Jaja en zijn sponsors worden al getagd in de berichten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:56 schreef Fokkie83 het volgende:
ze deden het juist zo goed door de kinderen eindelijk uit de publiciteit te houden , en dan ineens weer dit. Stumperds.
Dat hangende armpje is ook heel dun. Ja, haar andere arm vast ook, maar ik bedoel bij dat hangende armpje zie je het heel goed.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:56 schreef Fokkie83 het volgende:
Ze is inderdaad dunner geworden, mooie benen maar ik vind haar te dun nu.
En serieus, Milano een insta account? Doe normaal zegze deden het juist zo goed door de kinderen eindelijk uit de publiciteit te houden , en dan ineens weer dit. Stumperds.
Echt?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:58 schreef Didala het volgende:
[..]
Jaja en zijn sponsors worden al getagd in de berichten.
Ben wel verliefd op dat koppie 😍
Ja ik zie het.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat hangende armpje is ook heel dun. Ja, haar andere arm vast ook, maar ik bedoel bij dat hangende armpje zie je het heel goed.
Als mijn man de rem er niet op had gehouden dan hadden we mee kunnen doen met een huis vol 😂quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:01 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nou ik vind bijna ieder kind van die leeftijd wel leuk. Bijna he
https://nl.aliexpress.com(...)023.1.63b75416Qw55BXquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:56 schreef Didala het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6dn_uQB9ms/?igshid=1kqmia917w94e
Heeft ze nog een Nokia uit 1997 of is dit een etalagepop?
Het is echt Samantha zelf, en geen etalagepop met een ouwe Nokia.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:56 schreef Didala het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6dn_uQB9ms/?igshid=1kqmia917w94e
Heeft ze nog een Nokia uit 1997 of is dit een etalagepop?
quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:17 schreef Didala het volgende:
[..]
Als mijn man de rem er niet op had gehouden dan hadden we mee kunnen doen met een huis vol 😂
Zo ziet mijn arm er ook uit,quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat hangende armpje is ook heel dun. Ja, haar andere arm vast ook, maar ik bedoel bij dat hangende armpje zie je het heel goed.
Alles aan haar schreeuwt laag zelfbeeld.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:50 schreef quirina het volgende:
Voor mij een teken van een laag zelfbeeld.
Moet je rijste wavel met appelen stroop eten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:11 schreef Kupelu het volgende:
Haar tieten zijn echt te groot, dat ziet er toch niet uit.
De rest van haar lijf is prachtig. Ik mocht dat willen.
Omdat ze stiekem is bekeerd tot het jodendom....quote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Met die pruiken lijkt het steeds alsof ze kankerpatiënt is die geen haar meer heeft en daarom maar pruiken draagt. Waarom geen extensions? Ziet er toch veel natuurlijker uit?
Extensions moeten toch ergens aan vastgemaakt worden?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Met die pruiken lijkt het steeds alsof ze kankerpatiënt is die geen haar meer heeft en daarom maar pruiken draagt. Waarom geen extensions? Ziet er toch veel natuurlijker uit?
Haar eigen haar is echt super dun, en volgens mij wat kalig ofzo. Maar die pruiken zijn ook niet mooi. Het lukt haar niet om ze precies goed op te zetten. Misschien zou het al schelen als ze ze met wat korter haar neemt. De vorige vond ik haar in het begin wel goed staan.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je heel dun (&licht) haar hebt zie je aanhechting heel erg goed zittenquote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je haar kapot geblondeerd Cq te vaak bewerkt is kan je geen extensions meer dragen. Breekt af waar je bij staat.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Raar handje ook rest van het lichaam is bruin slap wit handjequote:Op dinsdag 24 december 2019 17:16 schreef Annagh het volgende:
Nou, ze is er niet bepaald mooier op geworden na de laatste lipfillers. Haar mond staat helemaal scheef.![]()
[ afbeelding ]
Ja en het koolsoepdieet volgen.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moet je rijste wavel met appelen stroop eten.
Als post puber wel eens gedaan... Ik koest na een paar dagen gewoon kotsen als ik aan die soep dacht.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja en het koolsoepdieet volgen.
1 groene kool in stukjes
2 grote uien in stukjes
Blik tomaten
2 grote paprika’s in stukjes
4 bleekselderij stengels in stukjes
4 wortelen
Koken met groentenblokje
1 fruitdag behalve banaan of druif +koolsoep
2 groentedag , geen aardappel +koolsoep
3 groentedag, geen aardappel + koolsoep
4 8 bananen en 8 glazen magere melk + koolsoep
5 koolsoep en een stukje vlees alleen rund of kip
6 koolsoep en stukje vlees alleen rund of kip
7 bruine rijst, groenten, koolsoep
Dan ben je vijf kilo kwijt binnen 1 weekje
Tevens raak je heel erg aan de diarree, maar het is heel erg gezond.
Die soep. Allemaal vitamientjes.
Neuh, geen tattoes.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:55 schreef Didala het volgende:
Nieuw vriendje of familie die niet herkenbaar op de foto wilde? (Insta story) 😁
quote:Op woensdag 25 december 2019 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Jeetje. Alweer hartjes en een “love you”
En zou ze als hoer werken, getuige de tekst “sta je dan in je kerstpakje” (in de slaapkamer)
😂quote:Op woensdag 25 december 2019 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Jeetje. Alweer hartjes en een “love you”
En zou ze als hoer werken, getuige de tekst “sta je dan in je kerstpakje” (in de slaapkamer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |