Geduokust, zelfs!quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jullie hebben Serhat ook naar de beste klassering ooit voor San Marino gegiebeld
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:19 schreef Dave het volgende:
Oh, die bats-dude zat ook in Quicksand toch?
Die Hjem til Jul? Ja he?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:35 schreef Em31 het volgende:
Hij speelt wel echt een bepaald type he
Wel een super leuke serie inderdaad
Ja! Echt een leuk sfeertje en alles.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Hjem til Jul? Ja he?
Leuke hoofdrolspeelster ook. Leuk mens.
Denk aan stomende diarree!quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan niet van de pindasaus afblijven
Tim dit helpt niet, want ik moet het morgen nog eten!quote:
Denk dan morgen niet aan stomende diarree.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tim dit helpt niet, want ik moet het morgen nog eten!
Sommige associaties blijven plakken...quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk dan morgen niet aan stomende diarree.![]()
Simpel, opgelost.
Jij ook!quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Fijne kerstavond allemaal, van wat er nog van over is
Deze mannen wetenquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk dan morgen niet aan stomende diarree.![]()
Simpel, opgelost.
Stomende diarree soms ook! Maar minder dan normale kakquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sommige associaties blijven plakken...
Morgen even in m'n lijstje zetten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb vanavond de Zweedse film The Square op Netflix gezien. Heeft niks met Kerst te maken, maar gvd wat een geniale film. Gitzwarte Zweeds/Deense humor over een hoofdconservator in een museum.
Nooit bij stilgestaan hoe ingewikkeld dit allemaal isquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stomende diarree soms ook! Maar minder dan normale kak
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Een van mijn favoriete kerstnummersquote:
Zo tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |