelddadig."
:?

Vriend, onzin is een paar deuren verder.
pi_190631394
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:38 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat FOK! actief benaderd is door de politie. Voor mij was het in ieder geval de eerste keer. Ik stond er zelf ook verbaasd over, maar wellicht komt het omdat ik persoonlijk actief met de verschillende korpsleidingen contact zoek als ik vragen heb over vermissingen of andere actuele berichten.
Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik dan :)
vosss is de naam,
pi_190631425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:38 schreef Messina het volgende:

[..]

:?

Vriend, onzin is een paar deuren verder.
Wat is het vreemdelingenlegioen volgens jou? Een padvindersclubje _O-

Van oudsher is het een zeer geweldadige en wrede vechtclub voor mensen uit de hele wereld die een nieuwe identiteit willen om allerlei obscure redenen. Vroeger een bekend toevluchtsoord voor moordenaars en verkrachters om de straf te ontlopen. Daar hoort een heel ander persoon bij dan het ietwat afgezonderde bloemenkindje wat moeder hierboven schetst

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2019 16:42:03 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 december 2019 @ 16:47:51 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190631508
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik dan :)
Klopt, dat hij veel in de digitale wereld verbleef werd nog eens specifiek benoemd door de woordvoering bij het verzoek om hier aandacht aan te besteden.

pi_190631563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

Klopt, dat hij veel in de digitale wereld verbleef werd nog eens specifiek benoemd door de woordvoering bij het verzoek om hier aandacht aan te besteden.
Is het een FOK!ker?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 december 2019 @ 16:53:05 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190631610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Is het een FOK!ker?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik oprecht niet. Ik heb geen toegang tot die gegevens, iets met de privacywet enzo.

Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 24 december 2019 @ 16:58:05 #30
408813 crew  trein2000
pi_190631677
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Is het een FOK!ker?

SPOILER
Even vooropgesteld, ik weet net zoveel als jij. Maar ik denk inderdaad dat de politie zoiets denkt. Anders ga je geen site actief benaderen lijkt me.
zie email 27 oktober
pi_190631729
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 16:58 schreef trein2000 het volgende:

Even vooropgesteld, ik weet net zoveel als jij. Maar ik denk inderdaad dat de politie zoiets denkt. Anders ga je geen site actief benaderen lijkt me.
Hier zitten de beste leunstoeldetectives van het land. :{w

Denken ze. :')
  dinsdag 24 december 2019 @ 17:16:48 #32
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_190631924
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:02 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Hier zitten de beste leunstoeldetectives van het land. :{w

Denken ze. :')
Ik heb hier op FOK toch een heleboel onzin-theorieën voorbij zien komen bij vermissingszaken. En als de lichamen dan gevonden werden bleek er achteraf weinig waar van te zijn. Kan ook een tactiek van de politie zijn. Dat alles wat hier aan ideeën op komt is het in ieder geval NIET.
  dinsdag 24 december 2019 @ 17:30:54 #33
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190632107
Misschien hebben ze in zijn browser cache gezien dat hij af en toe op FOK! kwam. Dan is het inderdaad niet zo gek om hier eens te gaan vragen. Alleen is die jongen dus al 3 jaar kwijt dus dat hadden ze dan al wat eerder kunnen doen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_190632198
Gezien de beschrijving van zijn aard kan hij goed een autistische zolderkamerbewoner zijn [geweest] Daar stikt het van op het forum. Mss dat iemand hier hem 'kent' of dat hij contacten had.
pi_190632252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:16 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ik heb hier op FOK toch een heleboel onzin-theorieën voorbij zien komen bij vermissingszaken. En als de lichamen dan gevonden werden bleek er achteraf weinig waar van te zijn. Kan ook een tactiek van de politie zijn. Dat alles wat hier aan ideeën op komt is het in ieder geval NIET.
Neuh. Denk eerder aan wat hierboven al is gepost: dat hij hier wel eens kwam.
  dinsdag 24 december 2019 @ 17:53:52 #36
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190632392
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:30 schreef SeLang het volgende:
Misschien hebben ze in zijn browser cache gezien dat hij af en toe op FOK! kwam. Dan is het inderdaad niet zo gek om hier eens te gaan vragen. Alleen is die jongen dus al 3 jaar kwijt dus dat hadden ze dan al wat eerder kunnen doen.
Zijn laptop heeft hij meegenomen.

Beter kun je kijken of er een user was die in de genoemde periode "opvallend" was: niet meer posten na 10 december 2016, of juist rond die tijd in TRV vragen stelde over een reis naar de Vogezen (of het Vreemdelingenlegioen of zo).
AVG telt niet als de politie bij Danny voor de deur staat voor informatie.
pi_190632393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:16 schreef Fietsertje70 het volgende:

Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.

Dus, mocht Sidney Lutte of zijn foto's geen enkel belletje doen rinkelen dan gewoon niet gaan speculeren en wilde verhalen verzinnen. Lijkt mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 december 2019 @ 18:12:20 #38
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_190632657
Ik herinner mij wel topics die deze richting opgingen. Deze, niet over deze persoon, gevonden: TRV / Ik wil gaan leven ''In The Wild'': Gezocht mensen die Joinen

Ik vind het altijd wel een mooi onderwerp. Zelf niet veel verder gekomen dan een paar tricky zeezeiltochtjes. Er zijn zeker nog meer soortgelijke topics. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Hyperdude op 24-12-2019 18:18:13 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_190632694
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:39 schreef vosss het volgende:

[..]

@Danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avg
  dinsdag 24 december 2019 @ 19:04:37 #40
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190633326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.

Dus, mocht Sidney Lutte of zijn foto's geen enkel belletje doen rinkelen dan gewoon niet gaan speculeren en wilde verhalen verzinnen. Lijkt mij.
Dit dus
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 december 2019 @ 19:07:46 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190633358
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2019 18:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

@:danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avg
Als de politie dat had gewild, hadden ze wel bij Danny aan de bel getrokken. Het is ze nu gewoon om landelijke media aandacht te doen gok ik.

Forum Admin dinsdag 24 december 2019 @ 20:30:36 #42
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_190634409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_190635017
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2019 18:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

@:danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avg
Geen idee, wellicht. Of misschien @yvonne ?

Een nick zegt niks natuurlijk, maar een mailadres erbij misschien wel :)
vosss is de naam,
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 december 2019 @ 21:14:13 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190635030
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Geen idee, wellicht. Of misschien @:yvonne ?

Een nick zegt niks natuurlijk, maar een mailadres erbij misschien wel :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 19:07 schreef DJMO het volgende:

[..]

Als de politie dat had gewild, hadden ze wel bij Danny aan de bel getrokken. Het is ze nu gewoon om landelijke media aandacht te doen gok ik.

pi_190635277
Misschien hebben we meer aan een usernaam Nick alias...
.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 december 2019 @ 21:35:52 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190635402
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 21:28 schreef Fer het volgende:
Misschien hebben we meer aan een usernaam Nick alias...
Zoals eerder gezegd, dat valt onder de AVG

pi_190635464
Meer hier:

Une association de chiens de recherche hollandaise a repéré des traces de Sidney en avril près du col de la Schlucht. Depuis, le mystère demeure.

https://www.arpd.fr/actua(...)ourg.html?m=3&a=2019
  dinsdag 24 december 2019 @ 21:42:34 #48
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_190635504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 17:30 schreef SeLang het volgende:
Naah tis een cold case toch... Dat betekend dat ze geen aanknopingspunten hebben en dan de informatie een beetje in de uitverkoop doen in de hoop dat het toch wordt opgelost. Via Reddit zijn soms daadwerkelijke zaken opgelost.
Liefde voor God
  dinsdag 24 december 2019 @ 22:12:10 #49
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_190636063
Die route is wel opmerkelijk, van Groesbeek naar Den Oever komt hij weer langs Assendelft.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 24 december 2019 @ 23:19:22 #50
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190637331
Als hij onaangekondigd is vertrokken naar een wat verder gelegen plek als de Vogezen verwacht ik niet dat hij contact wil. Als hij dat gewild had, dan zou hij wel wat hebben gezegd waar hij uithangt.

De enige twijfel is dat hij niet helemaal vrijwillig vertrokken is en dat ze hem wat aangedaan hebben daar. Daarom begrijp ik de familie.

Die telefoon en laptop, had hij die meegenomen toen hij wegging bij zijn vader, of ook toen hij in december vertrok? In de natuur heb je weinig aan een laptop wanneer hij leeg is en is dat alleen maar gewicht dat je mee moet slepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')