Sorryquote:Op zondag 29 december 2019 21:52 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Had je niet eerst kunnen waarschuwen voordat ik klikte.Mijn god.
Maar ze lijkt er indd erg op.
https://www.instagram.com/p/B4xm_4FIkfo/?igshid=1f5rt6uj9fn57
Ja hequote:Op zondag 29 december 2019 21:59 schreef Annagh het volgende:
[..]
SorryDe gelijkenis is gewoon eng. https://www.instagram.com/p/Bs6G0WxHJS3/
Onbegrijpelijk dat ze dit zelf zo mooi vinden. Ze lijkt net een Made in China opblaaspop.quote:Op zondag 29 december 2019 22:03 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ja he![]()
Zelfs de bewegingen zijn hetzelfde.
Ach, ze laat zich ook door elke willekeurige kerel gebruiken als opblaaspop. Dus dat scheelt.quote:Op zondag 29 december 2019 22:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze dit zelf zo mooi vinden. Ze lijkt net een Made in China opblaaspop.
Op hun rug denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 22:41 schreef Vlinder het volgende:
Jezus tering.![]()
Ik heb soms al moeite met liggen omdat m'n borsten in de weg liggen![]()
Hoe moeten zij dan in vredesnaam een beetje relaxed liggen?
Dat kan niet. Dan scheuren de borsten uit of stikken ze door de zwaarte van die dingenquote:
Wow! Behalve het zwarte haar zijn ze identiek!quote:Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef Annagh het volgende:
[..]
Waarom heeft ze nou dat niet op Insta gezet?![]()
Behalve de airbags lijkt haar gezicht ook steeds meer op die van Duitse Barbie.
https://www.instagram.com/p/BgOt_aaljzd/?utm_source=ig_embed
quote:Op zondag 29 december 2019 22:48 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan scheuren de borsten uit of stikken ze door de zwaarte van die dingen
Autogordel dragen lijkt me ook geen pretje met die kalebassen.quote:Op zondag 29 december 2019 22:48 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan scheuren de borsten uit of stikken ze door de zwaarte van die dingen
Sportschool ook nietquote:Op zondag 29 december 2019 23:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Autogordel dragen lijkt me ook geen pretje met die kalebassen.
Ja, zie met het tegengewicht van die enorme koplampen maar eens overeind te blijven tijdens een oefening.quote:
Nou inderdaad. Griezelig.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:46 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6w5h19As6z/?igshid=1uxzcrs72gedv
Zit Sumant met haar dikke lippen vastgezogen aan die griet haar wang ofzo?
Die huid tussen de borsten scheurt idd. (Bij mij wel)quote:Op zondag 29 december 2019 22:48 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Wat maakt haar anders?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:27 schreef Kupelu het volgende:
Happy new year allemaal!
Zeg valt het ook iemand anders op dat ons Babs weer met haar nieuwe scene is? Haar nieuwe vriendin Sherabella is wel van een heel ander type dan de cokesnuivende homo-neef. https://mobile.twitter.com/sherabella3
Misschien binnenkort geen speklapjes meer?
Heeft ze een nieuwe doelgroep aangeboord?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Kupelu hint op moslim achtergrond
Tja zo ziet het er wel uit. Echt een top oud en nieuw, zegt ze. Het zijn geen Sonny’s of maron’s. Wie weet komt ze op haar pootjes terecht. Ik zou het haar echt gunnen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe doelgroep aangeboord?
Ze vind alles top. Voor zolang het duurt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:57 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Tja zo ziet het er wel uit. Echt een top oud en nieuw, zegt ze. Het zijn geen Sonny’s of maron’s. Wie weet komt ze op haar pootjes terecht. Ik zou het haar echt gunnen.
Ik had m'n bril niet op en dacht dat het Frans Bauer was op die foto.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:05 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ze vind alles top. Voor zolang het duurt.
Maar het is haar gegund inderdaad.
Yoshua en Sherabella zijn de nieuwste aanwinsten dan? In dat familie- en vriendengroepje zaten neef Bram en nicht Ida al, en leovnbl is toch snuivende Lea de Kwien?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Verbazingwekkend dat zij van de 1 op andere dag steeds een compleet nieuwe vriendengroep op de kop weet te tikken.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:05 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik had m'n bril niet op en dacht dat het Frans Bauer was op die foto.
Echt he. Waar haalt ze die lui toch elke keer vandaan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Verbazingwekkend dat zij van de 1 op andere dag steeds een compleet nieuwe vriendengroep op de kop weet te tikken.
Ik volg het allemaal niet meer, ik kan ze allemaal niet meer uit elkaar houden.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yoshua en Sherabella zijn de nieuwste aanwinsten dan? In dat familie- en vriendengroepje zaten neef Bram en nicht Ida al, en leovnbl is toch snuivende Lea de Kwien?
Lisa Buis alias Jane Kim is er eentje van Kim Holland, en die Anouk Tenwolde scharrelt weer met de Kwien.
Als ze nog met Lisa en kwien Lea blijft omgaan komt ze nooit uit dat wereldje.
Ja,Leo van Beele is dezelfde als Lea de Kwien die aan de poederdoos snoof.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:31 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Echt he. Waar haalt ze die lui toch elke keer vandaan?
[..]
Ik volg het allemaal niet meer, ik kan ze allemaal niet meer uit elkaar houden.Behalve die Leo Van Beele, omdat zijn oma had gereageerd en ik het echt een heel eng mannetje vind.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:33 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja,Leo van Beele is dezelfde als Lea de Kwien die aan de poederdoos snoof.
Bij zijn info stond dat hij een open relatie met die meid heeft, en bij haar op FB stond dat ook.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:43 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]![]()
Maar die Leo is homo. Al zegt hij dat hij meer kutjes in zijn leven heeft gezien dan hetero mannen te zien zullen krijgen![]()
Hoe kan die Anouk dan met hem scharrelen?
Gezellige zweren bedoel jequote:Op donderdag 2 januari 2020 19:46 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij zijn info stond dat hij een open relatie met die meid heeft, en bij haar op FB stond dat ook.
Lekker met al die soa's.
Gezellige schaamluisjes, of een lekkere druiper, Hepatitis B of Herpes, maakt allemaal niet uit.quote:
Ah bah!quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:46 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij zijn info stond dat hij een open relatie met die meid heeft, en bij haar op FB stond dat ook.
Lekker met al die soa's.
Dat dusquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:52 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ah bah!
Zou me niks verbazen als ze hele orgie s met die lui doet.
Die van Sam is kaal, dus geen schaamluis.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:51 schreef Annagh het volgende:
[..]
Gezellige schaamluisjes, of een lekkere druiper, Hepatitis B of Herpes, maakt allemaal niet uit.
Het gaat erom dat de zweer gezellig is, en dat was ie.
Er hing toch nog een sneu plukje? Net zoiets als op haar hoofd, dun en vlassig.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:53 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Die van Sam is kaal, dus geen schaamluis.
Voor de rest zal er wel van alles verspreid worden.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:52 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ah bah!
Zou me niks verbazen als ze hele orgie s met die lui doet.
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:53 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Kan allemaal wel wezen .... maar er kan een heleboel (lees: HELEBOEL) onder haar nagels blijven hangen he ....quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Er hing toch nog een sneu plukje? Net zoiets als op haar hoofd, dun en vlassig.
Lijkt er wel op, had ze nog nooit eerder gezien en nu volop aanwezig op d'r Insta. Sowieso haar nieuwe scharrel, toch? Althans, je gaat niet met elke willekeurige vent in een intieme pose staan..Hoewel, das natuurlijk wel geheel Samant d'r 'stijl'.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yoshua en Sherabella zijn de nieuwste aanwinsten dan?
Ja, dit ook.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:31 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Echt he. Waar haalt ze die lui toch elke keer vandaan?
[..]
Ik volg het allemaal niet meer, ik kan ze allemaal niet meer uit elkaar houden.Behalve die Leo Van Beele, omdat zijn oma had gereageerd en ik het echt een heel eng mannetje vind.
En bedankt, zit net een cracker te eten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan allemaal wel wezen .... maar er kan een heleboel (lees: HELEBOEL) onder haar nagels blijven hangen he ....
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan allemaal wel wezen .... maar er kan een heleboel (lees: HELEBOEL) onder haar nagels blijven hangen he ....
Jij begint over een kale poes en schaamluisquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:02 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
En bedankt, zit net een cracker te eten.
In d'r wenkbrauwen waarschijnlijk! (de schaamluis)quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:53 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik begon over gezellige schaamluisquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Jij begint over een kale poes en schaamluis
Ehm .... nou weet ik het niet meer .... ik heb een paar mensen gequote ....quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik begon over gezellige schaamluis
quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Jij begint over een kale poes en schaamluis
Hopelijk krijg je dat beeld weer snel van je netvlies af.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:27 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]![]()
Kreeg ineens een beeld bij die lange nagels van haar en wat daar inderdaad onder kan blijven zitten.
Die OP foto met die lange bruine nagels helpt niet echt meequote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je dat beeld weer snel van je netvlies af.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Van lvj xx naar Love my habibi 💖
Haar muzieksmaak is ook per direct veranderd.
Familie zo te horen!quote:
Het lijkt alsof ze voor de verandering eens geen plakwimpers van 3 kg op heeft!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:47 schreef Fokkie83 het volgende:
http://imgur.com/a/EPztlrw
http://imgur.com/a/f0QrBAb
Tering, wat is er met haar gezicht ogen gebeurd?
Dat #happylife kan ze achterwege laten want haar ogen spreken boekdelen.
http://imgur.com/a/mbN2LnR
Met wie zou ze nu weer ruzie hebben?
Ja dat kan ik ook nog wel lezen maar met wie precies?quote:
Dat is wel vaker zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Happylife met Netflix. Nou dat heeft ze niet lang volgehouden want ze zit alweer bij de buurvrouw.
Klopt maar haar ogen staan raar en ze kijkt doodongelukkig . Haar blik zegt genoeg.quote:Op zondag 5 januari 2020 07:21 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze voor de verandering eens geen plakwimpers van 3 kg op heeft!
Zet je geluid even aan.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:09 schreef Maraca het volgende:
Dit is toch niet haar huis? Ze heeft het over het huis van een vriendin..
Ja dat zegt ze IN het huis van haar vriendinquote:Op zondag 5 januari 2020 18:11 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Zet je geluid even aan.
Ze zegt toch echt dat ze ook weer terug naar roze gaat. Barbie roze.
Ach Sanantha’s huis kennen we toch alquote:Op zondag 5 januari 2020 18:09 schreef Maraca het volgende:
Dit is toch niet haar huis? Ze heeft het over het huis van een vriendin..
Jup, misschien is ze van gedachte veranderd toen ze het huis uitstapte. Bij haar kijk je nergens meer van op. Ook niet als haar huis straks daadwerkelijk weer roze is.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze IN het huis van haar vriendin
Een beetje habibi pikt natuurlijk niet dat zij zich weer zo te kijk zet in haar niemandalletje.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:17 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
De tekst dat ze weer naar blond gaat was er ook weer impulsief opgegooid. Of ze wacht nu op een sponsor.
quote:Op zondag 5 januari 2020 18:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een beetje habibi pikt natuurlijk niet dat zij zich weer zo te kijk zet in haar niemandalletje.
Owh, had inderdaad het geluid niet aan staanquote:Op zondag 5 januari 2020 18:11 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Zet je geluid even aan.
Ze zegt toch echt dat ze ook weer terug naar roze gaat. Barbie roze.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:53 schreef Annagh het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)d-met-zoontje-milano
Verslaving onder controle en al een jaar niets gebruikt? Tuurlijk Samant.
"Onder controle" in deze betekent waarschijnlijk: "Ik gebruik alleen als mijn kinderen een andere kant op kijken"quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:53 schreef Annagh het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)d-met-zoontje-milano
Verslaving onder controle en al een jaar niets gebruikt? Tuurlijk Samant.
Dat vroeg ik me dus ook al af. Op haar insta staat in die quote iets over doorgaan met waardigheid, dus zelf neemt ze het ook niet zo nauw met wat waar is en niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:19 schreef Fokkie83 het volgende:
" Het is precies een jaar geleden dat Samantha de Schotse kliniek Castle Craig mocht verlaten, waar ze vier maanden verbleef om haar verslavingen en depressies de baas te worden. Haar verslaving heeft ze onder controle en de voormalige realityster zegt al een jaar niets gebruikt te hebben. 'Alleen mijn depressies blijven lastig. De laatste maand van mijn relatie met Maron Hill was moeilijk. Ik kreeg een miskraam, ging qua emoties alle kanten op en belandde uiteindelijk in een depressie."
Zou dit artikel niet geknipt en geplakt zijn. Iedereen heeft toch mee kunnen genieten van haar snuif feestje. Ze heeft het zelfs toegegeven op Instagram.
Jawel, dat is een stukje uit een oud artikel, gebruikt als opvulling. Want ze zijn Sonny vergeten en haar snuifpruim daarna, het online geweld tussen haar en mevrouw Vink, gevolgd door habibi. Me dunkt, ze hadden het complete blad kunnen vullen voor die week.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:19 schreef Fokkie83 het volgende:
" knip"
Zou dit artikel niet geknipt en geplakt zijn. Iedereen heeft toch mee kunnen genieten van haar snuif feestje. Ze heeft het zelfs toegegeven op Instagram.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jawel, dat is een stukje uit een oud artikel, gebruikt als opvulling. Want ze zijn Sonny vergeten en haar snuifpruim daarna, het online geweld tussen haar en mevrouw Vink, gevolgd door habibi. Me dunkt, ze hadden het complete blad kunnen vullen voor die week.
Hoe kan je zo leven he.?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:31 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Op haar insta staat in die quote iets over doorgaan met waardigheid, dus zelf neemt ze het ook niet zo nauw met wat waar is en niet.
Ze kampt al heel lang met psychische problemen en verslavingen en zit in de WAO.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:06 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Nou.
Waarom werkt ze eigenlijk niet gewoon? Dat zou toch heel normaal zijn? Doe ik ook.
Kim Hollandquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze kampt al heel lang met psychische problemen en verslavingen en zit in de WAO.
Al zou ze nu wel tot werken in staat zijn, wie neemt zo iemand nog aan?
Ze kan toch bij een zonnebank gaan werken? Hartstikke leuk 😁quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze kampt al heel lang met psychische problemen en verslavingen en zit in de WAO.
Pruik adviseur lijkt me ook wel wat voor haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:48 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Ze kan toch bij een zonnebank gaan werken? Hartstikke leuk 😁
Ook!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Pruik adviseur lijkt me ook wel wat voor haar.
Waarheid is niet hetzelfde als waardigheidquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:31 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Op haar insta staat in die quote iets over doorgaan met waardigheid, dus zelf neemt ze het ook niet zo nauw met wat waar is en niet.
Ze heeft met beide niet veelquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Waarheid is niet hetzelfde als waardigheid
@WAARHEIDquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:53 schreef maily het volgende:
Waarheid is niet hetzelfde als waardigheid
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me sterk dat ze in de WAO zit, die bestaat al sinds 2004 niet meer voor nieuwe gevallen, en in 2004 werd ze 15, dus kon ze nog niet fulltime aan het werk zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Pruik adviseur lijkt me ook wel wat voor haar.
Zelfs Milano krijgt op foto 4 een make up filter.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:37 schreef Noek het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6_U8SzBdnx/
MilanOOooo is even zn insta aan het checken.
Zonde dat ze steeds die filters gebruikt. De foto van haar en Angelina is leuk, echt jammer van de filter.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:16 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Zelfs Milano krijgt op foto 4 een make up filter.
Edit/ ow zie dat Angelina er ook een heeft op foto 5.![]()
Het heeft er alle schijn van dat het een KLB-er is, het hele profiel klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze in de WAO zit, die bestaat al sinds 2004 niet meer voor nieuwe gevallen, en in 2004 werd ze 15, dus kon ze nog niet fulltime aan het werk zijn.
Al even afgezien van het feit dat dat, net als opvolger WIA, een werknemersverzekering is, en ook dat lijkt me daarom niet logisch.
Wajong zou wel kunnen, en dat zou me ook niet verbazen.
Dankjewel Leandra, je hebt gelijk, WAO kán helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze in de WAO zit, die bestaat al sinds 2004 niet meer voor nieuwe gevallen, en in 2004 werd ze 15, dus kon ze nog niet fulltime aan het werk zijn.
Al even afgezien van het feit dat dat, net als opvolger WIA, een werknemersverzekering is, en ook dat lijkt me daarom niet logisch.
Wajong zou wel kunnen, en dat zou me ook niet verbazen.
Nee, moet je er weer op gewezen worden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:40 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dankjewel Leandra, je hebt gelijk, WAO kán helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |