Cold case: Waar is vermiste Sidney Lute (22)quote:
Het Vreemdelingenlegioen komt ook voorbij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerder bij de bushmeister.
https://martijnmastenbroe(...)-een-groot-mysterie/
Ja, eind oktober vertrokken thuis bij zijn vader.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Het Vreemdelingenlegioen komt ook voorbij.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-vreemdelingenlegion
Dat is natuurlijk nergens te vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:33 schreef IriYe het volgende:
Waarom ging het niet goed met hem? Was hij depressief? Ziek? Ruzie met ouders? Drugsgebruik? Zat hij in het verkeerde lichaam? Had hij geen vrienden/vriendinnen? Vragen vragen.
Mijn eerste gedachte is ook het vreemdelingenlegioen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Waarom? Ken je hem of iets van de omstandigheden?quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is ook het vreemdelingenlegioen inderdaad.
Wat ontzettend verdrietig voor iedereen die van Sidney houdt.
Nieuw identiteit, nieuw leven, lekker in de bossenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:06 schreef IriYe het volgende:
[..]
Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en een iemand die van de natuur houdt," vertelt zijn moeder. "Het liefst zou hij in een oerbos willen wonen, back to basic." Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden."quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom? Ken je hem of iets van de omstandigheden?
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:31 schreef Lonaa het volgende:
FOK! werd door het coldcase-team van de politie Noord-Holland benaderd met de vraag of wij aandacht willen besteden aan de vermissing van de inmiddels 22-jarige Sidney Lute uit Assendelft. Zo'n verzoek kunnen wij moeilijk weigeren, dus bij deze.
Ben ook wel benieuwd ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?
Sorry voor de beetje offtopic vraag, maar ik vroeg het me ineens af.
Dit vind ik persoonlijk niet echt vreemdelingenlegioen-tekst. Dat zou zoals ik die club ken als volgt uit zienquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Als kind was Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en een iemand die van de natuur houdt," vertelt zijn moeder. "Het liefst zou hij in een oerbos willen wonen, back to basic." Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden."
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat voor het eerst dat een coldcase-team FOK! benaderd of is dat in het verleden al vaker gebeurd?
Sorry voor de beetje offtopic vraag, maar ik vroeg het me ineens af.
Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat FOK! actief benaderd is door de politie. Voor mij was het in ieder geval de eerste keer. Ik stond er zelf ook verbaasd over, maar wellicht komt het omdat ik persoonlijk actief met de verschillende korpsleidingen contact zoek als ik vragen heb over vermissingen of andere actuele berichten.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk niet echt vreemdelingenlegioen-tekst. Dat zou zoals ik die club ken als volgt uit zien
Als kind is Sidney al een bijzondere jongen. "Erg op zichzelf en iemand die als kind al graag spinnen een pootje uittrok." vertelt zijn moeder. "Ook vonden we een keer een kat gevild en had hij vaak ruzie in de kroeg" Voor hem geen hang naar luxe. "Hij hield niet van overbodige dingen, ook niet van overbodige woorden, wel was hij agressief en gewelddadig."
Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik danquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet is dit de eerste keer dat FOK! actief benaderd is door de politie. Voor mij was het in ieder geval de eerste keer. Ik stond er zelf ook verbaasd over, maar wellicht komt het omdat ik persoonlijk actief met de verschillende korpsleidingen contact zoek als ik vragen heb over vermissingen of andere actuele berichten.
Wat is het vreemdelingenlegioen volgens jou? Een padvindersclubjequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:38 schreef Messina het volgende:
[..]![]()
Vriend, onzin is een paar deuren verder.
Klopt, dat hij veel in de digitale wereld verbleef werd nog eens specifiek benoemd door de woordvoering bij het verzoek om hier aandacht aan te besteden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik dan
Is het een FOK!ker?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, dat hij veel in de digitale wereld verbleef werd nog eens specifiek benoemd door de woordvoering bij het verzoek om hier aandacht aan te besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het een FOK!ker?Dat weet ik oprecht niet. Ik heb geen toegang tot die gegevens, iets met de privacywet enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het een FOK!ker?Even vooropgesteld, ik weet net zoveel als jij. Maar ik denk inderdaad dat de politie zoiets denkt. Anders ga je geen site actief benaderen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Hier zitten de beste leunstoeldetectives van het land.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Even vooropgesteld, ik weet net zoveel als jij. Maar ik denk inderdaad dat de politie zoiets denkt. Anders ga je geen site actief benaderen lijkt me.
Ik heb hier op FOK toch een heleboel onzin-theorieën voorbij zien komen bij vermissingszaken. En als de lichamen dan gevonden werden bleek er achteraf weinig waar van te zijn. Kan ook een tactiek van de politie zijn. Dat alles wat hier aan ideeën op komt is het in ieder geval NIET.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hier zitten de beste leunstoeldetectives van het land.![]()
Denken ze.
Neuh. Denk eerder aan wat hierboven al is gepost: dat hij hier wel eens kwam.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik heb hier op FOK toch een heleboel onzin-theorieën voorbij zien komen bij vermissingszaken. En als de lichamen dan gevonden werden bleek er achteraf weinig waar van te zijn. Kan ook een tactiek van de politie zijn. Dat alles wat hier aan ideeën op komt is het in ieder geval NIET.
Zijn laptop heeft hij meegenomen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:30 schreef SeLang het volgende:
Misschien hebben ze in zijn browser cache gezien dat hij af en toe op FOK! kwam. Dan is het inderdaad niet zo gek om hier eens te gaan vragen. Alleen is die jongen dus al 3 jaar kwijt dus dat hadden ze dan al wat eerder kunnen doen.
Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik heb hier op FOK toch een heleboel onzin-theorieën voorbij zien komen bij vermissingszaken. En als de lichamen dan gevonden werden bleek er achteraf weinig waar van te zijn. Kan ook een tactiek van de politie zijn. Dat alles wat hier aan ideeën op komt is het in ieder geval NIET.
@Danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avgquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Wellicht omdat FOK! nog altijd het beste forum van Nederland is en omdat die knaker schijnbaar nogal online veel bezig was. Denk ik dan
Dit dusquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.
Dus, mocht Sidney Lutte of zijn foto's geen enkel belletje doen rinkelen dan gewoon niet gaan speculeren en wilde verhalen verzinnen. Lijkt mij.
Als de politie dat had gewild, hadden ze wel bij Danny aan de bel getrokken. Het is ze nu gewoon om landelijke media aandacht te doen gok ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avg
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik denk helemaal niet dat de politie wil dat mensen op FOK! gaan speuren of theorieën gaan verzinnen oid. Ik denk dat ze iemand zoeken die deze knul eventueel kent of kende en waardevolle informatie kan geven.
Dus, mocht Sidney Lutte of zijn foto's geen enkel belletje doen rinkelen dan gewoon niet gaan speculeren en wilde verhalen verzinnen. Lijkt mij.
Geen idee, wellicht. Of misschien @yvonne ?quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:danny kan op basis van die email kijken of ie hier ooit een acc heeft of is dat avg
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht. Of misschien @:yvonne ?
Een nick zegt niks natuurlijk, maar een mailadres erbij misschien wel
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als de politie dat had gewild, hadden ze wel bij Danny aan de bel getrokken. Het is ze nu gewoon om landelijke media aandacht te doen gok ik.
Zoals eerder gezegd, dat valt onder de AVGquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:28 schreef Fer het volgende:
Misschien hebben we meer aan een usernaam Nick alias...
Naah tis een cold case toch... Dat betekend dat ze geen aanknopingspunten hebben en dan de informatie een beetje in de uitverkoop doen in de hoop dat het toch wordt opgelost. Via Reddit zijn soms daadwerkelijke zaken opgelost.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:30 schreef SeLang het volgende:
Misschien hebben ze in zijn browser cache gezien dat hij af en toe op FOK! kwam. Dan is het inderdaad niet zo gek om hier eens te gaan vragen. Alleen is die jongen dus al 3 jaar kwijt dus dat hadden ze dan al wat eerder kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |