Is Angelina daar ook?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:48 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! ... na Sonny dacht je hoe kan dit erger?
Ze wordt zo gebruikt. Maar ze ziet er ook niet meer uit zeg.
En ondertussen post zoonlief Milano gelukkige foto’s Over Spanje.
Wat is hier aan de hand? Echt bizar.
Angelina wilt niet in Spanje wonen.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:01 schreef Annagh het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Het zou wel heel ver gaan en over de rug van een kind, maar dat zullen ze zelf waarschijnlijk heel anders zien en er absoluut niet mee zitten.
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
Klopt, we zijn allemaal hoeren. Een vriend van ons kwam als 7-jarige hierheen, en zijn moeder had hem verteld dat op iedere straathoek een hoer stond. Hij had geen idee wat dat was, maar dacht het wel te herkennen als dat op iedere hoek zou staan. De teleurstelling was zo groot toen er niks te zien was.
Tja helemaal waar. Ze brokkelt aan alle kanten af.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat account van Milano zal wel worden bijgehouden door Naomi of Michael. En ja, Samantha wordt gebruikt maar gebruikt zelf ook mensen, en is verslaafd. Weet je nog hoe snel Amy Winehouse aftakelde van best mooie meid naar een enge dunne junk die helemaal de weg kwijt was?
Nou dat dacht ik ook. Hop we helpen haar even wat sneller de afgrond in. Kijk hier je kind heeft het leuk en jij niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:54 schreef Leandra het volgende:
Misschien is dat wel waar Michael en Naomi op aansturen; dat ze zo van de kaart raakt dat ze niet meer door haar beperkt worden in waar ze met de kinderen kunnen wonen.
Maar Milano is dan ook een echt entertainer.....quote:Op donderdag 26 december 2019 13:16 schreef Kupelu het volgende:
Ik vind dat die Milano account echt niet kan. Heeft zelfs Dreetje Hazes niet.
Hahahahahahaha ja!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Maar Milano is dan ook een echt entertainer.....
Die staat vandaag of morgen met al zijn matties op de stoep om te eisen dat ze een balkje over zijn ogen zet zijn foto weghaalt.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Toch nog gelukt, een nieuwe luv u 4ever voordat het jaar voorbij is...
[ afbeelding ]
😂😂😂quote:Op donderdag 26 december 2019 13:25 schreef Klaphark het volgende:
Die loverboy dacht even anoniem te kunnen blijvenSlecht ingeschat.
Zo dom ziet hij er niet uit. Maar hoe? Hoe? Hoe kun je je op haar insta letten zetten?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:25 schreef Klaphark het volgende:
Die loverboy dacht even anoniem te kunnen blijvenSlecht ingeschat.
Laat mevrouw Simons het maar niet zien.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:57 schreef maily het volgende:
Al haar foto's en filmpjes hebben duizenden likes.
Deze van habibi maar 702
Zijn foto's zijn nu ook weggehaald.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:20 schreef maily het volgende:
[..]
Die staat vandaag of morgen met al zijn matties op de stoep om te eisen dat ze een balkje over zijn ogen zet zijn foto weghaalt.
Habibi heeft het record! De kortste ware liefde ❤💔quote:Op donderdag 26 december 2019 15:31 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Zijn foto's zijn nu ook weggehaald.
Gelukkig hebben we #78 nogquote:Op donderdag 26 december 2019 15:31 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Zijn foto's zijn nu ook weggehaald.
Taaltechnisch klinkt dit als barbie. Wat wil je vertellen?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:13 schreef mersol het volgende:
Oh, dat weet ik echt zo zeker dat ze haar bewust of onbewust helemaal gek lopen te maken. Ik had 1 x een mini beetje kritiek op Naooom of ze Angelina wel les kon geven qua opleiding etc en toen schreef ze terug Arie : Angelina heeft iets heel anders nodig , namelijk spychologische hulp. Iedereen juicht wel over Maaik en Naoom maar iemand die gaat lopen juichen bij Gabriels als een jochie van 3 zegt jij bent de liefste en zich totaal verbouwd op haar 24ste is ook niet ok voor kids. Zit oh cherso terug te kijken. Zo zonde wat er met B is gebeurd, ze was zooo leuk. Hoop dat ze ooit wakker wordt en gaat knokken . Dat wordt op de langere termijn niks met die kids bij Naoom . Dan beter nog Priscilla en Patrick. Iets meer dan 2 hersencellen
mersol is "arie"?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Taaltechnisch klinkt dit als barbie. Wat wil je vertellen?
Je overschat Samantha wat.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik koos voor negeren, ik kon er niks van makenquote:Op donderdag 26 december 2019 18:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo ver ging het nog. Maar het mist wat grammatica enzo...quote:
Even aangepast voor @hierissiedanweerquote:Op donderdag 26 december 2019 15:13 schreef mersol het volgende:
Oh, dat weet ik echt zo zeker dat ze haar bewust of onbewust helemaal gek lopen te maken.
Ik had 1 x een mini beetje kritiek op Naooom of ze Angelina wel les kon geven qua opleiding etc en toen schreef ze terug: "Arie : Angelina heeft iets heel anders nodig , namelijk spychologische hulp."
Iedereen juicht wel over Maaik en Naoom maar iemand die gaat lopen juichen bij Gabriels als een jochie van 3 zegt jij bent de liefste en zich totaal verbouwd op haar 24ste is ook niet ok voor kids.
Zit oh cherso terug te kijken. Zo zonde wat er met B is gebeurd, ze was zooo leuk. Hoop dat ze ooit wakker wordt en gaat knokken.
Dat wordt op de langere termijn niks met die kids bij Naoom.Dan beter nog Priscilla en Patrick. Iets meer dan 2 hersencellen.
Beter negeren dan spychologische hulp 😂quote:Op donderdag 26 december 2019 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik koos voor negeren, ik kon er niks van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |